Uzavřeno 17.06.2010 v 19:45 uživatelem michal.michi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR
tomič>prackarr> se svezem viď no problém až to z těch silnic sleze...kolem tišnova jezdím často ale vlastne sorry sem psal ze to nikdy neuvidíš...a nechapu tvo je rozhořčení je to můj nazor ..proč treba nejezdíš na 125bvace myslíš ze by tě hravě vydrtila?a vidíš otom to vůbec není..
Já se nerozčiluju,opravdu ne. Jinak už to slezlo,jen bohužel i s rtutí na teploměru...
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky - Honda CBR 600 RR
Dokonce už jsem byl jezdit. A dokonce kolem vašich,byl jsem v Meziboří.
Naposledy editováno 08.03.2010 21:40:05
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky - Honda CBR 600 RR
Tak kdy se sejdem? Co příští sobota? Má být už hezky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR
najeto 20 tis.km a dělat ventily???? Nenech se vysmát.
Naposledy editováno 09.03.2010 18:39:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky - Honda CBR 600 RR
Šestka v sériovém provedení jede velice slušně také s nástupem od spodu, sice je to takový elekromotor s lineárním nástupem výkonu, ale to jsou nakonec skoro všechny stříkačky. Odezva podvozku a pohoda ovládání Ti dává jistotu, že si ani neuvedomíš jaký jsi pilot . Jinak je to ovšem SS a to znamená kostitřas. Když přelezu na "F"-ko mám pocit, že mám obě kola prázná .
Franky>Ona ergonomie 6 RR a 1000 RR je prakticky stejná. Takže moudré rady jít do litra, že šestka je rozměrově malá dává zřejmě někdo, kdo viděl obě motorky pouze na obrázku. A jelokož Honda má nějaký 6-tý smysl na "toujúhelník" řidítka+sedlo+stupačky, včetně úhlu "troj."= sedneš na ní a vše je tam, kde má být.
Šestka v sériovém provedení jede velice slušně také s nástupem od spodu, sice je to takový elekromotor s lineárním nástupem výkonu, ale to jsou nakonec skoro všechny stříkačky. Odezva podvozku a pohoda ovládání Ti dává jistotu, že si ani neuvedomíš jaký jsi pilot . Jinak je to ovšem SS a to znamená kostitřas. Když přelezu na "F"-ko mám pocit, že mám obě kola prázná .
asi ses nepřesně vyjádřil v té ergonometrii, obě motorky jsou teoreticky stejné, ale prakticky je v tomto rozdíl, jezdil jsem i F což je oproti uvedeným strojům RR párádní pohodlí obě RR jsou zbytečně dle mého vkusu vysoká, ale až na 1000 RR se mi malinko ulevilo od toho ortodoxního-závodního posezu tzn. že došlo k pratické změně ve výše uvedeném trojúhelníků, tak že rovnou říkám pokud je někdo vysokej ať jde rovnou na litra, proto že i tam je dostatek výkonu již dříve a nemusíse tak jako 6ka vytáčet neskutečně vysoko a tím odpadne ten ječivej zvuk a pocit že se musí něco rozletět
Naposledy editováno 10.03.2010 16:05:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR
tomič>Dave81> no jo změřit to problém není udělat už trošku jo..lepší kontrola než se pad divit
Po 20.000km ventily na Hondě? Blbost! Bud blbě měříš,a nebo to má stočenej tachec!