globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CB1000R
22.12.2009 v 21:25
Jsem novopečeným majitlem CB1000R (najeto 250 km). Pište zkušenosti, historky, pochvaly. Ta motorka si to zaslouží, né ?


Naposledy editováno 18.07.2012 14:07:48

CB1000R

26.5.2010 v 20:22 | Nahoru | #151
Tak dnes jsem s DA racingama jezdil v Brně a mám nový poznatek. Ať si říká kdo chce co chce, tak to ABS je super věc. Skoro všichni ti co mě dostali na rovinkách a v zatáčkách dostávali na prdel na brzdy. Prostě není třeba se bát pořádně za to vzít, ABS si poradí.
[img]

Naposledy editováno 26.05.2010 20:43:38

CB1000R

27.5.2010 v 11:09 | Nahoru | #152
... tak kdyby jste se někdy domluvili, tak samozřejmě taky dorazím

Jinak můj program na následující měsíc: 2.6 - Most, 6.6. Sosnová, 16.6 Brno a pak 12-13.7 SlovakiaRing.

CB1000R

30.5.2010 v 22:45 | Nahoru | #153
Zatim se asi nikomu nechce

CB1000R

2.6.2010 v 12:57 | Nahoru | #154
Jsem taky pro

CB1000R

2.6.2010 v 17:47 | Nahoru | #155
Kdo se toho ujme,kde a kdy?

2 reakcí na tento příspěvek CB1000R

3.6.2010 v 12:38 | Nahoru | #156
co takhle výlet na pekelné doly? ( u Č. lípy)

(reakce na) CB1000R

3.6.2010 v 20:28 | Nahoru | #157
Martin-CB>
Pokud bude čas,tak se rád přidám

(reakce na) CB1000R

3.6.2010 v 22:05 | Nahoru | #158
Martin-CB> to by šlo,ale tak přístí víkend

CB1000R

5.6.2010 v 14:53 | Nahoru | #159
nemyslel jsem hned. Ale vyhledově když se dohodneme byl to nápad kam

CB1000R

22.6.2010 v 00:01 | Nahoru | #160
moc pěkne to mate chlapi.
ty červene pruhy vypadaji vyborně.

když se zadaři, přišti rok se přidavam k vam. akorat mam dilema s barvama. bila perleť je fajn, ale moc se mi nelibi a ta červena tež asi ne. zlata vypadala fajn. tož uvidime co bude dalši rok

CB1000R

23.6.2010 v 22:39 | Nahoru | #161
Jenom zajímavý poznatek ohledně spotřeby:

dojíždím 6000 km, s tím, že jsem to nešetřil a byly i nějaké okruhy,
na motoru je ale vidět, že se "zajel" a tím klesla i spotřeba,
dneska jsem ji měřil na poslední nádrž - svižnější jízda na dálnici i mimo (v poměru tak 1:3) a vzalo si to 6,05 l / 100 km

Chválím pane Honda, chválím

1 reakcí na tento příspěvek CB1000R

26.6.2010 v 01:42 | Nahoru | #162
mám taky kolem 5 500 km a ta spotřeba je cca 6,1 - 6,4 l/100 km Spotřeba dobrý a zvuk motoru taky, ale teď jsem objednal laďák Leo vince, tak uvidíme....

(reakce na) CB1000R

26.6.2010 v 11:05 | Nahoru | #163
Martin-CB> já si pro laďák leo vince gpstyle a nový svody (a nový gumy) jdu tenhle týden taky, ne kvůli zvuku, ale kvůli tomu, že sériovej výfuk je moc velkej a moc nízko a taky kdyžtak na okruhu škrábnu radši levný laďák, než originál ...

CB1000R

1.7.2010 v 13:52 | Nahoru | #164
můj důvod je podobný, a sice kvůli velikosti orig. výfuku. Nevyhovovaly mi origo stupačky a jejich posed, tak jsem zvolil přepákování a na pravé straně vznikl problém s ustavením válečku zadní brzdy. Tak se hledalo až se našlo řešení, které vypadá dobře - z více hledisek - Leo vince. Dobře vypadá, pak kvůli místu, váha je menší a i kvůli zvuku (provoz v Praze).

CB1000R

1.7.2010 v 21:56 | Nahoru | #165
ALPY

Pár fotek ze zájezdu do Alep.
Podařilo se mi po trochu bujarém večeru druhý den u pumpy prohodit pistoli s benzinem a naftou. Dal jsem tam asi litr nafty, no a jelo to docela dobře. Honda je Honda

CB1000R

28.7.2010 v 14:51 | Nahoru | #166
Nechtěl by někdo příští rok jezdit CEC2 (malá verze CEC) ?

Tak se mi nějak tak zalíbili okruhy, že to na příští rok myslím se závoděním trochu vážněji, přemýšlel jsem i o změně motorky, ale nechám si tuhle a zkusím kategorii naked.
Nechtěl by tu někdo příští rok taky utrácet čas a peníze touto ametérskou soutěží ?
Jsou to dvouhodinové závody dvoučlenných týmů, mít tým se dvěmi stejnými motorkami by byla docela zábava .
Co jsem koukal, tak časy naked kategorii CEC2 nejsou nedosažitelné.

Akorát by to chtělo mít na to čas, zapálení a ochotu narvat do motorky před příští sezónou cca 100 000,- .... A chtělo by to odjezdit celou sezónu, ne se na to po pár závodech vyfláknout.

více zde:
Úpravy moto pro závody
a
CEC2
CEC2 - článek na motorkářích
CEC2 - článek od Plejby
CEC2 2010 - závody a výsledky

tak co cooo ?

1 reakcí na tento příspěvek CB1000R

28.7.2010 v 14:55 | Nahoru | #167
Ještě jenom doplňuji svůj předchozí příspěvek:

když by někdo měl zájem, tak by asi bylo nejlepší vyzkoušet si ještě letos pár agentur, jak kvůli časům, tak aby se zjistilo, jestli okruhy opravdu baví, nebo ne

jedu 2-3.8 do Brna, 11-12.8, možná i něco dalšího, třeba se uvidíme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R

28.7.2010 v 15:33 | Nahoru | #168
pionýr> Já se rád svezu na okruhu to ano , ale CEC to už né. Jednak si myslím, že na to je třeba jiné moto a v CB se nechci vrtat .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R

28.7.2010 v 16:05 | Nahoru | #169
Jarin55> Jsem tu motorku dost diskutoval v servisu....
Sériová moto na závody nemá asi žádná a pak záleží jenom na financích a fantazii. Teoreticky se z toho dá udělat raketa, na který zůstane původní jenom rám (uhlíkový kola, motor a vidle z CBR1000RR ....).
Plejbova Tuono, na který vyhrává, má v sérii stejně koní, akorá je asi o 10 kilo lehčí a je to dvouvál. Na Slovakiaringu mi dával přibližně 15s na kolo. Je to moc nebo málo ? Na to, že já jsem víceméně bez zkušeností a se sériovou moto, bych to nazval, že je to .... motivační

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R

28.7.2010 v 16:38 | Nahoru | #170
pionýr> Já co mám známé kteří chtějí jezdit trochu víc okruhy, tak si kupují druhou (starší) moto, kterou upraví a jezdí s ní jen na okruh. Když to zahodí, tak to tak nemrzí a na normální silnici mají sériovku.

(reakce na) CB1000R

28.7.2010 v 18:14 | Nahoru | #171
Jarin55> jasně, já o tom taky uvažoval.
Ale nakonec jsem se rozhodl jinak:
- chci zůstat u naháčů
- chci zůstat u Hondy
- supersport dneska jezdí každej "malej lojza"
- kupovat novou motorku (i když starší) a upravovat ji - min. 150.000 - to se mi nechce
- už jsem něco navíc do CB investoval, o ty bych přišel

1 reakcí na tento příspěvek CB1000R

9.8.2010 v 22:47 | Nahoru | #172
Dneska se objevily na webu fotky z akce Eybis-Brno, dovolte mi se s Vámi o dvě podělit, mám z nich radost, konečně fotky, kde nejsem jako trotl s držákem na kufr .

I přes dobře vypadající obrázky jsem si vědom svých bídných časů, takže zatím žádná sláva,
ale myslím, že se to dá přes příští rok výrazně zlepšit .



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R

10.8.2010 v 04:36 | Nahoru | #173

pionyr.saigon>Jarin55> Jsem tu motorku dost diskutoval v servisu....
Sériová moto na závody nemá asi žádná a pak záleží jenom na financích a fantazii. Teoreticky se z toho dá udělat raketa, na který zůstane původní jenom rám (uhlíkový kola, motor a vidle z CBR1000RR ....).
Plejbova Tuono, na který vyhrává, má v sérii stejně koní, akorá je asi o 10 kilo lehčí a je to dvouvál. Na Slovakiaringu mi dával přibližně 15s na kolo. Je to moc nebo málo ? Na to, že já jsem víceméně bez zkušeností a se sériovou moto, bych to nazval, že je to .... motivační



ja bych spis rekl, ze je to sakra hodne

(reakce na) CB1000R

10.8.2010 v 09:33 | Nahoru | #174
dakarista> mě to zas až tak hrozný nepřijde, Plejba je současná špica, já začínám, v tomhle mým stádiu se zrychluje celkem dobře

2 reakcí na tento příspěvek CB1000R

10.8.2010 v 14:06 | Nahoru | #175
Ja to beru v pomeru ze ten dvouvalec nikdy na okruhu nepojezdi ctyrval... Pritom m takovej naskok tak je to hodne slusny ...

(reakce na) CB1000R

10.8.2010 v 14:26 | Nahoru | #176
dakarista> dej mi příští sezónu na to, aby se vidělo, jak moc jsou ty špatný časy ve mně, motorka projde závodní revizí

(reakce na) CB1000R

10.8.2010 v 16:02 | Nahoru | #177

dakarista>Ja to beru v pomeru ze ten dvouvalec nikdy na okruhu nepojezdi ctyrval... Pritom m takovej naskok tak je to hodne slusny ...



dovolim si nesouhlasit....pokud maj oba stejne koni-coz v tomhle pripade +- maj, tak ma dvouval dost vyhodu....

CB1000R

16.8.2010 v 13:59 | Nahoru | #178
Myslím, že jsem názorný příklad toho, že netřeba do nahatý motorky srát nesmyslný prachy a dá se taky pěkně svézt a nechat za sebou pěknou řádku aktuálních sportů i bajků.

Saigon - respekt

Jinak jestli dvouvál nebo čtyřvál se stejným výkonem spíš záleží na vkusu každého soudruha a abych přilil trochu ohně do mlýna, taky proti nám jezdil TomíkNJ na Triumphu s tříhrnkem a jezdil sakra dobře

Kdo nevěří, ať si přijde tu mojí motorku zkontrolovat, ať sám vidí, že tam nemam nic světobornýho a i 7 let staré Tuono je vcelku konkurenceschopné v kategorii naháčů.

Naposledy editováno 16.08.2010 14:14:44

CB1000R

16.8.2010 v 15:23 | Nahoru | #179
taky sem poridil ten stroj nema chybu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CB1000R

22.8.2010 v 15:47 | Nahoru | #180
pionyr.saigon> Moc pěkný fota, hlásiče máš, nebo šly kukat ???
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Páčky Probrake Honda CB 1000R WildOne 16 3.4.2024 v 23:11 Lbj23
Houpání volnoběhu Honda CB 1000R mik119 7 1.4.2024 v 04:43 PANKY-CB600F
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
přešití sedla na nové motorce Honda CB 1000R JARYN82 17 27.12.2023 v 13:44 Niki76
Jakou motorku si mám vybrat Hondu C... Honda CB 1000R VFR 13 18.12.2023 v 22:12 storeman


TOPlist