Jaké máte s tímto zkušenosti, která auta Vás nejvíc serou? Tentokrát to byl nějakej klasik v BMW, což je osobně i můj favorit.
Takže za mě řidiči BMW!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodníci v autech
gnat> ...vzal za heft, na rovince mi ujel a před první zatáčkou jsem testoval brzdy, protože rovinkový závodník si musel skoro zastavit.
Čoveče to se mi teda snad ještě nestalo že by nějaký auto bylo v zatáčkách rychlejší , na Ducati bejvá opačnej problém , když potkám nějakou plechovku co už fakt trochu jede a pohybujeme se ve vyšších rychlostech kde už nemůžu použít výhodu ve zrychlení, tak mám spíš problém se jí držet na těch rovinkách , v zatáčkách je vždycky dohánim... Hodně se to ale obrací na horších silnicích a nebo někde kde můžu očekávat horší povrch, bordel, štěrk atd... V tomhle má ten autař vééélikou výhodu vždycky , a kdyby to náhodou nevybral, tak má kolem sebe většinou deset érbegů, deformační zóny a pásy, motorkář nemá nic!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodníci v autech
DMC.motobiker>Čoveče to se mi teda snad ještě nestalo že by nějaký auto bylo v zatáčkách rychlejší , na Ducati bejvá opačnej problém , když potkám nějakou plechovku co už fakt trochu jede a pohybujeme se ve vyšších rychlostech kde už nemůžu použít výhodu ve zrychlení, tak mám spíš problém se jí držet na těch rovinkách , v zatáčkách je vždycky dohánim... Hodně se to ale obrací na horších silnicích a nebo někde kde můžu očekávat horší povrch, bordel, štěrk atd... V tomhle má ten autař vééélikou výhodu vždycky , a kdyby to náhodou nevybral, tak má kolem sebe většinou deset érbegů, deformační zóny a pásy, motorkář nemá nic!
To máš nějak divně ne? Na rovince nestačíš a v zatáčkách jo? To teda nevim, vsadim se, že bych ti v autě natrhnul prdel v zatáčkách...mluvim teda o nějakejch utáhlejších, ale na rovince to otevřeš a zmizíš...teda podle mě. Prostě v zatáčce jsou 4 kola lepší..