Můj dotaz zní, je to technicky proveditelné, aniž by trpěl motor, snížil se výkon, odešel by katalizátor, případně něco jiného? Teoreticky při správně provedeném vývodu za katalizátorem a koncovkou, která má správně propočítaný průchod spalin (2x víc, než při použití dvou laufů), tak by to mělo v pohodě fungovat, ne?
1 reakcí na tento příspěvek Jeden výfuk místo dvou
JyrkaFM>
Ten přístup je podle mě úplně v pohodě To bys mohl rovnou sundat nádrž a jezdit s petflaškou benzinu na zádech, protože až budeš seřizovat karburátory, ventily nebo jen polezeš do airboxu, budeš stejně muset sundat nádrž
PS: dobré ponožky
No jo, jenže jak často lezu pod nádrž kvůli ventilům oproti frekvenci mazání řetězu? Jinak mám stříkačku a airbox dali japonští soudruzi z boku, takže při výměně filtru jen povolím jeden šroub na plastu pod sedlem.
Jj ponožky dobrý, když mám dlouhé nohy, na které nestačí konfekční délka nohavic.
2 reakcí na tento příspěvek Jeden výfuk místo dvou
Naposledy editováno 17.11.2010 11:44:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jeden výfuk místo dvou
Dědóch>Než ten výfuk by mě srala absence hlavního stojanu
No to mě sralo taky, takže jsem nedávno zakoupil jeden od SW-Motechu. I na zazimování je to super. Hodím na centrál, špalkama podložím přední vidle a motka s spokojeně levituje s gumama nad zemí.
No ale já bych tam ty dva výfuky nechal,jsou pěkný a je to symetrické. Mazání je obtižnější ale to by mě tolik neštvalo jako upravovat nebo udělat druhy svody aby tam mohl být jeden laďák.
Nejsem expert, ale myslím, že kdyby výrobce měl jednodušší tam dát jen tak jednu koncovku, tak by jí tam možná vrazil rovnou a ušetřil by na váze i ceně.
Naposledy editováno 17.11.2010 15:19:19
1 reakcí na tento příspěvek Jeden výfuk místo dvou
Naposledy editováno 17.11.2010 15:24:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jeden výfuk místo dvou
"Napadla mě myšlenka jeden výfuk sundat a zbývající nahradit laďákem. Holt by motka ze zadu vypadala jako šestikilo "
spíš připadá, že majitel přemýšlí nad tím špuntem.1 reakcí na tento příspěvek Jeden výfuk místo dvou
2 reakcí na tento příspěvek Jeden výfuk místo dvou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jeden výfuk místo dvou
Jinak k tématu: Význam uspořádání výfuku pro motor není tak extrémní, jak někteří uváděli, nicméně zanedbatelný rozhodně není a v žádném případě nejde jen tak sundat tlumič a svod zaslepit. Osobně bych se do takové přestavby nepouštěl... i když je to čtyřtakt, tak konstrukce a zvlášť vyladění nových svodů a koncovky tak, aby to nemělo negativní vliv na motor, by bylo docela nákladné.
Naposledy editováno 17.11.2010 21:05:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jeden výfuk místo dvou
J.M.K.>WhiteS> To vážně říká ten pravý... všeználek teoretik opět zaperlil.
Jinak k tématu: Význam uspořádání výfuku pro motor není tak extrémní, jak někteří uváděli, nicméně zanedbatelný rozhodně není a v žádném případě nejde jen tak sundat tlumič a svod zaslepit. Osobně bych se do takové přestavby nepouštěl... i když je to čtyřtakt, tak konstrukce a zvlášť vyladění nových svodů a koncovky tak, aby to nemělo negativní vliv na motor, by bylo docela nákladné.
Pokud nejseš slepej a příspěvky na fórum za tebe nepíše pomocná ruka, musíš uznat, že CBF 1000 s jedním výfukem bude katastrofa.
Hlavně se tady bavím Tvými blboučkými příspěvky a pakliže je Ti z něčeho blivno, je mi líto, že jsem (díkybohu) dost daleko od Tebe a nemohu Ti poskytnout pytlík na zvracení.
Takové uvědomělé teoretiky, soudící něco, o čem si možná něco jen přečetli, vážně miluju. A asi i řada z nás.
mmks>Dědóch> ale to je jasné, jen mě z této věty spíš připadá, že majitel přemýšlí nad tím špuntem.
No svody mám systémem 4-2-1-2, takže když to za katíkem uříznu a dám tam přechod 1-1, tak by to mělo fungovat, ne? Jen zašpuntovat je blbost, protože předpokládám, že bude stejně potřeba větší průměr trubky, která odvádí spaliny.
smrzak>Já si rozhodně vážím práce jap. konstruktérů, ale není nutné přeceňovat význam výfuku u čtyřtaktu. Jestliže má moto system 4-2-1-2, není odebrání jednoho tlumiče žádný velký problém. Samo že nejde jen tak zaslepit díru. Apropo například u Hayabusy jsou v sérii dvě koncovky a jako u většiny motorek se jeden výfuk zahřívá mnohem víc než druhej. Záleží tedy na umístění katu a lambda sondy, i když ta se dá nahradit elektronickým modulem. Já bych se toho nebál. Nějaký zkušenosti v tomle směru už mám.
No právě, že motka má systém svodů 4-2-1-2, takže by pak bylo 4-2-1-1. Chápu, že je potřeba nějak vypočítat a udělat za katem větší průměr trubky a i tlumič výfuku by měl být mohutnější. Teoreticky jako má letošní nový model CBFka s jedním výfukem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |