Tady je důkaz toho že klasický Mitasky jsou plnohodnotný gumy a to že to kvůli nim nejde je pouze výmluva
zadní H-06 (předek H-04)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
Buben jawy moc ne, jak se to zahřeje, tak to spíš klouže, možná tak nějaký závodní čtyřklíč, replika cca za 20-25 tisíc No ale aby mi pak někdo ukradl motorku kvůli bubnu...
3 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!
A kouzlo Jawy je mimo jiné v tom, že hravě zvládá i zkratky lesem nebo přes pole. Takže Sava už nikdy. Až ji sjedu, tak jdu na testování Heidenau dopředu i dozadu (K37 by mohl být takovej ideální zimák).
Enthropy> A kouzlo Jawy je mimo jiné v tom, že hravě zvládá i zkratky lesem nebo přes pole.
S tím musím jedině souhlasit , právě z těch všech teréních vsuvek, které zvládá Jawa 350 na jedničku s hvězdičkou , mám s ní ty nejlepší zkušenosti a zážitky! Co ta mašina všechno projede na běžných "silničních" pneu to kolikrát zůstával rozum stát...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
laďa prášil>[quote]Buben jawy moc ne, jak se to zahřeje, tak to spíš klouže, možná tak nějaký závodní čtyřklíč, replika cca za 20-25 tisíc No ale aby mi pak někdo ukradl motorku kvůli bubnu...
Hodně záleží na směsi desek, s dvouklíčem jsem sjel opravdu hodně dlouhé kopce a nikdy jsem necítil, to co popisuješ. Naopak když se fakt dobře nastaví, tak se dá motorka postavit i na předek.Jinak MC7 je jasná volba na předek, tam vydrží velmi slušných cca 12 tkm, dozadu už tak vhodná není – vzorek se dá kompletně odhloblovat už za 4500 km. Ale stejně při ceně gum na Jawu, které jsou opravdu za pusu, tak výdrž lepších gum naprosto dostačující (6–10 tkm).
Zajímavé počtení o o gumách na Jawu je tady: http://www.motoborgo.net/pneu.htm. Obzvláště porovnání při brzdění je docela zarážející – brzdná dráha o 30 % delší je sakra rozdíl.
Barney>Má tady někdo zkušenosti s Michelin M45 ?
S Michelinkou bohužel zkušenosti nemám, ale sám jsem na Simsonovi jezdil Savu MC2 a byla vynikající, cena taky v pohodě.
Naposledy editováno 28.08.2010 15:18:24
U bubnu to znamená, pokud jde o obložení, nový buben nebo stočit, nalepit nejlíp nový obložení, změřit buben a podle toho stočit obložení namontovaný na štítu a podložený do už učinné polohy paken atd... tak s tím si můžeš hrát, když máš na to čas.. , což ve fabrice mají možná dnes, ale v době, kdy vyráběli tu moji, tak ho teda neměli
A na takové operace se chystám, až........ až někdy
Jinak kotouč jsem nikdy neměl, proti bubnu je to asi velký pokrok, ale snaha vyvíjet nějaké vlastní komponenty tohoto druhu nemá smysl - protože to nedělá žádný výrobce. A asi vědí, proč to nedělají... Bylo to ovšem to socialistické 1. nebylo to za co koupit a 2. my to dokážem taky a levněji a lépe Takže když jsme vyvinuli první integrovaný obvod to tranzistoráku, mohli jsme to oslavit (asi tak, jen příměr, nejsem odborník) asi jako Kubánci oslavují výrobu těsnění brzdových gumiček do amerických aut doma na soustruhu jako vítězství komunismu nad škaredými Američany, kteří jim je nedodávají už 50 let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
a podjíždění od vlnění se dá poznat krásně
stačí zkoušet čimdál víc a víc a člověk si na to zvykne ovšem nesmí mezi tim jezdit na ničem jiným protože je to vyloženě zpecifická jízda a získávaný návyky by se tak znehodnocovaly
jinak to vlnění je záživný, neni to nuda musíš byt neustále ve střehu
vlastně to neni ani tak vlnění, podle mě je to způsobený hlavně houpáním v tlumičách.
já si s ní rád hraju, rád se snažím a to všechno co jsem psal milionkrát takže mně to vyhovuje
to jak vysoko jsou kolena nevim, taky jsem to nezkoumal.
a co se týká dvouklíču, sice pokud za páčku vezmeš a zastavíš tak vidíš zřetelný černý oděrky po obvodu který mají několik milimetrů ale stejně to nebrzdí, když ju vezmeš nadoraz tak samotná v jednom jakože brzdí, ve dvou zpomaluje
Naposledy editováno 28.08.2010 15:40:54
Jestli to dělal z puků nebo z čeho... no nevím, kde by na Kubě vzali puky... ale tam je asi všecko možný, večer si zahulíš, pomodlíš se za Fidela a ráno nanovo! Zas 50 ks.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
a podjíždění od vlnění se dá poznat krásně
Se někdy zastav na Ecce, máš to cca 90 km, to je hezkej výlet. Já tak daleko nejezdím
zavlníme spolu a rád okoukám tvůj styl, pokud to není tajný
Naposledy editováno 28.08.2010 15:43:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
Nechme tedy stranou tuto nešťastnou kapitolu gumárenského průmyslu a pojďme dál."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
a styl nic moc, ohnutej jak paragraf aby se nehoupala ještě víc tak nepřesedám a ramena ve pod řiditkama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
memphis.unv>laďa prášil> no jo ale aby to dal motor, zaprve do kopca to neni co po rovině a zadruhý bych nerad zadřel
a styl nic moc, ohnutej jak paragraf aby se nehoupala ještě víc tak nepřesedám a ramena ve pod řiditkama
To dáš, neboj Třeba za 14 dní je ecce homo veteránů, tož to je dobrá příležitost se podívat do Šternberka
1 reakcí na tento příspěvek sláva Mitaskám!
memphis.unv>jirin.sv> "Opakuju, žádná pneumatika, kromě Barumky, nevydrží 30.000 kilometrů!
Nechme tedy stranou tuto nešťastnou kapitolu gumárenského průmyslu a pojďme dál."
mám na TDR mitas E-08, a má najeto 12t km a snad ještě neubyla o víc než 1 mm, je to až neskutečný, ale taky ta guma když není sucho tak je to úplná tragedie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
memphis.unv>"Opakuju, žádná pneumatika, kromě Barumky, nevydrží 30.000 kilometrů!
A já se zeptám úplně jednoduše, touží vůbec někdo po takovéhle výdrži? Když to spočítám finančně, tak se dostanu při ceně dejme tomu 750 Kč / ks na náklady na jeden km 0,025 Kč / km v případě Mitasu a 0,075 Kč / km u nějaké lepší gumy Sava / Continental. To jsou naprosto směšné částky, pokud to stejné udělám u SV, tak jsem hodně rád, když se v součtu za obě gumy dostanu pod 1 Kč / km.A vzhledem k tomu, že jde docela i o zdraví a bezpečnost si myslím, že se tyhle strašně drahá investice vyplatí. Ale jak jsem psal, každý svého štěstí strůjce.
laďa prášil>Jezdím seriové obložení a poslední tam mám od Kuvajtu napadení.....moc nebrzdím....protože kdo brzdí, ztrácí
Jasně, ale záleží kde jezdíš. Zkus si třeba sjet nějaké horské passo bez použití přední brzdy – navíc, když si ani nemůžeš pomoct brzděním motorem.3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
vím jak se chovají, vím co si můžu dovolit, vím jak s něma mám jet, vím jak se chovají v zatáčce takže podle toho jedu, vím jak se chovají na mokru takže podle toho jedu, vím jak se s něma dá brzdit takže podle toho jedu. navíc k ní prostě patří, stejně tak bude tatra 603 první série určitě bezpečnější na nízkoprofilovejch radiálkách 250 mm
mám ti spočítat kolikrát jsem v téhle diskuzi napsal že bych si je koupil aji kdyby stály všechny bumy stejně?
anebo to uděláme tak že si budem všichni jako mašinu kupovat pouze 1098R protože má kratší brzdnou dráhu než třeba haryk a to je přece o zdraví!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sláva Mitaskám!
memphis.unv> anebo to uděláme tak že si budem všichni jako mašinu kupovat pouze 1098R protože má kratší brzdnou dráhu než třeba haryk a to je přece o zdraví!
Za mě ano , já bych se tomu ani moc nebránil...