Jaké máte s tímto zkušenosti, která auta Vás nejvíc serou? Tentokrát to byl nějakej klasik v BMW, což je osobně i můj favorit.
Takže za mě řidiči BMW!
Jinak mě spíš serou lidi co jedou v koloně mimo obec 70kmh, nechtěj předjíždět a přesto jsou na sebe nalepení, takže není prostor k zařazení se mezi ně. Na moto by mě to dvakrát netrápilo, ale když jedu v autě tak mě to vytáčí. S tim souvisí moje otázka: Co je "horší"- nedodržovat nějaký rozumný rozestup nebo po předjetí takového "pilota" dupnout na brzdy a tím ho minimálně omezit?
O tom, že si většina řidičů najíždí zatáčky do protisměru, přestože jedou jak posraní a je jim to k ničemu, radši ani nemluvím.
1 reakcí na tento příspěvek Závodníci v autech
Korbik>Tak podobná zkušenost ze soboty. Na konci města jsem dojel Octávku a když si mě ten maník všim tak na to vyloženě dup bylo vidět jak se snažil mě ujet nákej naivka
Jako je jasný, že na to nemaj :)) ale akorát to zhoršujou tou trapnou snahou hrozně tomu dávat, při tom jsou půlkou káry v prostisměru...
2 reakcí na tento příspěvek Závodníci v autech
1 reakcí na tento příspěvek Závodníci v autech
KarlosCZ>nejrozsirenejsi sportak s radoby schumacherem za volantem je jasne Cesky Sen (Octavia TDi v cervenym icku, v metle a na hlinach)...
akorat ta ma tu nevyhodu ze tam kde ma auto navrch nad moto moc nefunguje - v zatacce a na brzdach...
1 reakcí na tento příspěvek Závodníci v autech
KarlosCZ>assassin: ale zkouset to proste musi .-)
no ono dobryho pilota na moto potkas tak casto jako dobryho pilota s autem.. tzn pojezdit motorku s oktavkou se taky podari :) ja kolikrat na dube tlacil motorky s golfem prvni generace 1.6 :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodníci v autech
assassin>hlasim se jako ridic bmw ze s motorkama si rad zazavodim, akorat docela casto mam pocit ze spis zdrzujou motorky...
No jo to bmw právě v těch utáhlejch zatáčkách se za mnou docela drželo...nemáš to stříbrný? Trojku v kombíku?
1 reakcí na tento příspěvek Závodníci v autech
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodníci v autech
_Giraffe_>kdyz vidim, ze se nekdo lepi a chce vylozene zavodit, zabrzdim treba s kila klidne na 40 a ohromne se potom bavim, ze jsem jim zkazil zabavu :)
tak jasny ale taky poznas uz podle stylu rizeni jestli to je exot co si fakt mysli ze te pojezdi oktavkou, nebo jestli se chce proste jen svezt, ja si rad kousek cesty "zazavodim" treba s nakym porschetem, na konci useku si mavnem a dal kazdej svou cestou....
assassin>tak jasny ale taky poznas uz podle stylu rizeni jestli to je exot co si fakt mysli ze te pojezdi oktavkou, nebo jestli se chce proste jen svezt, ja si rad kousek cesty "zazavodim" treba s nakym porschetem, na konci useku si mavnem a dal kazdej svou cestou....
Jasná věc, to že někdo zazávodí je v poho! Ale když se tě někdo snaží udržet za sebou za cenu toho, že je uprostřed a z laufů se mu hulí, jak tomu strašně dává, tak je to kokot...
2 reakcí na tento příspěvek Závodníci v autech
1 reakcí na tento příspěvek Závodníci v autech
Ale o vikendu byla vubec nejaka vyssi koncentrace debilu... byl jsem se provetrat na Dube a za 2 hodinovy vylet jsem musel jit cca 8-10x tvrde na brzdy, protoze v protismeru predjizdejici auto nemelo sanci dokoncit manevr aniz by ze me udelal mastnej flek... coz ovsem pro predjizdejiciho ridice nebyl vubec padny argument, aby se zaradil zpatky Dvakrat jsem z toho mel sevreny pulky na osmicku drat...
gnat>Zkuste se na to podívat z druhé strany. Když jsem měl před pár lety BMW, tak mě ty motorkáři neuvěřitelně srali. Člověk si jel svých pohodových plynulých cca 150, dojel motorkáře, tomu ruplo v makovici, že ho dojel osobák, vzal za heft, na rovince mi ujel a před první zatáčkou jsem testoval brzdy, protože rovinkový závodník si musel skoro zastavit. Pokud tam nebyla dostatečně dlouhá (alespoň pár km) rovinka, tak se z plynulé klidné jízdy stálou rychlostí stala testovací jízda na brždění. Zcela vyjímečně se mi stalo, že bych narazil na někoho, kdo by mě v zatáčce nebrzdil.
Jo to taky bejvá, ale neřekl bych, že to byl můj případ...zrovna moc se nebrzdilo :)
To většinou bejvá, když dojedeš partu 5 harlejářů :))bubl bubl bubl
Ale jednou se mi stalo že mi nějakej německej čurák při předjíždění strhnul volant do cesty , takovýho vola co si zlepšuje sebevědomí a nemá na to hned na místě zastřelit... Jinak potkávam spíš slušný autaře , většina z nich je teda neutrálních že si jedou furt to svoje, takže pohoda! Občas se snaží někdo uhnout, což taky není úplně nejlepší , hlavně třeba na nějaký úzký cestě před zatáčkou... A těch pár střelců to už nevytrhne , někdy je to spíš sranda , nedávno jsme se např. tak trochu škádlili s nějakým Poršákem a bylo to super , nejdřív ostřejší zatáčka ve 170ti a pak táhlejší ve 230ti, no bylo už vidět že on si to dává celkem zlehka a já už měl teda co dělat , pak se otevřela rovinka a von už raději zastavil, asi se bál že si ho tam podám - kdyby jen věděl že o moc víc už mi to nejede...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodníci v autech
_Giraffe_>toto se mi nedavno stalo, ale naopak.. zacal jsem do tahleho kopce s autem predjizdet jine auto, v protismeru motorkar, tak teda ze si podradim na trojku at pospisim a ona mi tam misto toho spadla poprve v zivote petka.. pak uz se ta vterina,dve blbe nahanela zpatky.. taky musel kurva brzdit.. uz jsem cekal vecer vlakno, jake jsem hovado..
Ty HOVADO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodníci v autech
gnat> ...vzal za heft, na rovince mi ujel a před první zatáčkou jsem testoval brzdy, protože rovinkový závodník si musel skoro zastavit.
Čoveče to se mi teda snad ještě nestalo že by nějaký auto bylo v zatáčkách rychlejší , na Ducati bejvá opačnej problém , když potkám nějakou plechovku co už fakt trochu jede a pohybujeme se ve vyšších rychlostech kde už nemůžu použít výhodu ve zrychlení, tak mám spíš problém se jí držet na těch rovinkách , v zatáčkách je vždycky dohánim... Hodně se to ale obrací na horších silnicích a nebo někde kde můžu očekávat horší povrch, bordel, štěrk atd... V tomhle má ten autař vééélikou výhodu vždycky , a kdyby to náhodou nevybral, tak má kolem sebe většinou deset érbegů, deformační zóny a pásy, motorkář nemá nic!
Bohužel ještě tyhle trubky nepochopili, že v "běžném provozu" nemají prostě na motorku od 600ccm šanci.
Proč? odpověď zná asi každej z nás. Nejde ani o to, že by na vás neměl třeba výkonově, ale motorka je stále jen uzoučká rychle akcelerující věc. Tzn i v koloně když máte drzost není problém jet ikdyž protisměr říká ne.Oni stále k jízdě potřebují nějakej prostor.
Edit: ikdyž přiznám, že posledně na cestě z prahy do Hk po staré cestě jsem se s jedním BMW třídy 6 docela zapotil. Do 220 to myslel fakt vážně
Naposledy editováno 11.10.2010 10:54:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodníci v autech
DMC.motobiker>Čoveče to se mi teda snad ještě nestalo že by nějaký auto bylo v zatáčkách rychlejší , na Ducati bejvá opačnej problém , když potkám nějakou plechovku co už fakt trochu jede a pohybujeme se ve vyšších rychlostech kde už nemůžu použít výhodu ve zrychlení, tak mám spíš problém se jí držet na těch rovinkách , v zatáčkách je vždycky dohánim... Hodně se to ale obrací na horších silnicích a nebo někde kde můžu očekávat horší povrch, bordel, štěrk atd... V tomhle má ten autař vééélikou výhodu vždycky , a kdyby to náhodou nevybral, tak má kolem sebe většinou deset érbegů, deformační zóny a pásy, motorkář nemá nic!
To máš nějak divně ne? Na rovince nestačíš a v zatáčkách jo? To teda nevim, vsadim se, že bych ti v autě natrhnul prdel v zatáčkách...mluvim teda o nějakejch utáhlejších, ale na rovince to otevřeš a zmizíš...teda podle mě. Prostě v zatáčce jsou 4 kola lepší..
2 reakcí na tento příspěvek Závodníci v autech
proste to ze auto nema na moto je mimo, dneska uz jezdi po CR spousta aut co si celkem snadno poradi s kazdou moto... jedina sance je ze se motorka ztrati pri predjizdeni v miste kde neni dost prostoru jak pises...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodníci v autech
Sefo>To máš nějak divně ne? Na rovince nestačíš a v zatáčkách jo? To teda nevim, vsadim se, že bych ti v autě natrhnul prdel v zatáčkách...mluvim teda o nějakejch utáhlejších, ale na rovince to otevřeš a zmizíš...teda podle mě. Prostě v zatáčce jsou 4 kola lepší..
Nevím, ještě se mi teda nestalo že by byl někdo v zatáčkách rychlejší , a ještě k tomu v utáhlejších , ale sázet se s tebou nebudu... Až tě jednou někde potkám s autem v zatáčkách, budeš asi první co se mě podá... Ale pravda, v utáhlejších zatáčkách má motorka pak na výjezdu určitě větší výhodu ve zrychlení... Mluvím jen ze své zkušenosti, marně lovím v paměti kdy jsem naposledy na 916 někomu nestačil v zatáčce, ale asi jsem ještě nepotkal pořádnýho střelce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodníci v autech
DMC.motobiker>Nevím, ještě se mi teda nestalo že by byl někdo v zatáčkách rychlejší , a ještě k tomu v utáhlejších , ale sázet se s tebou nebudu... Až tě jednou někde potkám s autem v zatáčkách, budeš asi první co se mě podá... Ale pravda, v utáhlejších zatáčkách má motorka pak na výjezdu určitě větší výhodu ve zrychlení... Mluvím jen ze své zkušenosti, marně lovím v paměti kdy jsem naposledy na 916 někomu nestačil v zatáčce, ale asi jsem ještě nepotkal pořádnýho střelce...
autem dokazes jet na hranici smyku.. na moto ne... a kdyz ma auto nazuty pneu se smesi podobnou co se vozi na moto.. naky semisliky ala R888 .. a navic auto typu evo/sti tak tam neni moc sanci.. a treba ze zebraka do zdic co vede ta tahla zatacka kolem dalnice, tam mi TLS neda vic jak 250 a berounaci tam maj s corvettou(s kompresorem) video 330.... :)