globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr motorky - Honda CBR 600 RR
 
7.3.2010 v 18:08
Chtěl bych poradit od lidí především co maji Hondu CBR 600 RR, chtěl bych se zeptat jestli muže být tato motorka podohlna i pro kluka, co měří 190 cm a váží 90 kg.

Uzavřeno 17.06.2010 v 19:45 uživatelem michal.michi

1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

9.3.2010 v 23:58 | Nahoru | #1
Ona ergonomie 6 RR a 1000 RR je prakticky stejná. Takže moudré rady jít do litra, že šestka je rozměrově malá dává zřejmě někdo, kdo viděl obě motorky pouze na obrázku. A jelokož Honda má nějaký 6-tý smysl na "toujúhelník" řidítka+sedlo+stupačky, včetně úhlu "troj."= sedneš na ní a vše je tam, kde má být.
Šestka v sériovém provedení jede velice slušně také s nástupem od spodu, sice je to takový elekromotor s lineárním nástupem výkonu, ale to jsou nakonec skoro všechny stříkačky. Odezva podvozku a pohoda ovládání Ti dává jistotu, že si ani neuvedomíš jaký jsi pilot . Jinak je to ovšem SS a to znamená kostitřas. Když přelezu na "F"-ko mám pocit, že mám obě kola prázná .

(reakce na) Výběr motorky - Honda CBR 600 RR

10.3.2010 v 15:58 | Nahoru | #2

Franky>Ona ergonomie 6 RR a 1000 RR je prakticky stejná. Takže moudré rady jít do litra, že šestka je rozměrově malá dává zřejmě někdo, kdo viděl obě motorky pouze na obrázku. A jelokož Honda má nějaký 6-tý smysl na "toujúhelník" řidítka+sedlo+stupačky, včetně úhlu "troj."= sedneš na ní a vše je tam, kde má být.
Šestka v sériovém provedení jede velice slušně také s nástupem od spodu, sice je to takový elekromotor s lineárním nástupem výkonu, ale to jsou nakonec skoro všechny stříkačky. Odezva podvozku a pohoda ovládání Ti dává jistotu, že si ani neuvedomíš jaký jsi pilot . Jinak je to ovšem SS a to znamená kostitřas. Když přelezu na "F"-ko mám pocit, že mám obě kola prázná .



asi ses nepřesně vyjádřil v té ergonometrii, obě motorky jsou teoreticky stejné, ale prakticky je v tomto rozdíl, jezdil jsem i F což je oproti uvedeným strojům RR párádní pohodlí obě RR jsou zbytečně dle mého vkusu vysoká, ale až na 1000 RR se mi malinko ulevilo od toho ortodoxního-závodního posezu tzn. že došlo k pratické změně ve výše uvedeném trojúhelníků, tak že rovnou říkám pokud je někdo vysokej ať jde rovnou na litra, proto že i tam je dostatek výkonu již dříve a nemusíse tak jako 6ka vytáčet neskutečně vysoko a tím odpadne ten ječivej zvuk a pocit že se musí něco rozletět

Naposledy editováno 10.03.2010 16:05:23
Téma je zamknuto


TOPlist