2 reakcí na tento příspěvek mz 150 etz přepis na 125
1 reakcí na tento příspěvek mz 150 etz přepis na 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mz 150 etz přepis na 125
CoffeyRSV>ale tak pokud se vlezeš s kW tak to neva že to je 150tka ni
bohužel vadí... v papírech musíš mít 11kW a 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek mz 150 etz přepis na 125
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mz 150 etz přepis na 125
zajicomut>kixs2> No už to udělalo tolik kluků . Prej stačí sehnat valec píst pistní kroužky hlavu . A zajít stím na uřad . No jo sčím a kam přesně?
Prej prej prej.
Hlavně musíš mít doklad o změně od výrobce.Což je...MZ?MZ je co?MZ je mrtvá.Takže co?Takže seš v prdeli podle mě...ale to sis měl zjistit dřív než sis tu motorku koupil
2 reakcí na tento příspěvek mz 150 etz přepis na 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mz 150 etz přepis na 125
zajicomut>no oni s papírem o koupi a motkou jdou do servisu borec v servisu to proměří dá razítko o změně a stím máš jít udajně na ouřad
Do jakýho servisu?Na jakoukoli změnu v TP má právo pouze autorizovaný servis.Nebo si myslíš, že si můžu do svojí motorky narvat motor z litrovýho sportu, u kámoše v servisu si nechat dát štempl a že mi to tam na ouřadě napíšou?Asi těžko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mz 150 etz přepis na 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mz 150 etz přepis na 125
Ale když to přeženu, tak že bych si koupil R6 a zajel do servisu a oni mi dali potvrzení že je to 125 ccm a já byl v pohodě.. V principu stejný. Ale nemyslím, že to je tak jednoduchý už jen protože to zavání podvodama na pojistným, teda ne konkrétně ve tvým případě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mz 150 etz přepis na 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mz 150 etz přepis na 125
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mz 150 etz přepis na 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mz 150 etz přepis na 125
To je to co se ti tu snaží vysvětlit IFA výrobce MZ etz už po převratu nefunguje takže od nich nedostaneš ani zachodovej list natož potvrzení a i kdyby, kolik stála MZtka kolik stojí ten kyt?? a nakolik výde taková uprava běhání papírování a pladby za přestavbu a kontrolu-evidenční??myslim že zato už kopíš krásnou zahraniční motorku která je bez starostí.Jinak jako ostatní si myslim že pokud si nekoupíš novější MZ 125 tak máš smůlu jako s 16 se s tebou nikde nebudou ani bavit(jako se mnou a to jsem o pár let starší)promysli to a pak napiš odpověd, pokud to uděláš tak prosím napiš nové vlákno jak jsi to zvládnul a co vše je k tomu potřeba.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mz 150 etz přepis na 125
zajicomut>BagoBorec> já nemluvím o motoru ae o válci z hlavou atd.. ;)
To je úplně jedno jestli měníš píst, válec nebo celej motor.Chceš prostě přepsat údaje v TP a k tomu potřebuješ potvrzení od výrobce motocyklu.Zaprvý neexistuje síť autorizovaných servisů, který by ti tuhle úpravu provedly, zadruhý neexistuje výrobce MZ.
Podruhý ti řikám, na úřadě jim fakt NEBUDE stačit, že jim přineseš papír od Josky z HorníDolní a.s. Motoservis, že proběhla výměna dílů v motoru a že objem je odteď 125ccm.
Jediný podle mě proveditelný řešení, je koupit alespoň papíry ze 125 ccm a přerazit číslo rámu.Ale jak už sooky říkal, udělalo se jich málo a jsou pekelně drahý.
A to s tou R6tkou vůbec nebyl špatnej příklad...zákon vůbec neřeší, jestli je rozdíl 10ccm nebo 1000ccm
A proč se tady na to vlastně ptáš když si nenecháš poradit a meleš si furt dokola svou?
Naposledy editováno 07.03.2010 00:38:18
A to s tou R6tkou vůbec nebyl špatnej příklad...zákon vůbec neřeší, jestli je rozdíl 10ccm nebo 1000ccm
A proč se tady na to vlastně ptáš když si nenecháš poradit a meleš si furt dokola svou?
zajicomut> Chyba nebude v z..raném státě, ale ve tvých představách. TP vydává výrobce (nebo oficiální dovozce) a jakékoli změny jsou dost problematické. Domnívám se, že i výměna motoru za jiný typ (nikoli za jiný kus stejného typu motoru) by podléhala homologačnímu schvalování. Asi máš jen tři možnosti:
1/ Jezdit na 150ccm a doufat, že tě nechytí (z čehož by plynul slušný průser hned do začátku tvé motokariéry)
2/ Vyměnit motorku za stroj, který odpovídá tvému ŘP
3/ Zařídit nějaký dost složitý podvod
Tož dělej co umíš a dej nám vědět.
Naposledy editováno 07.03.2010 10:20:10
zajicomut>kixs2> No už to udělalo tolik kluků . Prej stačí sehnat valec píst pistní kroužky hlavu . A zajít stím na uřad . No jo sčím a kam přesně?
tak taky, stačí sehnat valec píst pistní kroužky hlavu naházet to do tašky a zajít s tim na ouřad, vysázet to tam na stůl a oni to na hajzl papír napíšou
kup si na co máš papíry je to
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... | Apo-Rider | 48 | Včera v 19:37 Apo-Rider |
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... | Apo-Rider | 9 | 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976 |
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 | Tomáš_63 | 14 | 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976 |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
MZ etz 150 MZ ETZ 150 | rasputin122 | 20 | 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122 |