globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr motorky - Honda CBR 600 RR
 
7.3.2010 v 18:08
Chtěl bych poradit od lidí především co maji Hondu CBR 600 RR, chtěl bych se zeptat jestli muže být tato motorka podohlna i pro kluka, co měří 190 cm a váží 90 kg.

Uzavřeno 17.06.2010 v 19:45 uživatelem michal.michi
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

8.3.2010 v 21:28 | Nahoru | #61
prackarr> se svezem viď no problém až to z těch silnic sleze...kolem tišnova jezdím často ale vlastne sorry sem psal ze to nikdy neuvidíš...a nechapu tvo je rozhořčení je to můj nazor ..proč treba nejezdíš na 125bvace myslíš ze by tě hravě vydrtila?a vidíš otom to vůbec není..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

8.3.2010 v 21:29 | Nahoru | #62

tomič>prackarr> se svezem viď no problém až to z těch silnic sleze...kolem tišnova jezdím často ale vlastne sorry sem psal ze to nikdy neuvidíš...a nechapu tvo je rozhořčení je to můj nazor ..proč treba nejezdíš na 125bvace myslíš ze by tě hravě vydrtila?a vidíš otom to vůbec není..


Já se nerozčiluju,opravdu ne. Jinak už to slezlo,jen bohužel i s rtutí na teploměru...

(reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

8.3.2010 v 21:35 | Nahoru | #63
prackarr> no snih sem nemyslel ale ster a sul zatím to moc nevypada..tak duben

1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

8.3.2010 v 21:39 | Nahoru | #64
Sůl je pryč,bo pršelo,ne?
Dokonce už jsem byl jezdit. A dokonce kolem vašich,byl jsem v Meziboří.

Naposledy editováno 08.03.2010 21:40:05

(reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

8.3.2010 v 21:42 | Nahoru | #65
prackarr> si mylím že to tam prášej zas...a ty máš neco na silnici ?pač na poli bych asi daleko nedojel

1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

9.3.2010 v 07:12 | Nahoru | #66
Nesolí,není proč.Jistěže mám něco na silnici. Myslíš,že bych s tebou jel s endurem po silnici.
Tak kdy se sejdem? Co příští sobota? Má být už hezky.

Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

9.3.2010 v 13:47 | Nahoru | #67
to téma se asi malinko vykolejilo

Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

9.3.2010 v 15:31 | Nahoru | #68
RIKORR>no jo holt spadla trolej ale kamarádi oba dva mají RR +05, oba dva měří přes 190 a v poho, tedy na ''normální'' český silnici a nepřipadámi že by to zrovna nejelo

Naposledy editováno 09.03.2010 15:32:54

Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

9.3.2010 v 18:30 | Nahoru | #69
pokud pominu, že na tom vypadáš směšně tak o pohodlí nic moc, zlepšilo se to přesednutím na 1000RR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

9.3.2010 v 18:31 | Nahoru | #70
prackarr> hm potřebuju udělat ventily vůle je to docela rozhozený a ten co mě to má dělat že až začátkem dubna má toho prej moc,jinak bych jel..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

9.3.2010 v 18:38 | Nahoru | #71
tomič> no spíš

najeto 20 tis.km a dělat ventily???? Nenech se vysmát.

Naposledy editováno 09.03.2010 18:39:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

9.3.2010 v 19:01 | Nahoru | #72
Dave81> tak nevim jem asi blbec 22na budíku ale když je na sacích vůle asi 0.08 a ma bějt 0.16 -+ tři setiny tak nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

9.3.2010 v 19:07 | Nahoru | #73
tomič> tos to rozdělal, zjistil, že neseděj vůle, zas to složil a čekáš až bude mít mechanik volno?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

9.3.2010 v 19:10 | Nahoru | #74
Dave81> no jo změřit to problém není udělat už trošku jo..lepší kontrola než se pad divit

1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

9.3.2010 v 23:58 | Nahoru | #75
Ona ergonomie 6 RR a 1000 RR je prakticky stejná. Takže moudré rady jít do litra, že šestka je rozměrově malá dává zřejmě někdo, kdo viděl obě motorky pouze na obrázku. A jelokož Honda má nějaký 6-tý smysl na "toujúhelník" řidítka+sedlo+stupačky, včetně úhlu "troj."= sedneš na ní a vše je tam, kde má být.
Šestka v sériovém provedení jede velice slušně také s nástupem od spodu, sice je to takový elekromotor s lineárním nástupem výkonu, ale to jsou nakonec skoro všechny stříkačky. Odezva podvozku a pohoda ovládání Ti dává jistotu, že si ani neuvedomíš jaký jsi pilot . Jinak je to ovšem SS a to znamená kostitřas. Když přelezu na "F"-ko mám pocit, že mám obě kola prázná .

(reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

10.3.2010 v 15:58 | Nahoru | #76

Franky>Ona ergonomie 6 RR a 1000 RR je prakticky stejná. Takže moudré rady jít do litra, že šestka je rozměrově malá dává zřejmě někdo, kdo viděl obě motorky pouze na obrázku. A jelokož Honda má nějaký 6-tý smysl na "toujúhelník" řidítka+sedlo+stupačky, včetně úhlu "troj."= sedneš na ní a vše je tam, kde má být.
Šestka v sériovém provedení jede velice slušně také s nástupem od spodu, sice je to takový elekromotor s lineárním nástupem výkonu, ale to jsou nakonec skoro všechny stříkačky. Odezva podvozku a pohoda ovládání Ti dává jistotu, že si ani neuvedomíš jaký jsi pilot . Jinak je to ovšem SS a to znamená kostitřas. Když přelezu na "F"-ko mám pocit, že mám obě kola prázná .



asi ses nepřesně vyjádřil v té ergonometrii, obě motorky jsou teoreticky stejné, ale prakticky je v tomto rozdíl, jezdil jsem i F což je oproti uvedeným strojům RR párádní pohodlí obě RR jsou zbytečně dle mého vkusu vysoká, ale až na 1000 RR se mi malinko ulevilo od toho ortodoxního-závodního posezu tzn. že došlo k pratické změně ve výše uvedeném trojúhelníků, tak že rovnou říkám pokud je někdo vysokej ať jde rovnou na litra, proto že i tam je dostatek výkonu již dříve a nemusíse tak jako 6ka vytáčet neskutečně vysoko a tím odpadne ten ječivej zvuk a pocit že se musí něco rozletět

Naposledy editováno 10.03.2010 16:05:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

10.3.2010 v 18:40 | Nahoru | #77

tomič>Dave81> no jo změřit to problém není udělat už trošku jo..lepší kontrola než se pad divit


Po 20.000km ventily na Hondě? Blbost! Bud blbě měříš,a nebo to má stočenej tachec!

(reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

11.3.2010 v 07:52 | Nahoru | #78
prackarr> hm kontrola by měla být dle manuálu v 25tis km..myslím že sem to měřil správně palec vačky nahoru a tem pulkruh na vačce je docela velkej abych se seknul.vejfuky byly v poho sací uz moc ne stli je to stočený těžko říct ale jsou tam origo desky i řětězovka min sezona a desky maji ještě dost masa tak nevím..
Předchozí
1 2 3
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist