paolo_novy Přidat reklamu

Téma: rsv99 vs. rsv01
10.7.2010 v 10:03
nazdar všichni. chtěl bych koupit rsv1000 tak koukám po inzerátech ale všimnul jsem si jedný věci.spousta lidí nabízí podle mě modely třeba 99 jako modely 01,02,nebo 03. schválně je podívejte tady http://www.motoinze...-rsv-mille-1000.html a nebo tady http://www.motoinze...-rsv-mille-1000.html . ta druhá je přece starší model ne? nebo se pletu? jaký jsou rozdíly mezi starým a novějším modelem? já vidim jinou přední masku jinou podsedlovku a vim že od roku 01 byla plastová nádrž. podle čeho ještě poznám starší model tzn. 98,99,00 od novějšího 01,02,03 ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

14.7.2010 v 21:01 | Nahoru | #31

Mileek>hmmm, tak ten černo-zlatý je k sežrání



jojo, pomalu to vypadá jako Guzzi, že jo?

rsv99 vs. rsv01

14.7.2010 v 21:29 | Nahoru | #32
to s bilejma kolama, to je nadhera..

(reakce na) rsv99 vs. rsv01

14.7.2010 v 21:38 | Nahoru | #33
illMedvědGuzzin> jo? a jako která? jako nic proti guzzi, ale jediná, kterou bych zkusil je MGS-01 ale na to se asi v žvotě nezmůžu..

(reakce na) rsv99 vs. rsv01

18.7.2010 v 19:47 | Nahoru | #34

kakos2006>chlapi co myslíte tahle. www.motoinzerce.cz/motorky/aprilia/428692-rsv-mille-1000.html . vim že podle obrázku se nedá soudit ale kdo jí máte víte na co kouknout. co třeba ty blinkry? mě připadaji nějak divně malý. nebo se pletu? beru to tak že se podle toho dá potom věřit nebo rovnou nevěřit majiteli. je třeba spousta inzerátů kde se dočtete "moto nikdy bouraná " a ono to má na sobě podsedlovku z jinýho ročníku. řekněte jak jí vidíte? co třeba ta boule na tom předním plastu u rámu. ta tam má bejt?



dneska jsem se na ní byl mrknout, pro upřesnění, je dovezená z Itálie, chlapík je první majitel v ČR, má jí tři roky a najel podle jeho slov cca 5000km, teď měnil olej a prý nový řetěz(dneska se vrátil z Motomejdanu kde pršelo a řetěz je na několika místech narezlý), nová řetězová kola přikládá a říká že bude potřeba vyměnit zadní rozetu (nechápu proč nevymněnil celou řetězovku ). Nové brzdové desky na předku, ptal jsem se na kolik ho vyšly a prý na 700,- oba brzdiče což se mi zdá divné, na SRADa stály SBS desky dvakrát tolik Brzdiče i spojka mají pancéřky.

Ohledně poškození, na fotce to není moc vidět, ale bok je škráblý na více místech, je poškozený i pravý difuzor, nádrž v oblasti tankpadu nese pár škráblin od zipu, přední světlomet má pár pavučinek, budíky jsou škráblé v oblasti otáčkoměru. Jinak jsem si žádného poškození nevšimnul, motorka jen byla zasraná, což chápu, protože Motomejdan "nezklamal" zase chcalo jako loni a brutálně fučelo díkybohu nás zachráníl příveš co byl u dráhy dragsterů jako tribuna, stan total KO na cáry

přední kotouče pěkný stav, pravidelně sjeté bez hranky, zadní guma sjetá na sračku, docela jsem se bál o život, poprvé na litru, navíc dvouválu, navíc po dešti na mokru, navíc bez kombi, jen s helmou, navíc na neznámý silnici plný mokrejch zatáček chtěl jsem to projet pořádně tak jsem byl pryč delší dobu, chlapi prej měli docela strach

musím teda konstatovat že slavnej efekt brždění motorem je pěknej kec na dvojku je to ještě cítit, ale zatři už moc ne, čekal jsem víc, možná je to tím že jsem to nezavíral z plnýho plynu v zatáčce, chci žít

to samý krouťák, odspoda to cuká, veprostřed to docela jede, ale nahoře žádná špička, čekal jsem že se ta bestie aspoň zajedna přizvedne na zadní plynem, ale asi jsem na to šel špatně. Na tohle si člověk musí zvyknout. Chtělo by to pohrát si s převody a určitě bych mluvil jinak. Zatím se mi zdá že oproti 4V šestce to víc cuká, leze to tam rychlejc díky objemu a motor má úžasnej zvuk. Rozhodně zábavnější než koupit litra 4V, to by byla stejná nuda jak na šestce

Musím říct že V60 je úžasně charizmatickej oproti 4V řadě, ty vibrace jsou fakt úžasný z nízkejch otáček v tom mlátí že by se to mělo rozskočit a pak to příjemně vrní do nádrže, člověk cejtí že to podním žije, ne jako na 4V kde se to prostě vytočí a člověk necejtí nic, jen zrychlení.

Nemyslím to nijak zle, jen první potřehy, hodně mě tahle motorka chytla, určitě bude brzo nějaká Mille putovat ke mě do garage

Chlapík mě perfektní jednání, ani po mě nechtěl zálohu za svezení, čemuž jsem se divil. Co jsem se s ním bavil tak říkal že na ježdění nemá čas kvůli práci. Zarazilo mě že má ShiftLigt nastavený na 6000RPM, když jsem se ptal na funkce budíků a nastavení, tak říkal že neví(což je divné, když je majitel tři roky), uložená maximálka byla 190(jen pro zajímavost )

za ty peníze je to podle mě hezká motorka pro člověka co moc nelpí na detailech(viz kosmetická poškození) motor se mi zdál OK, žádné cizí zvuky, jen šelest rozvoďáků, vzhledem k tomu že na budíku je necelých 20tkm by to odpovídalo. Spojka se mi zdála že při pouštění trochu "pulzuje" ale možná to bylo jen zdání, nejsem na hydrauliku zvyklý. Osobně mi na moto trochu vadí to nízké plexi, absence krovky místo zadní sedačky a sériový lauf(laďák s čipem by byl lepší ) jsem prostě náročnej, měl jsem SRADa

za ty peníze celkově slušná motorka, vzhledem k tomu jaké zmatlané běsy jsou v této cenové třídě v jiných inzerátech

...já si zatím počkám a budu hledat dál...nebo mi rupne v kouli a zajedu si pro ní, kdoví poslední dobou se mi hlavou honěj prapodivný věci, už jsem měsíc a půl bez velký mašiny

Naposledy editováno 18.07.2010 19:53:00

rsv99 vs. rsv01

18.7.2010 v 20:30 | Nahoru | #35
"shiftlight" se na 6tis rpm nastavi automaticky po vynulovani budiku - coz se stava u RSVcek zcela bezne napr. pri slabe baterii, nebo po umyti wapkou, atd. a ze nezna funkce budiku, tomu bych se taky nedivil - RSV je predpripravena na okruhy, takze budiky maji hafo funkci od hodin pocinaje, pres laptimery atd. atd. atd. - sam doted obcas tapu, jak a co zapnout nebo vypnout

rsv99 vs. rsv01

6.8.2010 v 20:07 | Nahoru | #36
tak jsem se dneska dojel na jednu aprilku podívat audělal jsem na ní diagnostiku čidel podle nějakýho návodu co sem našel na internetu. spojil jsem pod sedlem konektory zapnul klíček a na palubce se objevila diagnostika a výsledek diagnostiky bylo číslo 0. ale podle toho návodu jsem si myslel že v okamžiku kdy jsou všechny čidla vpořádku tak se má zobrazit výsledek pod kodem 1-0-1. víte někdo jak to má být?

rsv99 vs. rsv01

6.8.2010 v 22:55 | Nahoru | #37
kakos2006> není to 1-0-1, ale 1 nebo 0 nebo -1, to nejsou chybové hlášky (chybové hlášky jsou dvoumístné) álebrž signál z TPS... nebudu zabíhat do podrobností, každopádně je to v pořádku

rsv99 vs. rsv01

6.8.2010 v 23:57 | Nahoru | #38
jo jeste k rozdilum rocniku- rsv do roku vyroby 2000 maji pristroje podsvetlene zelene od 2001 je cervene jen male opticke voditko pro sichr

1 reakcí na tento příspěvek rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 00:44 | Nahoru | #39
Značkuji, bo rsv 01-02 moje vysněná
A může za to ten co o ní psal v motočasáku (a dobře psal)
Dotyčný ví

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 08:12 | Nahoru | #40

aifel202>Značkuji, bo rsv 01-02 moje vysněná
A může za to ten co o ní psal v motočasáku (a dobře psal)
Dotyčný ví



on si to jeste nekdo pamatuje..?

mmch 01 + 02 je beztak nejpovedenejsi Rko..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 11:31 | Nahoru | #41
Qbi-C> nejpovedenější erko je to co máš ty, ze všech RSVček je to největší stylovka a o tom se tu vůbec nebudem dohadovat. 01-02 maj akorát hezkej zadek okolo světla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 12:44 | Nahoru | #42

GRASSEL>Qbi-C> nejpovedenější erko je to co máš ty, ze všech RSVček je to největší stylovka a o tom se tu vůbec nebudem dohadovat. 01-02 maj akorát hezkej zadek okolo světla.



jj, to docela podělali s tím koncovým světlem na O3...

ale stejně nejhezčí prdel má 98-00

(reakce na) rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 13:20 | Nahoru | #43
FiZzeR> no mě se třeba ta 03 erko líbí celkově ale spousta lidí na to nadává akorát ten kryt sedla se mi líbí víc na 01-02
na 98-00 se mí líbí jak je uzounká oproti 01-02

(reakce na) rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 13:42 | Nahoru | #44

Qbi-C>on si to jeste nekdo pamatuje..?

mmch 01 + 02 je beztak nejpovedenejsi Rko..



Pamatuji a moc se mě článek líbil,
a dokonce jsem už jednu vezl do dom(foto), ale rozsypala se po cestě, majitel na ní sral
Pak sem chvíli zanevřel, ale zasek začínám koketovat
[URL= with [URL=

3 reakcí na tento příspěvek rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 22:38 | Nahoru | #45
panove ani nevite jak me tesi, ze ma tolik lidi stejny vkus, jako ja. bohuzel i mne ted potkala situace, kdy musim cinit neprijemna rozhodnuti..

takze kdyby nekdo mel zajem, muj drahous je k mani.. (chystam se na nakup noveho stroje a dve motorky si proste a bohuzel nemuzu dovolit.. )

v pripade jakychkoli dotazu klidne piste trebas via PM, at nezasirame tenhle tread..

p.s.: jo a pro mistni rejpaly a odborniky - vzhledem k veskere dokumentaci a prokazatelne historii odmitam stacet tachometr - tahle motorka bude mit v dobrych rukou jeste hodne dlouhou zivotnost (zavady za tri roky vlastnictvi byly pouze lozisko v kyvce, startovaci rele a klakson - staci se o bajk jenom dobre starat a je jedno, jestli je to ital, nebo japonec )

Naposledy editováno 07.08.2010 22:39:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 22:51 | Nahoru | #46
Qbi-C> že by RSV4

ale to tvoje erko je fakt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 22:56 | Nahoru | #47
GRASSEL> hele dikes moc, je to mazel - navic neni nad to mit bajk, se kterym clovek vsude kam se vrtne udela paradu

p.s.: na RSV4 jsem tlustej, velkej, tezkej a mozna i blbej, jo a taky chudej

Naposledy editováno 07.08.2010 22:58:26

(reakce na) rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 23:03 | Nahoru | #48
Qbi-C> to já moc dobře znám ale vůbec, co já ti tady chválím motorku když si tu mojí hanil takže máš pěkně hnusnou šunku

takže 04+

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 23:17 | Nahoru | #49
Qbi-C> ta cena je luxusní.
co máš v merku esi to neni tajný !když prodáváš svojí pusinečku voňavoučkou princezničku nádherňoučkou!

Naposledy editováno 07.08.2010 23:38:39

rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 23:20 | Nahoru | #50
ale jak tak koukám seš stejnej úchyl na leštění jako já všechno do puntíku naleštěný a vyčištěný včetně řetězu a rozety

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 23:20 | Nahoru | #51
alda82> já už to vím

prej jde do litrový GSXR co jede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 23:26 | Nahoru | #52

GRASSEL>alda82> já už to vím

prej jde do litrový GSXR co jede


tůdle nůdle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 23:28 | Nahoru | #53
alda82>

no jako vážně už vím co bude kupovat ale za prvý to nesmím říct a neřeknu a za druhý, myslím že to bude lepší protože je to vůl vyměnit tenhle kousek za to další nemastný a neslaný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 23:31 | Nahoru | #54

GRASSEL>alda82>

no jako vážně už vím co bude kupovat ale za prvý to nesmím říct a neřeknu a za druhý, myslím že to bude lepší protože je to vůl vyměnit tenhle kousek za to další nemastný a neslaný


že by chtěl lámat okruhový rekordy na 4hrnku?
jinej důvod proč jít do 4válce neznam.

1 reakcí na tento příspěvek rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 23:35 | Nahoru | #55
kluci neserte mne..

pochlubim se, kdyz to vyjde a bude to doma - jenze zatim je to pouze v jednani a davam teprve dohromady penize, cili nic neni jisty.. proto taky tahle prodejni cena, no..

jinak co se tyce ty prcinecky vonavoucky (tyfoe takhle jsem ji jeste nikdy nerekl ), tak grazliku, mne se vzdycky vsichni smali, ze jsem prehnanej lestic.. jenze kdyz je ten bajk peknej, tak je to radost no..

Naposledy editováno 07.08.2010 23:41:15

(reakce na) rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 23:37 | Nahoru | #56

alda82>že by chtěl lámat okruhový rekordy na 4hrnku?
jinej důvod proč jít do 4válce neznam.



čtyřhrnek to není kdyby to byl čtyřhrnek tak to pochopím, holt vyrostl a jde po výkonu (ne Hondu samozřejmě)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 23:39 | Nahoru | #57
Qbi-C> hele mě taky každej říkal takový to - já jezdím a neleštím, leštěj jen buzny co neuměj jezdit a maj nagelovaný vlásky tak jsem si je pak vždycky povodil a bylo to motorka je prostě vyzitka a já čistím a leštím po každý vyjížďce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 23:40 | Nahoru | #58
GRASSEL> tfuj, uz jsem se lek, ze jsem maklej jenom ja sam

(reakce na) rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 23:43 | Nahoru | #59
Qbi-C> tak to určitě nejsi ono je pak aspoň vidět kdo tu motorku má rád a váží si jí kecy typu - nemám na to čas jsou fakt jen kecy
Já už ani nevím jestli mě baví víc si na tom něco dělat, leštit a nebo jezdit prostě mě asi ten motorkářskej kravinismus baví celej

rsv99 vs. rsv01

7.8.2010 v 23:45 | Nahoru | #60
tak to jsem zvědavej !já když bych se tý svojí zbavoval tak bych šel po nějaký bořce rsv4,ale na to bych si musel aspoň rok počkat!až se nějký rozsekají ! pak prodat svojí půjčit nějaký love a fakt koupit nějakou bořenou z itálie.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist