e: sem zapoměl, ještě by to mohlo být svižné a aby na to letěly baby
Naposledy editováno 04.04.2010 17:16:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
posmiros>dnes jsem koukal na školní fábii a už taky začíná slušně reznout
rozepis se
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Pawka>rozepis se
no tak byla vidět rez na blatníkách, a pak vepředu okolo prahů a dveří prostě kllasika, každý auto začně časem reznout
naštěstí můj Peugot má blatníky plastový
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
bacha na bouračky, když budou některý věci nabouraný a nově stříkaný tak třeba za rok ti ten rez vyleze a to se budeš divit jak rychle přibývá
2 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Pawka>a co myslite 406 v plynu?
do toho bych šel ale koukni na to do kdy má atest nádrž na LPG
posmiros>Pawka> každy auto dřív nebo později začne reznout jde jen o to za jak dlouho, to většinou záleží na péči a podmínkách ve kterejch to jezdí...
bacha na bouračky, když budou některý věci nabouraný a nově stříkaný tak třeba za rok ti ten rez vyleze a to se budeš divit jak rychle přibývá
jo to vim,ze bouracky hnijou fest,svary se nedaj natrit ze vsech stran,spalena barva v nepristupnych mistech,plechy z polska,uz nejsou urcite tak dobre nastrikany jako pri vyrobe,...nevim
posmiros>do toho bych šel ale koukni na to do kdy má atest nádrž na LPG
toto taky vim,nadrz je na deset let,ale jestli se to treba nesere,ze to nechce startovat,ze to cuka,nebo to az moc zere ze se to nevyplati ani provozovat,new nadrz neco stojí
1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Pawka>pro marase http://peugeot.sbazar.cz/peugeot-406-kupe-mrakotin-o3878500.html
mít ty prachy tak bych do toho skočil
nic no, ještě musí fanouš vydržet chvilku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
FALC0N>mít ty prachy tak bych do toho skočil
nic no, ještě musí fanouš vydržet chvilku
stejnej problem jenze muj favo ma uz 4 5cm diry v podlaze,praskly sklo pres cely vyhled spolu jezdce,shnili slopky A,a zere 8 ta svine 40kw strikacka a vyjfuk uz drzi na heslo,ale stk do kvetna,takze takto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Fidži.V-Strom>Pawka> Plyn má oktany?
Automobilový benzín: 87–98, dnes obvykle nejméně 95 (v Evropě) nebo 87 (v USA) V Americe ale udávají oktanové číslo jako aritmetický průměr okt. čísel získaných výzkumnou a motorovou metodou.
Letecký benzín: cca 87–107
Závodní benzín: cca 95–130
Benzín používaný ve Formuli 1: 95–102 (stanoveno pravidly)
LPG: cca 110
1,8 ať 8V nebo 16V či dvoulitr co se dávali do 406 nebyli zrovna povedený motory hlavně jak psal Mirek12 dost brali olej
to je taky důvod proč sem vzal mondeo místo 406 najedu málo tak nafta pro mě nemá cenu
Pawka>pro marase http://peugeot.sbazar.cz/peugeot-406-kupe-mrakotin-o3878500.html
Ehm, jenom lehce nad můj rozpočet , ale tyhle kupečka se mi líbí
1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-
Pawka>stejnej problem jenze muj favo ma uz 4 5cm diry v podlaze,praskly sklo pres cely vyhled spolu jezdce,shnili slopky A,a zere 8 ta svine 40kw strikacka a vyjfuk uz drzi na heslo,ale stk do kvetna,takze takto
tak ten chudák to už má asi spočítaný co?
to já musim zaklepat že můj 46kw karbec zatim drží, tak sem druhej majitel, 50 kkm najeto tak se neni čemu divit
1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-
edit: borec rok stál ve stodole když sem neměl papíry pak sem přilít, nalil sem do něj dvacet litrů benálu, napumpoval, hodil do něj new baterku, dvakrát se protočil startér a už bežel jak hodinky
Naposledy editováno 12.04.2010 21:08:58