globalmoto_kveten





Téma: Nová čína kontra starej japonec_updated
 
3.10.2009 v 20:33
Takže se tady vedou dlouhý debaty, zda novou čínu za 30 nebo starýho japonce za 30. Nikdy sem nepodléhal dogmatům, tak sem si všechno chtěl vyzkoušet a na vlastní kůži zažít. X-moto mám od začátku roku, stálo 31 tisíc, najel sem s ním asi 80 hodin, Zuzanino DéTéčko (1992), cena 16 tisíc, si jen občas pujčím, ale parkuje ho u mě a veškerou údržbu i servis dělám já, takže o tom už vím dost, nedávno sem koupil Suzuki TS 125 za 10 tisíc, dneska po 3 dnech práce na tom bajku sem dal první velkej křest, les, pole i trat´.



O nový číně už sem tady toho nakrafal mraky, je to pěknej bajk, když je člověk šikovnej, provozovat se v klidu dá. Ted´ nejezdí, protože po 80ti hodinách se odebral motor, asi prasknul kroužek, kouří a rachtá, celej píst i s kroužkama stojí asi 600, takže až budu mít chvíli, zase zprovozním. Jízdní vlastnosti špatný, odpružení tvrdý, sedlo tvrdý, brzdy bud´ nebrzdí nebo brzdí tak, že se ani nedají dávkovat, prostě oproti oddělanýmu japonci tragedie. Plusy: dizajn, hmotnost, charakteristika čtyřtaktu.



Suzuki TS a yamaha DT sou na tom hodně podobně. Jízdní vlastnosti oproti číně úplně někde o třídu jinde. Odpružení skvělý, jen TSko má moc měkkej předek, dal sem dneska na doskoku na rovinu 2x doraz. Motor 2T 125 upaluje v otáčkách podstatně líp než 4T čína 250 kdekoliv. Často s TSkem driftuju. A to na tachometrech japonců máme čísla někde mezi 42 - 45 tisíci kilometry, TSko dokonce vypadá, že jede na první válec i píst bez výměny Jinak fun faktor je u o něco těžšího 2T japonce asi větší, než u číny díky kalupu 2T v otáčkách a hlavně odpružení.





Pořizovací náklady TS 125: 10 000,- a k tomu spotřebák asi 4 000,- a 3 dny práce
DT 125: 16 000,- + 1 500,- spotřebák
X-moto: 31 000,-

Náklady na ůdržbu a opravy velmi podobný, u číny levný díly, ale zase se mění častěji, spotřeba velmi podobná, v terénu u všech mezi 3 - 5 litry na 100 km.

Tak ted´ si každej může udělat obrázek, čínu opravím a zatim si jí nechávám na blnutí, nezatracuju ani jedno ani druhý, ale u mě po roční zkušenosti vyhrává starej japonec

Dnešních asi 35 km sem zakončil poblbnutím



Naposledy editováno 04.10.2009 18:24:39
Předchozí
1 2
Následující

Nová čína kontra starej japonec_updated

3.10.2009 v 21:11 | Nahoru | #1

Nová čína kontra starej japonec_updated

3.10.2009 v 21:43 | Nahoru | #2
tataku nebo keťup???

Nová čína kontra starej japonec_updated

4.10.2009 v 00:07 | Nahoru | #3
ha, měl sem pravdu

1 reakcí na tento příspěvek Nová čína kontra starej japonec_updated

4.10.2009 v 06:47 | Nahoru | #4
Takové přímé srování tu chybělo

A ještě bych k těm cenovým počtům dodal můj odhad:
- do TSka jsi vrazil 14 tisíc a za ty stejné peníze nebo za 10 - 12 tis ho zase v klidu prodáš
- ale čínu za 31.000 (která sice byla navoněná při koupi) myslím že prodáš max. za 1/3 ceny.

Naposledy editováno 04.10.2009 07:21:45

(reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated

4.10.2009 v 10:28 | Nahoru | #5
Laďa.s> Jo, čína po opravě motoru by byla prodejná tak max 12 - 15 tisíc, TSko tak za 15 - 17 tisíc, ale tam už cena s přibejvajícíma rokama padat nebude, pokud bude ta motorka udržovaná.

Nová čína kontra starej japonec_updated

4.10.2009 v 18:27 | Nahoru | #6
Updated s videem

Nová čína kontra starej japonec_updated

5.10.2009 v 10:21 | Nahoru | #7
Ty jo, tak jsem si početl, taky přemýšlím něčem druhém na kraviny. Ale jsem tak nerozhodný

1 reakcí na tento příspěvek Nová čína kontra starej japonec_updated

5.10.2009 v 11:28 | Nahoru | #8
Co kecáš že ti to hulí...to je v pořádku...

(reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated

5.10.2009 v 11:35 | Nahoru | #9

maras>Co kecáš že ti to hulí...to je v pořádku...



Jojo, už sem to dál nerozebíral, protože když sem na tom strávil 3 hodiny laděním, posouváním jehly nahoru a dolu a jemným doladěním vzdušníkem, dostal sem se na nějakej optimál, kde to hulí jen malinko a zároveň jede, akorát dole to jede blbě, skoro se dusí a nahoře jak z pekla, tak to eště budu dořešovat, ale to asi až s novým pístem

1 reakcí na tento příspěvek Nová čína kontra starej japonec_updated

6.10.2009 v 14:56 | Nahoru | #10
No jo, pravda pravda, a já Ti to říkala, Chlumáku, Chlumáku, nepořizuj si tu čínu, japonec bude lepší... Ale člověk si to stejně musí vyzkoušet sám, viď? Hlavně že TSko jezdí, co jezdí, lítá jako drak a už se sakra nemůžu dočkat, až vyjedem. Co takhle i někdy za tmy? ja to nevydržím zase 14 dní čekat a pak budu zas chcíplá z nemoci, že nevystrčim čumák z postele! pojď se projet!!!!!!! zítra! jedem. Absťák děs!!!

(reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated

6.10.2009 v 15:13 | Nahoru | #11
panimarikova> Hihi, si piš

1 reakcí na tento příspěvek Nová čína kontra starej japonec_updated

3.11.2009 v 08:09 | Nahoru | #12
To si nacpal do starýho DT jenom 1500?? To máš vystavený v obejváku ne?...Kámoš DT má, rok 99 a nacpal do něj za rok 10 talířů a to je tam práce ještě jak na kostele, ale tak je to s každou motorkou. Jinak jak mluvíš o těch brzdách, tk tohle neznám, brzdí to furt na jedničku. A motor po roce a půl ježdění nepápne ani kapku oleje a chytá i při teplotách kolem 0 studenej na max. 2. nášlap. Jinak good testík a udržuj je všechný při životě!

(reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated

3.11.2009 v 10:06 | Nahoru | #13
Grifindoor> Nojo, to máš asi taky kus od kusu, taky nevim, jestli sis vyzkoušel nějaký malý enduro z japonska, tak abys měl srovnání třeba s těma brzdama, taky máš jinej motor, menší a ležatej, ten můj dojel, zatim, samo, že to dám dokupy, ale udržovat při životě 4 motorky je fuška.)

edit: DT stálo 16 a nenacpal sem do něj nic (0 kč), jen leju benzín, nic neni potřeba, jo a je Zuzany.
TS stálo 10 litrů a zatim sem do něj dal tak 3 - 4 tisíce za spotřebák, kterej byl odjetej, brzo mě asi bude čekat píst a možná nikasil, uvidim, jak na tom je válec, až to sundám, ale zatim maká good, budou potřeba oboje destičky, jinak je v cajku.)

Naposledy editováno 03.11.2009 10:10:47

Nová čína kontra starej japonec_updated

5.11.2009 v 13:28 | Nahoru | #14
chlumak: Jo měli sme doma jedno malý japonský endurko, Hondu MTX 80 a byla to hrozná sračka, vubec to nejelo, žralo to jak protržený, brzdilo to bídně(buben vpředu i vzadu), furt se to přehřejvalo a co najetejch 1000km to jedno zadření(odhad-na tý motorce nefungoval jedinej ukazatel, když sem viděl cenu novýho náhonu na tacho v hondě, tk sem se na to rychle vysral...) Celkem 3krát sme to za 3 roky generálkovali(ranec) Pak sme to prodali jako vrak za pár tisíc. Pak sme měli Cagivu Mito 125 a to byl průser ještě větší, totální horor, koupili sme jí za 30, dalších 15 sme do ní nasrali a po roce sme jí prodali jako vrak za desítku. Ten kluk do ní narval 25 litrů aby to jakž takž zprovoznil... Na tý motorce bylo v prdeli uplně všechno!... Od tý doby nám nesmí dvoutakt do garáže(kromě babety- to je nezmar kterej nás asi všechny přežije)
Jinak ty brzdy, já vim jak má fungovat dobrá brzda, byl sem zvyklej na dva 320mm kotouče a 6pístkový třmeny na přednim kole mýho GSX-R a přesto můžu říct, že muj číňan brzdí jak ďas!

1 reakcí na tento příspěvek Nová čína kontra starej japonec_updated

12.12.2009 v 20:40 | Nahoru | #15
to je jasny kam se sere honda a cagiva na cinana

2 reakcí na tento příspěvek Nová čína kontra starej japonec_updated

13.12.2009 v 00:15 | Nahoru | #16
Nová čína je stejně kvalitní jako tehdy nová 1203. Dávno tomu jsem byl pro novou 1203 na Slovensku v továrně a hned za branou ji upadla náprava. Známej si koupil novou čínu a po 120 km ji vypad motor z rámu.

(reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated

13.12.2009 v 00:42 | Nahoru | #17

Petrmoto>Nová čína je stejně kvalitní jako tehdy nová 1203. Dávno tomu jsem byl pro novou 1203 na Slovensku v továrně a hned za branou ji upadla náprava. Známej si koupil novou čínu a po 120 km ji vypad motor z rámu.


Tvůj pohled je o něco málo kvalitnější, než nová čína

(reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated

15.12.2009 v 17:27 | Nahoru | #18

garp>to je jasny kam se sere honda a cagiva na cinana



Když to řikáš, tk asi jo...

(reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated

15.12.2009 v 17:34 | Nahoru | #19

Petrmoto>Nová čína je stejně kvalitní jako tehdy nová 1203. Dávno tomu jsem byl pro novou 1203 na Slovensku v továrně a hned za branou ji upadla náprava. Známej si koupil novou čínu a po 120 km ji vypad motor z rámu.



Mě vypadne motor z rámu tak 3krát za vyjížďku, sranda musí bejt... Ani se nedivim, když je v rámu z bambusu přivázanej za stébla trávy. Ale naštěstí je motor vyroben z polystyrénu, tk to neni taková šupa

Nová čína kontra starej japonec_updated

21.11.2010 v 23:32 | Nahoru | #20
Zdarec AGB XB31 jsem zakoupil nové,mám na něm odjeté 2 roky,jezdím na něm hodně kalup a řeknu vám to asi tak: 1.Řidítka jsou asi z bláta(spadla ze stojanu a řidítka v pi..!! 2.stojan nadměrná vůle, vůbec to nechce stát. 3.nekvalitní přepínače, 4.odešel mi el startér(po rozebrání mě překvapilo, že jsou tam magnety jen nalepeny!!nějakým dvousložkovým epoxidovým lepidlem!! 5.originální vidlice jsou strašně měkké.v rukách cítíte každou nerovnost. 6.zadní centrál je tak na libertu, má malej zdvih a při jakémkoliv doskoku okamžitě doraz!! 7.V přepáčku po měsíci vůle větší, jak vůle boží. 8.přední ráfek žádná sláva 8 je tam při prvním skoku. 9 jak někdo říká že mu to hulí! sériový píst je nepřesně vyrobený, nadměrná vůle pístních kroužků, když jsem to měřil, tak se mi zatmělo před očima.absolutně se soudruzi v číně zmýlili ve výrobě, na pístu je známka oslabení stěny pod větším prozkoumání je píst popraskaný pod pístním čepem!kámošovi jsem taky dělal motor, a to samé, 10.uložení pístu v ojnici není žádný ložisko ani jehličkové ani kluzné, prostě je to tam natvrdo. 11.sedlo nepřejíždět vapkou, hned je roztržené.12.nekvalitní ložiska v kolech po 1roce se odporoučely. 13.tvrdé plasty 14.tvrdé sedlo, delší projížďky nedoporučuji! 15. furt se mi trhá plynové lanko, ale to je jen u některých. nepřesně vyrobené ovládání na rukojeti, 16.A TO NEJLEPŠÍ NA KONEC!!!! AŤ DÁTE DO ROZETY JAKÉKOLIV ŠROUBY, TAK SE PO NĚJAKÝCH 5TI JÍZDÁCH VŽDYCKY UVOLNÍ,OČEŠE TO ŠROUBEK A NAKONEC SE URVE (jinak šrouby jsem si koupil ocelové tvrzené,dal je skrz náboj a zevnitř náboje zajistil kontramatkou. už se mi nechtějí psát další věci, protože bych se ještě víc rozčílil. jinak tady tyhle věci jsem předělal , momentálně řidítka racetech , přední kolo excel,přední vidlice i s kotoučem jsou z kawy klr 600,nový píst piston, přebroušené ventily,a nové gufera ventilů,a hromadu dalších úprav, posuďte to samy, promiňte za pravopis, moc jsem nad tím nepřemýšlel a psal jsem to rychle. jinak zgarbů už jsem měl doma hodně, není to nejhorší, ale musí se s tím člověk vyhrát a předělat si to sám, tak jak mu to vyhovuje, ale japonec je japonec, porovnávám oproti shineray xy 125gy,honda xr500,yamaha yz 125, honda cr 250, honda crf 450, yamaha dt, a další moto , ale s tímhle jsem fakt nespokojený,hold si na to kvalitní čínské nádobíčko musíme ještě chvilku počkat:D:D s pozdravem Richard a ať vám to vrčí čus

1 reakcí na tento příspěvek Nová čína kontra starej japonec_updated

22.11.2010 v 16:13 | Nahoru | #21
chuda> Tk to si koupil asi fakt nějakej shit. Já mam čínskýho dirta už 2 a půl roku a 215 mth a tyhle problémy vubec nezná. Píst furt původní, nehulí, olej nežere. Plasty pružné a pevné, za celou dobu nemam jedinou prasklinu a že už mnohokrát padla, šrouby v rozetě sem vyměnil pro klid duše a jednou za rok je přetáhnu. Přední ráfek už dostal nespočet tvrdejch ran a žádná osma ne něm neni. Řidítka mě překvapila svou pevností, značkový Protaper sem tam dal jen kvůli vzhledu, původní mam v garáži netknutý. Vidlice a centrál na doraz nedostanu ani kdybych se posral, sou spíš tvrdý až moc. Stojan naprosto bez problémů. Přepínač(chcípák) naprosto bez problémů a startér nemam Přepákování a kola jsem vyměnil ložiska za značková opět pro klid duše hned skoro po koupi a od tý doby bez problémů a nulové vůle...

(reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated

22.11.2010 v 20:34 | Nahoru | #22
Tom_Riddle> No tak ono to není špatné moto, ale já to porovnávám s japoncem

1 reakcí na tento příspěvek Nová čína kontra starej japonec_updated

23.11.2010 v 13:25 | Nahoru | #23
chuda> no tys vypisoval závady, který si měl, žádný porovnávání sem tu teda nečet Ale jako, kdybych takový závady, jak píšeš, měl na svý číně, tk bych požadoval zpátky peníze od prodejce, i kdybych mu měl vyhrožovat fyzickym násilim... Tohle bych si líbit nenechal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated

24.11.2010 v 16:12 | Nahoru | #24
Tom_Riddle> Já mám to samé co chuda a stejné závady. nevím co máš ty za mašinu, ale to cos tady napsal sa čínské motorce nepodobá. Estli máš původní píst tak hned viměnit, olej žrat nemosí to u číny pravidlo néni, na plastách stačí málo já sem na ní nespadl ale když padla ze stojanu tak sa mě jeden urval, k tym růbám chtěl bych vedět jaká je jejích pevnost 8,8 praskajů každý měsíc, z ráfkem problémi nemám, ty řidítka mě pobavili nejvíc ty sů z blata enom doskok a ohnů sa, ty vidle s centrálem budů tvrdé asi pro to že sů na doraz , stojan napiču úhel. Napiš mě prosím důvod proč nemáš startér, že bys to moc přechválil?? Zkontroluj si vůli kyvky, hoď to na špalek zdělaj kolo a posereš sa!!! Podlé toho cos napsal sa mě zdá že jezdíš po silnici a terén ti nic neříká ináč bys tu nepsal také nesmysli. Japonská mašina je japonská mašina ale tu podlé mě viděls akorát tak na obrázku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated

25.11.2010 v 10:22 | Nahoru | #25
LukynHot> Je vidět, že si tu novej Ale s tim startérem a japoncema si mě fakt rozesmál. Jo a máš pravdu, jezdim jen po silnici, od toho tam mam drapáky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated

26.11.2010 v 18:34 | Nahoru | #26
Tom_Riddle> Píšeš tu nesmslné hovna o čínách. a já sa u teho kurewsky bavím!!! nevěřím že na tem jezdíš 2 a půl roku terén a nikde nic prasklé ohlé a žádná vůle. To vikládaj koňovi ten má větší hlavu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated

26.11.2010 v 18:42 | Nahoru | #27
Tom_Riddle> Jo a díval sem sa ti na profil, srovnáváš tvoje XB33 z mojím a chudovím XB31.
Ta XB33 má do motorky daleko

(reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated

27.11.2010 v 15:46 | Nahoru | #28
LukynHot> Tak to máš pravdu, on má malů jebku čus a srovnává to s úplně něčím jinším

Nová čína kontra starej japonec_updated

27.11.2010 v 18:10 | Nahoru | #29
jo větší ale sere se vám to fest ty mrdky z kauflandu Sem na tý dvaapůli jezdil, je to zdechlý na velkou motorku. 160cc ležák pojede líp Neska sem řádil v lese fest, už mam přes 220 mth a motorka šlape jak fík a přede jak kotě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated

27.11.2010 v 18:15 | Nahoru | #30

LukynHot píše: Tom_Riddle> Píšeš tu nesmslné hovna o čínách. a já sa u teho kurewsky bavím!!! nevěřím že na tem jezdíš 2 a půl roku terén a nikde nic prasklé ohlé a žádná vůle. To vikládaj koňovi ten má větší hlavu



Ne každej je takovej vůl jako ty, aby si koupil shit a pak tu brečel na fóru, jaká je čajna šmejd No je na tobě, čemu si ty věříš, ale i pitomcovi dojde, když se koukne na muj motodeník a fotky, že ten dirt už nějakej pátek jezdí a má něco nakrouceno Veškerý závady mam vypsaný, stačí jen kouknout
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist