Jaké máte s tímto zkušenosti, která auta Vás nejvíc serou? Tentokrát to byl nějakej klasik v BMW, což je osobně i můj favorit.
Takže za mě řidiči BMW!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodníci v autech
Sefo>To máš nějak divně ne? Na rovince nestačíš a v zatáčkách jo? To teda nevim, vsadim se, že bych ti v autě natrhnul prdel v zatáčkách...mluvim teda o nějakejch utáhlejších, ale na rovince to otevřeš a zmizíš...teda podle mě. Prostě v zatáčce jsou 4 kola lepší..
Nevím, ještě se mi teda nestalo že by byl někdo v zatáčkách rychlejší , a ještě k tomu v utáhlejších , ale sázet se s tebou nebudu... Až tě jednou někde potkám s autem v zatáčkách, budeš asi první co se mě podá... Ale pravda, v utáhlejších zatáčkách má motorka pak na výjezdu určitě větší výhodu ve zrychlení... Mluvím jen ze své zkušenosti, marně lovím v paměti kdy jsem naposledy na 916 někomu nestačil v zatáčce, ale asi jsem ještě nepotkal pořádnýho střelce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Závodníci v autech
DMC.motobiker>Nevím, ještě se mi teda nestalo že by byl někdo v zatáčkách rychlejší , a ještě k tomu v utáhlejších , ale sázet se s tebou nebudu... Až tě jednou někde potkám s autem v zatáčkách, budeš asi první co se mě podá... Ale pravda, v utáhlejších zatáčkách má motorka pak na výjezdu určitě větší výhodu ve zrychlení... Mluvím jen ze své zkušenosti, marně lovím v paměti kdy jsem naposledy na 916 někomu nestačil v zatáčce, ale asi jsem ještě nepotkal pořádnýho střelce...
autem dokazes jet na hranici smyku.. na moto ne... a kdyz ma auto nazuty pneu se smesi podobnou co se vozi na moto.. naky semisliky ala R888 .. a navic auto typu evo/sti tak tam neni moc sanci.. a treba ze zebraka do zdic co vede ta tahla zatacka kolem dalnice, tam mi TLS neda vic jak 250 a berounaci tam maj s corvettou(s kompresorem) video 330.... :)