e: sem zapoměl, ještě by to mohlo být svižné a aby na to letěly baby
Naposledy editováno 04.04.2010 17:16:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Mirek12>to říkej svojí stary jo
Ta mi řekla, že je jí to fuk1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Fidži.V-Strom>Ta mi řekla, že je jí to fuk
no vidíš nám taky1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Pawka>posmiros> a nevis co presne u ty fabky je spatne nebo naco to trpi? 307sw je drazsi vyrazne ne nez fabka
Fabia - poddimenzované tyčky stabilizátoru (vytluče se čep, oprava cca 800 Kč/kus), 1,2 HTP asi do roku 2002 nebo 2003 - nevím přesně, občas přeskočí rozvodový řetěz, občas snímač tlaku v sání, koroze neoriginálních výfuků, zatýkání dovnitř zadních dvěří z oblasti vykrojení zadního podběhu - vnitřek dvěří se ve spodní polovině dveří musí utěsnit nějakým silikonem (vnitřní plech pod tapicírungem).
Octavia I - Ložisko v náboji předního kola, lůžka stabilizátoru, uložení předního tlumiče v podběbu + ložisko, el. stahovačky oken - blbost majitelů, nesmíš přepínat ze stahování do zavírání a opačně aniž bys mezi tím udělal pauzu, vyskočí lanko mezi plastová ozubená kolečka, turbodmychadla - nemají dochlazování a jsou umístěny blbě (mezi motorem a dělící přepážkou do kabiny), po jízdě nutno nechat dochladit chvíli na volnoběh, no a snímač hmpotnosti vzduchu u TDi, to samé ve Fabii a ty stahovačky oken taky.
Vše na nápravách odchází nezávisle rychleji u vznětových motorizací.
na autě jsme měnily akorát čepy a tyčky stabilizátoru a tomu se na našich silnicích není čemu divit
na motoru akorát měníme co 10tis km olej a filtr
auto jede dost svižněně i plně naložený
spotřeba cca 5,5 na 100km a jezdíme s tím celkem svižně
jinak moje mondeo 1,8 rok 02 jezdím s tím kolem 8 na sto
ale jezdím celkem krátký trasy
2 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-
teď mám lancera kombi 1,8D 44kW 1988 , Na zadohrab jsem zvyklej z transita ´96 2,5D, Kdo s tím jel někdy s prázdným v zimě po svitavsku tak ho už asi nepřekvapí nic, já s tim lítám každej tejden, takže bych si myslim s osobákem poradil
tzn...? btw ideální by bylo spojení tohodle všeho + 4x4 ale to je nesmysl
Omega combi 2,5 TDI (ty Bčka se prej dost serou)
Mondeo combi 1.8 TDI po faceliftu (kvete jak jarní louka)
Xantie (o tom moc nevim, hydro prej ale v poho)
Laguna 1,9di? 2,2D atmosférák? (elektronické závady?)
BMW dorbý ale pro mě moc drahý.
Starej passat?
nějaké nápady? díkec
-Jaw-
Mirek12>to říkej svojí stary jo
trojkovy rady jo, mam e36 kupe a je to zhruba 50:50 ... jasne petky a sedmicky jsou na tom podstatne hur a i na snehu jsou na tom jeste bidneji... ale da se, ja sice na zimu mam v kufru lopatu a sem tam pri rozjizdeni na nejakym zasnezenejsim miste musim kus odhazet, ale za jizdy ti to bawo vynahradi, zatacky dverma napred atd...
v cechach na silnicich snih skoro neni a jestli nekdo casto jezdi na hory tak je fakt ze bawo neni nejlepsi volba...
Seky>k diskuzi o průchodnosti BMW sněhem: Letos sem na parkovišti před fabrikou sledoval asi 6 maníků s BMW (r.v. 98-02) A byla to docela prdel, sledovat, jak musí dva maníci sedět v kufru, a dva tlačit Fakt super. Bylo to na totální rovině, sněhu tam bylo cca 3cm ujetýho a cca 8 novýho... Vedle jednoho sem sám parkoval, mordoval to dozadu, dopredu... já s fáčkem sem dal zpátečku a jel... Tak bych chtěl vidět to 50:50.........
trojky maji 50:50 ... je to auto zamerene na ridice-jeho zabavu.. tzn ale musi ten ridic i neco umet, ja teda do kufru cloveka ani nenalozim, kdyz je pred zadnima kolam hrana tak se nerozjedu to je jasny, odhodim lopatkou a jak uz to jede vyjedu v podstate vse co ostatni predokolky atd... taky to chce dobry pneu...
1 reakcí na tento příspěvek Kára do 45 000,-
ja jezdim dlouhodobe v zime za 9, v lete cca o pul litru min... jsou to spis dalky, mesto by bylo zase jinde. Rychle svezeni po okreskach cca 12-14, motor by jel i za dvacet, ale na to nemam ja, podvozek ani nase silnice.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Mr.FiFI>assassin> jakej máš motór?
2,8
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
já kdybych šel do e36, tak nevim, co za motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Mr.FiFI>assassin> tak na ten objem a výkon to jde
já kdybych šel do e36, tak nevim, co za motor
to je jednoduchy... sestivalec, benzin.. to je jasny. a pak uz jen rozhoduji penize a stav konkretnich kusu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Mr.FiFI>assassin> přemejšlel jsem nad 325i, no.. ale mám strach ze spotřeby atd..
ta 328 je novejsi motor, udajne je o neco malo uspornejsi, ale myslim ze i ta 325se delala s vanosem - ta bude zhruba nastejno s tou 328myslim. ta bez vanosu bude ale max o 0,5-litr jinde, pri ostre jizde to bude na stejno...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Pawka>na podvozku neni nic drahyho nebo slozityho,takze bych to bral.me se libi to osetreni karoserie,12let zaruka z vyroby a 12 vrstev na pozinku,
dnes jsem koukal na školní fábii a už taky začíná slušně reznout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Seky>k diskuzi o průchodnosti BMW sněhem: Letos sem na parkovišti před fabrikou sledoval asi 6 maníků s BMW (r.v. 98-02) A byla to docela prdel, sledovat, jak musí dva maníci sedět v kufru, a dva tlačit Fakt super. Bylo to na totální rovině, sněhu tam bylo cca 3cm ujetýho a cca 8 novýho... Vedle jednoho sem sám parkoval, mordoval to dozadu, dopredu... já s fáčkem sem dal zpátečku a jel... Tak bych chtěl vidět to 50:50.........
to sou všechno těžké kurvy, já jsem jich pár zvedal tak to poznám už jenom podle toho jak ten zvedák táhne špoonu ..2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
assassin>ta 328 je novejsi motor, udajne je o neco malo uspornejsi, ale myslim ze i ta 325se delala s vanosem - ta bude zhruba nastejno s tou 328myslim. ta bez vanosu bude ale max o 0,5-litr jinde, pri ostre jizde to bude na stejno...
Já právě nevim, přemejšlel jsem i nad 1,6i, protože uživim ten 2,5 litr v 18ti asi nebude moc dobrý..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára do 45 000,-
Fidži.V-Strom>Mr.FiFI> Ono stejně dojdeš k 325i nebo 328i. 1,6i totiž na E36 nestačí, takže aby ses svezl, tak tomu budeš šlapat za krk a bude to žrát. Pak si řekneš, že to teda chce něco silnějšího, takže půjdeš po 1,8is. No jo, ale šestivály jsou lepší a žerou jen o malinko víc, takže se rozhodneš pro 2,0i. Ale 2,0i žere stejně jako 2,5i, takže vybereš ten. Ale pak si říkáš, že si stejně už v té vysoké sazbe povinného a když vezmeš 2,8i, tak na tom nesejde a ještě budeš mít větší krouťák
.... a pomalu zacnes posilhavat po m3 :) popsal si to presne.