bmw_r1300gs_cartec





Téma: Kára do 45 000,-
 
4.4.2010 v 17:10
Tak se rozhoduju, jaké 4kolé přibližovadlo, cena je daná, spíše benzín, ale nějaké slušné naftě bych se nebránil...Spotřeba zas tak důležitá není....

e: sem zapoměl, ještě by to mohlo být svižné a aby na to letěly baby


Naposledy editováno 04.04.2010 17:16:44

Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 17:50 | Nahoru | #181
No, jako dobytek jezdim nebudu, řidičák zatim na fáro neni no, ale tak 90-120 víc ne.. Já mám strach, prostě z potřeby, aby se to nesralo, musim do šestiválu lejt víc voleje, je to o 2 svíčky víc a tak A hlavně, aby se to moc nesralo.. Fakt nevim, jestli do toho jít, jestli třeba nejít do Focuse, nebo něčeho takovýho..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 18:08 | Nahoru | #182

posmiros>dnes jsem koukal na školní fábii a už taky začíná slušně reznout


rozepis se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 19:02 | Nahoru | #183

Pawka>rozepis se


no tak byla vidět rez na blatníkách, a pak vepředu okolo prahů a dveří prostě kllasika, každý auto začně časem reznout
naštěstí můj Peugot má blatníky plastový

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 19:45 | Nahoru | #184
posmiros> uz nechci fabii nebaví me rez!! 406 ma predni blat v plastu?

(reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 19:46 | Nahoru | #185

Pawka>posmiros> uz nechci fabii nebaví me rez!! 406 ma predni blat v plastu?



406 nemá přední blatníky v plastu ale jestli nebude něják bořená tak ti reznout nebude

1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 19:49 | Nahoru | #186
a co myslite 406 v plynu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 19:51 | Nahoru | #187
Pawka> každy auto dřív nebo později začne reznout jde jen o to za jak dlouho, to většinou záleží na péči a podmínkách ve kterejch to jezdí...

bacha na bouračky, když budou některý věci nabouraný a nově stříkaný tak třeba za rok ti ten rez vyleze a to se budeš divit jak rychle přibývá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 19:52 | Nahoru | #189

Pawka>a co myslite 406 v plynu?


do toho bych šel ale koukni na to do kdy má atest nádrž na LPG

(reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 19:54 | Nahoru | #190

posmiros>Pawka> každy auto dřív nebo později začne reznout jde jen o to za jak dlouho, to většinou záleží na péči a podmínkách ve kterejch to jezdí...

bacha na bouračky, když budou některý věci nabouraný a nově stříkaný tak třeba za rok ti ten rez vyleze a to se budeš divit jak rychle přibývá


jo to vim,ze bouracky hnijou fest,svary se nedaj natrit ze vsech stran,spalena barva v nepristupnych mistech,plechy z polska,uz nejsou urcite tak dobre nastrikany jako pri vyrobe,...nevim

(reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 19:56 | Nahoru | #191

posmiros>do toho bych šel ale koukni na to do kdy má atest nádrž na LPG


toto taky vim,nadrz je na deset let,ale jestli se to treba nesere,ze to nechce startovat,ze to cuka,nebo to az moc zere ze se to nevyplati ani provozovat,new nadrz neco stojí

Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 19:58 | Nahoru | #192
no provozníma nákladama se dostaneš na úrovni nafťáku a řekl bych že se na tom nemá co moc srát spolužák to má ve Formanu a řekl bych že to jede líp něz na benzín

1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 20:16 | Nahoru | #193
plyn ma 100 oktanu,ale zalezi tam prave na kloudnym šteluňku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 20:17 | Nahoru | #194

Pawka>pro marase http://peugeot.sbazar.cz/peugeot-406-kupe-mrakotin-o3878500.html



mít ty prachy tak bych do toho skočil

nic no, ještě musí fanouš vydržet chvilku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 20:23 | Nahoru | #195
Pawka> Plyn má oktany?

(reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 20:24 | Nahoru | #196

FALC0N>mít ty prachy tak bych do toho skočil

nic no, ještě musí fanouš vydržet chvilku



zrovna ten 2,0 motor v benzínu není nejlepší žere olej jako prase

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 20:30 | Nahoru | #197

FALC0N>mít ty prachy tak bych do toho skočil

nic no, ještě musí fanouš vydržet chvilku


stejnej problem jenze muj favo ma uz 4 5cm diry v podlaze,praskly sklo pres cely vyhled spolu jezdce,shnili slopky A,a zere 8 ta svine 40kw strikacka a vyjfuk uz drzi na heslo,ale stk do kvetna,takze takto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 20:34 | Nahoru | #198

Fidži.V-Strom>Pawka> Plyn má oktany?



Automobilový benzín: 87–98, dnes obvykle nejméně 95 (v Evropě) nebo 87 (v USA) V Americe ale udávají oktanové číslo jako aritmetický průměr okt. čísel získaných výzkumnou a motorovou metodou.
Letecký benzín: cca 87–107
Závodní benzín: cca 95–130
Benzín používaný ve Formuli 1: 95–102 (stanoveno pravidly)
LPG: cca 110

Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 20:37 | Nahoru | #199
no nevím od PSA bych do benzínu šel jedině do těch novějších 1,6 16V
1,8 ať 8V nebo 16V či dvoulitr co se dávali do 406 nebyli zrovna povedený motory hlavně jak psal Mirek12 dost brali olej

to je taky důvod proč sem vzal mondeo místo 406 najedu málo tak nafta pro mě nemá cenu

(reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 20:37 | Nahoru | #200

Pawka>pro marase http://peugeot.sbazar.cz/peugeot-406-kupe-mrakotin-o3878500.html



Ehm, jenom lehce nad můj rozpočet , ale tyhle kupečka se mi líbí

(reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 20:38 | Nahoru | #201
Pawka> Aha, takže odolnost proti samozápalům jako 110okt. benzín.

Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 20:44 | Nahoru | #202
koukam na mobile de tam ukazujou i spotrebu a 406 neni moc setriva

1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 20:57 | Nahoru | #203
Tak za 45tis Éček se dají pořídit už slušný plechovky. Třeba M3!

(reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 20:57 | Nahoru | #204

Pawka>stejnej problem jenze muj favo ma uz 4 5cm diry v podlaze,praskly sklo pres cely vyhled spolu jezdce,shnili slopky A,a zere 8 ta svine 40kw strikacka a vyjfuk uz drzi na heslo,ale stk do kvetna,takze takto



tak ten chudák to už má asi spočítaný co?
to já musim zaklepat že můj 46kw karbec zatim drží, tak sem druhej majitel, 50 kkm najeto tak se neni čemu divit

1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 21:00 | Nahoru | #205
zlatej karbec!!!!!vazsiho ! napisu cestny prohlaseni o eko liqidaci a bude zas vecer krosu pred odvozem do kovosrotu

(reakce na) Kára do 45 000,-

12.4.2010 v 21:07 | Nahoru | #206
Pawka> sem na něj hrdej právě stejně mě čeká v létě technická takže jakože nepočítam že bych s nim jezdil další dva roky tak zůstane potom v rodině jako rezervní auto na chalupě ve stodole

edit: borec rok stál ve stodole když sem neměl papíry pak sem přilít, nalil sem do něj dvacet litrů benálu, napumpoval, hodil do něj new baterku, dvakrát se protočil startér a už bežel jak hodinky

Naposledy editováno 12.04.2010 21:08:58

Kára do 45 000,-

15.4.2010 v 12:28 | Nahoru | #207
Co Almera? Sice hnijo, ale nějakej garážovanej kousek by se sehnat dal...

Kára do 45 000,-

15.4.2010 v 18:26 | Nahoru | #208
vsechno hnijo a zravo je k nicemu pak si toho auta vubec nevazim,ikdyby se to jmenovalo mers

1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-

15.4.2010 v 20:27 | Nahoru | #209
Hele, máte někdo zkušenosti s Focusem 2,0 16v?

Kára do 45 000,-

15.4.2010 v 20:29 | Nahoru | #210
Starší octavii
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist