2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mz 150 etz přepis na 125
zajicomut>BagoBorec> já nemluvím o motoru ae o válci z hlavou atd.. ;)
To je úplně jedno jestli měníš píst, válec nebo celej motor.Chceš prostě přepsat údaje v TP a k tomu potřebuješ potvrzení od výrobce motocyklu.Zaprvý neexistuje síť autorizovaných servisů, který by ti tuhle úpravu provedly, zadruhý neexistuje výrobce MZ.
Podruhý ti řikám, na úřadě jim fakt NEBUDE stačit, že jim přineseš papír od Josky z HorníDolní a.s. Motoservis, že proběhla výměna dílů v motoru a že objem je odteď 125ccm.
Jediný podle mě proveditelný řešení, je koupit alespoň papíry ze 125 ccm a přerazit číslo rámu.Ale jak už sooky říkal, udělalo se jich málo a jsou pekelně drahý.
A to s tou R6tkou vůbec nebyl špatnej příklad...zákon vůbec neřeší, jestli je rozdíl 10ccm nebo 1000ccm
A proč se tady na to vlastně ptáš když si nenecháš poradit a meleš si furt dokola svou?
Naposledy editováno 07.03.2010 00:38:18
A to s tou R6tkou vůbec nebyl špatnej příklad...zákon vůbec neřeší, jestli je rozdíl 10ccm nebo 1000ccm
A proč se tady na to vlastně ptáš když si nenecháš poradit a meleš si furt dokola svou?
zajicomut> Chyba nebude v z..raném státě, ale ve tvých představách. TP vydává výrobce (nebo oficiální dovozce) a jakékoli změny jsou dost problematické. Domnívám se, že i výměna motoru za jiný typ (nikoli za jiný kus stejného typu motoru) by podléhala homologačnímu schvalování. Asi máš jen tři možnosti:
1/ Jezdit na 150ccm a doufat, že tě nechytí (z čehož by plynul slušný průser hned do začátku tvé motokariéry)
2/ Vyměnit motorku za stroj, který odpovídá tvému ŘP
3/ Zařídit nějaký dost složitý podvod
Tož dělej co umíš a dej nám vědět.
Naposledy editováno 07.03.2010 10:20:10
BagoBorec>To je úplně jedno jestli měníš píst, válec nebo celej motor.Chceš prostě přepsat údaje v TP a k tomu potřebuješ potvrzení od výrobce motocyklu.Zaprvý neexistuje síť autorizovaných servisů, který by ti tuhle úpravu provedly, zadruhý neexistuje výrobce MZ.
Podruhý ti řikám, na úřadě jim fakt NEBUDE stačit, že jim přineseš papír od Josky z HorníDolní a.s. Motoservis, že proběhla výměna dílů v motoru a že objem je odteď 125ccm.
Jediný podle mě proveditelný řešení, je koupit alespoň papíry ze 125 ccm a přerazit číslo rámu.Ale jak už sooky říkal, udělalo se jich málo a jsou pekelně drahý.
A to s tou R6tkou vůbec nebyl špatnej příklad...zákon vůbec neřeší, jestli je rozdíl 10ccm nebo 1000ccm
A proč se tady na to vlastně ptáš když si nenecháš poradit a meleš si furt dokola svou?
Ty meleš pořád dokola tu svou, bludy, že ti změnu musí povolit výrobce.
Není to pravda, může to udělat oficiální dovozce, naposledy to byla firma Moto S+P, u Brna, kit stál 10 tisíc, ale neřekl bych, že by to nešlo udělat levněji. Na úřadě musíš předložit účtenku ze servisu, kde byl kit namontován. Toť vše. Pak nemohou říct ani slovo a číslo motoru zůstává. Mimochodem, MZ neměly předčíslí vyjadřující typ motoru, jen číslo, které se už dávno neeviduje, za 50 Kč ti ho z malého TP vyškrtnou.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... | Apo-Rider | 48 | 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider |
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... | Apo-Rider | 9 | 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976 |
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 | Tomáš_63 | 14 | 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976 |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
MZ etz 150 MZ ETZ 150 | rasputin122 | 20 | 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122 |