globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky
11.8.2010 v 10:05
Zdravím,
jsem naprostá začátečnice, třeba se tady najde někdo se zkušenostma s mojí motkou
Vím, že každý rychlosti vyhovují jiné otáčky. Třeba dvojka při 5.000ot při plynulé jízdě řve, že nechce, ale pětka při nich skoro ani nezabere. Prošla jsem uživatelský manuál, jestli tam není nějaká tabulka, kde by bylo pro každou rychlost nějaký ideální rozmezí otáček, ale nic. Takže, pokud se tady najde někdo se zkušenostma s Kawou ER-6n (mám rok 2006) nebo kapotovanou verzí a bude mít co říct, super )
(Pro rejpaly - tohle forum nevzniklo, že bych nevěděla, kdy přeřadit, ale že mě zajímá, co je ideální pro motor )


Naposledy editováno 11.08.2010 14:05:36
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

12.8.2010 v 11:30 | Nahoru | #31
trošku OT jak často vám všem s ER-6 (na starším modelu tedy do roku 2009) spíná větrák na chladiči? v tomhle počasí tedy okolo 25st. C díky za odpovědi. U mě je to tak, že třeba dojedu dom před garáž, slezu otevřu si branku, vrata a pomalu zajedu do garáže a už slyším že běží... je to normální? je jasný že vody mám dost,oleje taky akorát, tak mě zajímá tento poznatek..díky

Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

12.8.2010 v 11:50 | Nahoru | #32
pod 10000 ot./min nejezdit já řadím někde kolem 15 000 ot./min ale na svojí to budeš mít trošku jinak.. Podle citu, jak vycítíš že je motorka podtočená o kvalt níž, je to tak že čím vyšší otáčky tím vyšší je výkon (až po špičku, pak de většinou křivka rychle dolu), takže přez město si brblej klidně někde v 5-6 000 ot./min a až budeš chtít vystřelit vpřed,tak o kvalt nebo dva dolu a full gas

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

12.8.2010 v 12:31 | Nahoru | #33
to jako že nikdo jo? tak teda já !

ukaž kozy !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

12.8.2010 v 12:53 | Nahoru | #34

tepna>Prodám šestý kvalt. Značka: Nevyužit!

Nevěřím ,šestka jde krásně od 100km. jinak 6000ot=6rychlost=130km/h = cestovní rychlost na naháči



Šestka od 100km? Když tam při 100km dám pětku, tak je viditelně podtočená), těch 130km/h možná jo, ale takhle po okreskách nejezdím... i když myslím, vzhledem k maximální rychlosti, že by šestka byla ideální až někde kolem 150km/h...

Ty jezdíš 100km/hod. na šestku?? To se mi fakt nezdá...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

12.8.2010 v 12:55 | Nahoru | #35

Forty>to jako že nikdo jo? tak teda já !

ukaž kozy !



No, ale že jsem čekala dlouho

(reakce na) Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

12.8.2010 v 16:46 | Nahoru | #36
Winn> My víc, tak co bude?! Kolik točí při 100km/h na šestku? Mě se nezdá že by to mělo bejt podtočený... Nevím jak to máš zpřevodovaný, ale šestku ve 100km/h si tam můžu dovolit dát i já a to se na ní dá jet dost přes 250km/h

Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

12.8.2010 v 17:48 | Nahoru | #37
Dokonce i já na čtyřce která je krutě převodovaná můžu jet 100km/h naprosto v pohodě na šestku.

(reakce na) Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

12.8.2010 v 20:34 | Nahoru | #38

Winn>No, ale že jsem čekala dlouho


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

12.8.2010 v 23:12 | Nahoru | #39
Winn> Pří 100 km/h na 6 mám asi 4200 otáček a vůbec se mi nezdá podtočená. Je to taková odpočinková jízda, ale dá se jezdit 100 km/h i na 2 v asi 10 000 otáčkách. Záleží jak jezdíš.
Je to dvouválec, takže podtočenej bude někde kolém 3000. Až se to naučíš tak budeš stejně řadit podle toho jak to cítíš. Ono sledovat otáčkoměr a kontrolovat si jakou máš rychlost není moc bezpečný.

(reakce na) Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

12.8.2010 v 23:55 | Nahoru | #40
Marvel17> No, já na ten otáčkoměr moc nekoukám a řadím, jak to cítím, jen jsem byla zvědavá, jestli to náhodou necítím blbě...
Faktem je, že mně se nejlíp jede, když jsou otáčky někde kolem 5-6.000, takže to spíš trochu vytáčím.

Díky moc všem za komentáře

Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

13.8.2010 v 10:58 | Nahoru | #41
Faktem je, že mně se nejlíp jede, když jsou otáčky někde kolem 5-6.000, takže to spíš trochu vytáčím.

Nic nevytáčíš , v tomhle pásmu to asi pocitově nejlíp jede . Nej. výkon je kolem 7000ot .Když tomu naložíš , tak to je pohodička až kolem 8000 a tam to držet. Je to ovšem opravdu hlučný i s origo výfukem. Možná to dělá jeho vyústění před zadním kolem a hodně do boku.

Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

13.8.2010 v 14:28 | Nahoru | #42
Všichni mají pravdu, ze svých zkušeností ti řeknu to samé. Je to o tom že především přisbůsobíš plyn a převodový stupeň tvému stylu jízdy. Cit jak a kdy přeřadit. Já celkem hodně často i přeřazuju když jezdím pilu, nespadnu pod 6000 otáček.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

13.8.2010 v 17:42 | Nahoru | #43
denda_er5> mně se větrák spouští jakmile jedu pomaleji nebo na chvilku zastavím, takže ve městě, v předjíždění kolon, na semaforech apod. Je to normální.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

13.8.2010 v 17:56 | Nahoru | #44
Ahoj, když bych měl říct svůj názor na Tvůj úvodní dotaz:

1. na rozjezd
2. 25+ km/h
3. 50+ km/h
4. 65+ km/h
5. 80+ km/h
6. 90+ km/h

Beru to při takové jízdě na pohodu, rovinka, žádnej spěch, kochačka, řazení v cca 4,5 tis.
Jinak efektivně se dá točit tak do 9 tis., víc to asi nemá cenu, "ideálně" to jede 3-7,5 tis.

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

14.8.2010 v 12:54 | Nahoru | #45
Winn: měl jsem Versyse 2 roky a bratranec má ER-6n taky už 2 roky, jezdil jsem střídavě na obou a z tvého popisu mi pár věcí nesedí. Když zatáhneš za 2ku v 5tis. tak motorka vylízne jak čertík z krabičky a letí k 10tis. jak z praku. Se seriovym vyfukem rozhodne neřve, jen se točí. ER-6n je jinak naladěná než Versys, Versys se nejlépe cítil mezi 4-6tis., nárůst výkonu nad 6tis. už nebyl nijak dramatický a točit ho přes 8 byl nesmysl. ER-6n jede taky pěkně od 4tis., ale právě kolem 6tis. je ještě výkonový skok až někam k 9ti, ideální pásmo pro svižnou jízku vidím mezi 5-8tis. Jinak na 6ku při 100kmh (odpovídá asi 4500ot.) už by motorka měla normálně plynule zrychlovat (samozřejmě žádnej orgáč, ale táhne). Versys se dal běžně provozovat na 6ku od 80-90 a táhl příjemně, ale byl naladěn víc na spodek a střed otáček. S tím podle tebe divným zvukem v 5tis. ot. to může být i třeba prasklým svodem nebo jen uklepanou nebo prasklou objímkou která drží svod s koncovkou k sobě. Bratranci se právě toto stalo a motorka řvala a moc nejela. Zavaření moc nepomůže, jak to má vibrace, vydrží jen chvíli a vyřešil to až výměnou koncovky a objímky. Pak je tu ještě varianta že máš 25kW verzi, která je od ca 5-6000 totálně udušená a už nejede. Poradím ti, vem motorku na volnou dálnici a vyzkoušej maximálku, při zalehnutíby měla motorka ukázat kolem 210-220 tacho a 200 by tam mělo být kdykoli a kdekoli za jakýchkoli okolností. Pokud ne, je něco špatně.
Jiank ER-6n se dá na kochačku provozovat i v otáčkách mezi 3500-5000, ale pak musíš počítat s tím, že ti na výjezdu z obce ujede kdejaké TDI.

(reakce na) Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

14.8.2010 v 15:54 | Nahoru | #46
Radim-Bk> Děkuji, jen jsem to chtěl od někoho potvrdit myslel jsem si to,asi proto taky na nový model zvětšili pánové v Japonsku chladič o 4 cm

(reakce na) Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

15.8.2010 v 07:06 | Nahoru | #47
Jack82>
hle erko přes 190 tacho už moc nechce a nevěřim že mám 25kW, já sem z toho víc jak 204 nedostal.

Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

15.8.2010 v 09:44 | Nahoru | #48
Vilem: ja z bratrancovo 06ky vytlačil 221. Z Versyse 07ky jednou 213. Oboje po 'lepsi rovine'. Jinak bežně er 214, Versys 203. Maximální záleh samozřejmě. A tacho kecalo jak blazen, Versys při 200 tacho 185 GPS

Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

15.8.2010 v 09:47 | Nahoru | #49
seškrcenou na 25kW nedostaneš přes 170 tacho ani z kopce

(reakce na) Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

15.8.2010 v 23:47 | Nahoru | #50
Radim-Bk> Díky Čtyřku tam dávám až tak kolem 80km/hod., pětku nad kilo, ale přesně takovéhle info, cos mi písnul mě zajímalo

(reakce na) Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

15.8.2010 v 23:50 | Nahoru | #51

Jack82>Winn: měl jsem Versyse 2 roky a bratranec má ER-6n taky už 2 roky, jezdil jsem střídavě na obou a z tvého popisu mi pár věcí nesedí. Když zatáhneš za 2ku v 5tis. tak motorka vylízne jak čertík z krabičky a letí k 10tis. jak z praku. Se seriovym vyfukem rozhodne neřve, jen se točí. ER-6n je jinak naladěná než Versys, Versys se nejlépe cítil mezi 4-6tis., nárůst výkonu nad 6tis. už nebyl nijak dramatický a točit ho přes 8 byl nesmysl. ER-6n jede taky pěkně od 4tis., ale právě kolem 6tis. je ještě výkonový skok až někam k 9ti, ideální pásmo pro svižnou jízku vidím mezi 5-8tis. Jinak na 6ku při 100kmh (odpovídá asi 4500ot.) už by motorka měla normálně plynule zrychlovat (samozřejmě žádnej orgáč, ale táhne). Versys se dal běžně provozovat na 6ku od 80-90 a táhl příjemně, ale byl naladěn víc na spodek a střed otáček. S tím podle tebe divným zvukem v 5tis. ot. to může být i třeba prasklým svodem nebo jen uklepanou nebo prasklou objímkou která drží svod s koncovkou k sobě. Bratranci se právě toto stalo a motorka řvala a moc nejela. Zavaření moc nepomůže, jak to má vibrace, vydrží jen chvíli a vyřešil to až výměnou koncovky a objímky. Pak je tu ještě varianta že máš 25kW verzi, která je od ca 5-6000 totálně udušená a už nejede. Poradím ti, vem motorku na volnou dálnici a vyzkoušej maximálku, při zalehnutíby měla motorka ukázat kolem 210-220 tacho a 200 by tam mělo být kdykoli a kdekoli za jakýchkoli okolností. Pokud ne, je něco špatně.
Jiank ER-6n se dá na kochačku provozovat i v otáčkách mezi 3500-5000, ale pak musíš počítat s tím, že ti na výjezdu z obce ujede kdejaké TDI.



Technicky je určo v pořádku, přítel je mechanik. 25kW fakt nemám jinak huláká jen na dvojce při 5tis. otáčkách, vyšší rychlosti jsou v poho i na 7-8tis... v podstatě si myslím, že Vám by asi ani nepřišlo, že huláká, ale já jsem holt ženská

Jinak fakt dík za radu, že mám zkusit 210-220km... ehm, mám měsíc a půl řidičák a tohle fakt nehrozí... nejsem žádný adrenaliňák, mám ráda pohodičku a klídek

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

16.8.2010 v 13:31 | Nahoru | #52
Winn: neber to zle, reagoval jsem na to jestli je motorka v poradku. Toto je jednoduchy test. Ja osobne hned po zajeti vsechny motorky nekde za min.provozu 'protahnu' aby me pak neco neprekvapilo v krizovce treba a taky kvuli chovani motorky ve vysokych rychlostech. Mozna by nebylo od veci zajet nekam na drom a instruktora, tam se naucis veci co v beznym provozu treba nikdy. A muze ti to pak zachranit krk

(reakce na) Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

16.8.2010 v 14:15 | Nahoru | #53
Jack82> V poho dala jsem Sosnu v červenci se Stopnehodam.cz a 8.9. jedu zas, dává to hodně, ale na ježdění v maximálce to fakt ještě není ... ale díky za radu, každá dobrá... já už si je nějak přeberu

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

17.8.2010 v 19:17 | Nahoru | #54
Winn: Sosnová je hustá jak prase, sice krátká ale technická, tam se naučíš určitě víc než na velkejch dromech a hlavně ty rychlosti tam nejsou tak vysoký. Máš ode mě

(reakce na) Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky

17.8.2010 v 23:29 | Nahoru | #55
Jack82> Cením si
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N Scavvy 22 28.12.2023 v 19:22 Dominator1
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N DixonXarto 13 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N Sammm7899 6 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist