globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: startovací sprej jo, nebo ne
27.2.2010 v 10:55
ahoj kamarádi, používá někdo na první start motorky po zimě startovací sprej? Nebo je to nanic? Odešly někomu přitom svíčky? Ještě jsem to nezkoušel, ale po zimě mám s prvním startem problém. Jak mně ale jednou chytne, pak běhá celý rok.
Předchozí
1 2
Následující

startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 11:15 | Nahoru | #1
Zbytečný... Mně taky nenaskočí hned, ale sprejem bych to neřešil.. Dám ji pár minutek a pak je to celej rok ok, jak sám píšeš....

1 reakcí na tento příspěvek startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 12:16 | Nahoru | #2
Sprej mám, ale použil jsem ho všehovšudy dvakrát a to když jsem před čtyřmi roky manželce koupil Číňana. Někde jsem slyšel, že je to týrání motoru. Pokud ti nechce chytit Japonec zkus radši najít problém (možná jen svíčky), pokud číza zkus to, ale myslím, že bys měl opravdu s tím sprejem opatrně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 13:32 | Nahoru | #3
odstrelovac>dík, zkusím nastartovat bez něj. Koupil jsem si ho,ale v motoshopu jsem mluvil o tom s prodavačem. Ten právě říkal, že sprej vodělá svíčky. Prý se taky stalo, že motor se dostal do velkých otáček a to dost při studeným motoru jasně vadí. Takže TO ZKUSÍM JEN v nejvyšší nouzi. Pro upřesnění - mám Japonce

startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 14:03 | Nahoru | #4
Prosim vás, vysvětlete mi jak jako ten spray funguje? Se nastříká do sání při startování?Nebo rovnou pod svíčky do válce?Slyším o otm poprví.. díky a mějte se.

(reakce na) startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 14:09 | Nahoru | #5
Vino> V klidu ho použij,když lehce stříkneš do sání,tak to nic nezničí a motorka chytne. Používám Start spray od Wuerthu.

4 reakcí na tento příspěvek startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 14:12 | Nahoru | #6
Motorku rozhodně pomocí startovacího spreje nezkoušej startovat. Ono nejde jen o svíčku, ale můžeš poškodit těsnění pod hlavou a v extremním případě ti může hlava i prasknout! Pokud ti to nejde v plusových teplotách nastartovat, začal bych hledat problém. U starších motorek, kde už je malá komprese je lepší roztlačit, a co neroztlačíš, to nenastartuješ ani startovacím sprejem.

1 reakcí na tento příspěvek startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 15:02 | Nahoru | #7
zaklad je pred prvnim jarnim startem poradne nabit baterku. Pak ti musi chytit. Sprej jsem taky kdysi pokousel a beztak jsem dal novy svice pac to akorat zaseres. Nedoporucuju..

Naposledy editováno 27.02.2010 15:04:34

(reakce na) startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 16:20 | Nahoru | #8
Corela91>Nevím proč bys to sprejem zasral,když sprej od Wuerthu obsahuje éter.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 16:25 | Nahoru | #9
PeťasZ750> Těch motorek jsem sprejem nastartoval X a nikdy žádná hlava ani těsnění neodešlo Asi by si s tím sprejem nechtěl prodejce a výrobce pokazit jméno.A teď čtu technické listy ke Start spray a píší,že umožňuje šetrně nastartovat motor (auta,motocykly,lodě,sekačky atd.)

Naposledy editováno 27.02.2010 16:26:40

1 reakcí na tento příspěvek startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 17:23 | Nahoru | #10
Všechny obsahují éter. Já si spíš myslím, že dojde k daleko vyššímu tlaku v komoře než při benzínu. Jinak já to tehdy stříkal přímo pod svíčku.
Vino> Koukal jsem do tvýho profilu, proto jsem psal taky o číze. Myslím, že ty naše bývalý motky byly předimensovaný a proto by to měly ustát bez problémů. Zápaďáci podle mýho vždy šetřili matrošem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 17:41 | Nahoru | #11
PeťasZ750> a zkusil jsi to někdy? Já teda mám zkušenost jinou...na roztláčení nereagovala a na sprej chytla (350/634) a o poškození těsnění apod. jsem ještě neslyšel...

A stříká se to na sání, to stačí...

Nevim, já mám zkušenost, že motorka stála (ale ta stála víc než rok) a na sprej chytla v pohodě... a ty spreje maj už ošetřený podle mě...

btw jsem zvědavej, kolik z těch, co tu vyhrožuje to zkoušelo...

Naposledy editováno 27.02.2010 17:41:35

startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 17:58 | Nahoru | #12
Když je na motorce vše v cajku (hlavně svíce a baterka) tak chytne i bez spreje. Pokud chceš jen dělat, že je vše v pořádku, tak klidně sprej použij. Motorka asi chytne, ale problém se tím nevyřeší.

startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 18:06 | Nahoru | #13
Používám jen v případě, že mám podezření že nestartuje kvůli dodávce paliva. Pokud na sprej chytne na chvilku a bez něj ne, vím že mám hledat chybu v palivové soustavě. Pokud ani na sprej neblafne, vím že chyba je někde v elektrickém okruhu

startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 18:10 | Nahoru | #14
Na stabilak je dobrej , co to mate za motorky ze potrebujete sprej.

startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 18:20 | Nahoru | #15
V zimě ho používám na Hondu běžně. Prostě má slabej sytič, nejde přetryskovat. Při teplotách kolem nuly a níž bez startovacího spreje nechytne ani kdybych startoval třeba hodinu. Motor ani svíčky mi to nijak nepoškozuje.

Pokud to blbe startuje pouze po dlouhém stání, tak doporučuji spíše vypustit karburátory výpustným ventilem, co je na dně plovákovek a na polohu PRI nechat natéct čerstvej nezvětralej benzín.

startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 18:33 | Nahoru | #16
Mno podle mě to z tím start spejem klíďo zkus.Přoč by měl něco zničit nebo zasrat netuším.Jak tu bylo psáno je v tom akorát eter a nějaké mazadla.V práci to používáme několik let na vše možná auta a žádný problém !Ale asik bych toho stříknul jen trochu ( do sání ) Abys z toho až to blafne neměl raketu A ten sprej je také bezvadné zmražovadlo

startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 21:11 | Nahoru | #17
Raketa z toho nebude. Když ho tam nafoukáš moc, tak to normálně uchlastáš stejně jako když se ti uleje karbec. S plným plynem to vystartuješ a neochotně to chytne jako každej uchlastanej motor.

(reakce na) startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 21:24 | Nahoru | #18

PeťasZ750>Motorku rozhodně pomocí startovacího spreje nezkoušej startovat. Ono nejde jen o svíčku, ale můžeš poškodit těsnění pod hlavou a v extremním případě ti může hlava i prasknout! Pokud ti to nejde v plusových teplotách nastartovat, začal bych hledat problém. U starších motorek, kde už je malá komprese je lepší roztlačit, a co neroztlačíš, to nenastartuješ ani startovacím sprejem.



a ja jáááj to mě asi těch pár desítek motoru nepoděkuje co?

1 reakcí na tento příspěvek startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 21:45 | Nahoru | #19
éter není dynamit.nevěřím,že by to při rozumném dávkování mohlo něco poškodit....

zato 10 minut žhavit startér snižuje jeho životnost výrazně...

1 reakcí na tento příspěvek startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 21:53 | Nahoru | #20
Chuapci,jako vždy platí všeho s mírou.Pokud dotyčný stříkne normální množství do sání před karbec,mašina normálně zablafá a nic se nekurví.
A není pravda že po zimě pokud hned nechytne je někde problém.Moja potvora pokud stojí déle jak cca tři týdny,tak taky nechce běžet,a je jedno esli léto či zima.Jakmile naskočí,tak potom chytne na otočení.Esli se nějak zavzdušní karbec či co...

(reakce na) startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 22:55 | Nahoru | #21

Anti>Chuapci,jako vždy platí všeho s mírou.Pokud dotyčný stříkne normální množství do sání před karbec,mašina normálně zablafá a nic se nekurví.
A není pravda že po zimě pokud hned nechytne je někde problém.Moja potvora pokud stojí déle jak cca tři týdny,tak taky nechce běžet,a je jedno esli léto či zima.Jakmile naskočí,tak potom chytne na otočení.Esli se nějak zavzdušní karbec či co...



a přepínáš po delším stání na PRI?? Jaromíre??? jestli ne tak to neděláš dobře ..

(reakce na) startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 23:15 | Nahoru | #22
PeťasZ750> ahoj, asi budu mít malou kompresi, říkali to v servisu, jenže moto jezdí zatím dobře, nechci proto dělat velký úpravy na motoru. Fakt je, že jsem jí dost při uvádění do provozu po zimě vždycky týral a bál se , že pokazím dlouhým startováním startér. Tak tomu chci předejít. Roztlačení se mně nedařilo A PAK JSEM musel vyměnit svíčky. Vloni jsem je dvakrát vyndal a osušil, nabil baterku a chytla. Podle ohlasu to přeci jenom se sprejem zkusím, ale v plusových teplotách, dík za tvůj názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 23:26 | Nahoru | #23
Pepa GSX-R> a měl jsi po nastříkání spreje vytaženej sytič, nebo ne? Mně se osvědčilo při teplotách mírně nad nulou ho nechat mimo provoz, chvíli jsem počkal a zkusil znovu starovat a ejhle, povedlo se. Pak JSEM sytič na chvíli měl v provozu. A hned jel.
Ale už mě nebaví mně čekat, až se holka umoudří, tak to zkusím takhle, se sprejem. Tak jsi mně uklidnil, dík za zkušenost. V létě to odpadá, startuje líp. Na startování v chladu má negativní vliv asi okolní vlhkost.

(reakce na) startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 23:30 | Nahoru | #24
Karkal> OK, taky jsem jí neroztlačil a myslím , že jí víc ničím , když túruju startér. Zkusím to se sprejem.

(reakce na) startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 23:40 | Nahoru | #25
odstrelovac> Jedná se o Japonce, kterej má asi špatnou kompresi, jinak jezdí a bere zatím dobře. Jde jen o úvod do sezóny a doufám,že pak bude chytat už dobře.
A když jsem měl KDYSI čízu a JAWY, roztlačil jsem je klidně i při slabý baterce, nebo i při vyndaný baterce a přepnutým klíčku v zapalování na dynamo. Tak jsem zkoušel dobíjení, ale musel jsem jí držet v otáčkách, jinak chcíply.

Japonec mně na roztlačování nechytl a pak jsem měnil svíčky, je to přeci jenom citlivější mašina. Pod svíčku to jednou zkusím, dík za názor

(reakce na) startovací sprej jo, nebo ne

27.2.2010 v 23:42 | Nahoru | #26
Dolph-cz> souhlasím, nekurvit startér

startovací sprej jo, nebo ne

28.2.2010 v 09:31 | Nahoru | #27
Mirek12-Dělalo to i šestikilo a to bylo na "pri" furt.Nikdy jsem nepřišel na to proč.Stejný problém měl i kámoš na Monsterovi.

(reakce na) startovací sprej jo, nebo ne

28.2.2010 v 17:30 | Nahoru | #28
Vino> Dnes jsem startoval další 2 motorky s použití Start rapid spreje a úspěšnost 100% a žádnej defekt.Fároš je stříkačka,nemá sytič a fazera jsem protočil na sytič,lehce stříknul a bez sytiče s trochou plynu chytil,pak jsem ho na trochu sytiče nechal ohřát.

startovací sprej jo, nebo ne

1.3.2010 v 15:30 | Nahoru | #29
nechat zaplavit karbece a s nabitou baterkou nastartovat - každoročně bez problémů

1 reakcí na tento příspěvek startovací sprej jo, nebo ne

1.3.2010 v 15:40 | Nahoru | #30
Nikdy to na žádný naší motorce nebylo potřeba.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Náhradní moto Kawasaki EN 500 rob456 3 1.5.2024 v 10:19 dewwil
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
pomoc - Rotor alternátoru EN 500 Kawasaki EN 500 PepeBurgman 7 27.10.2022 v 20:47 roman689
Kawasaki en 500 Kawasaki EN 500 Aneke 1 11.9.2022 v 12:37 Ariete
Kufry na Kawasaki EN500 Kawasaki EN 500 grz 0 22.5.2022 v 21:23 grz


TOPlist