Naposledy editováno 26.02.2010 09:30:33
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
Všeobecně platí, že koupí 800GS dostaneš polotovar, který si musíš dotvořit k obrazu svému, koupí 990Adv dostaneš vychytanou motorku připravenou na off, akorát dokoupíš padáky.
Myslím, že 990 vyjde trochu dráž, ale zase do 800GS narveš pak dost peněz, když jí chceš trochu udělat....kolega už nemá za co utrácet
800GS:
- skoro nežere, já jezdím okolo 4-5l.
- pohodlí ujde, jen to chce větší plégo
- je to točka, má ostřejší plyn
- mizerná přední vidle (není stavitelná, víc se noří)
- výborné jízdní vlastnosti
990Adv:
- malý poloměr otáčení
- děsně baští (okolo 7l běžně)
- subjektivně větší síla motoru a točák (objektivně taky )
- neuvěřitelně dobrý podvozek
No, dalo by se toho napsat hodně, spíš se ptej.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
Není to nijak kritické, jen to prostě někdy trochu omezí.
Jinak dorazy je možné nastavit, ale to jsme samozřejmě udělali.
Naposledy editováno 26.02.2010 11:19:18
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
KTM jede o poznání víc. BMW má zvuk jak auto. No, doslova hroznej.
BMW je úplně ideální polotovat pro Touratech.
BMW má příšerně tvrdý sedlo. Na off dobrý, ale na delší cestu je to utrpení
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
Jake maji rozdilne zdvihy? Spolehlivost? Pohoda na delsi cestovani?
Skoda ze neexistuje nejake srovnani od profiku, kde by vse bylo zapsano
Seikos>KTM jezdí běžně za 7-8 litrů, BMW jezdí kolem 4,5
KTM jede o poznání víc. BMW má zvuk jak auto. No, doslova hroznej.
BMW je úplně ideální polotovat pro Touratech.
BMW má příšerně tvrdý sedlo. Na off dobrý, ale na delší cestu je to utrpení
Zvuk BMW mi přijde ok, mnohem hlubší jak 1150, 1200GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
Jenik789>jak je to s vahou? Teziste? KTM se musi vic tocit aby jela?
Jake maji rozdilne zdvihy? Spolehlivost? Pohoda na delsi cestovani?
Skoda ze neexistuje nejake srovnani od profiku, kde by vse bylo zapsano
To jsou ale záludný otázky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
Váňa>To jsou ale záludný otázky...
A to jsem teprve zacal
Jenik789>jak je to s vahou? Teziste? KTM se musi vic tocit aby jela?
Jake maji rozdilne zdvihy? Spolehlivost? Pohoda na delsi cestovani?
Skoda ze neexistuje nejake srovnani od profiku, kde by vse bylo zapsano
vahu a zdvihy si urcite dokazes najit sam, jenom musim podotknout, ze v podstate kazdy rocnik KTM ma jinak velky zdvihy...
spolehlivost je dost individualni, ale da se rict, ze za nejproblemovejsi rocnik se da oznacit 2006... jinak ja mam 2008 a najeto pres 40 000 km a ani jedna zavada...
vetsinu tech kilometru jsem najel s pritelkyni, a vubec si nestezuje...
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
Spolehlivost je velmi individuální, vím o problémech na KTM i BMW.
Sedlo standard na 800GS je nepohodlné, snížené je o moc lepší. A pak samozřejmě sedla od TT....
Podvozkově je KTM uplně jinde, nedá se to pomalu ani srovnávat. Zdvihy nejsou až tak zásadní, jde spíše o celkové možnosti naladění podvozku.
Pokud budeš cestovat ve 2, doporučuju 1200GS nebo 990Adv, pokud občas ve 2, není 800GS problém.
Těžiště není problém ani u jedné.
KTM má mnohem lepší kola (tvrdší, nezničí se tak snadno).
Jinak my u obou měnili sekundární převod kvůli terénu, samozřejmě obutí, sedla, já na 800GS pružiny vpředu i vzadu a vpředu je Bitubo kit....a ani tak jsem se nepřiblížil KTM myslím.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
Jacob_M800>KTM jede nad 3000ot, ale točit se víc nemusí. KTM nejede nijak moc líp, parťák mi nikdy neujede. Ani se špatným zvukem nesouhlasím, v základu má ale KTM lepší. Já to řešil koncovkou.
Spolehlivost je velmi individuální, vím o problémech na KTM i BMW.
Sedlo standard na 800GS je nepohodlné, snížené je o moc lepší. A pak samozřejmě sedla od TT....
Podvozkově je KTM uplně jinde, nedá se to pomalu ani srovnávat. Zdvihy nejsou až tak zásadní, jde spíše o celkové možnosti naladění podvozku.
Pokud budeš cestovat ve 2, doporučuju 1200GS nebo 990Adv, pokud občas ve 2, není 800GS problém.
Těžiště není problém ani u jedné.
KTM má mnohem lepší kola (tvrdší, nezničí se tak snadno).
Jinak my u obou měnili sekundární převod kvůli terénu, samozřejmě obutí, sedla, já na 800GS pružiny vpředu i vzadu a vpředu je Bitubo kit....a ani tak jsem se nepřiblížil KTM myslím.....
To jsi prosím četl kde že KTM má tvrdá kola která se těžko zničí? Ráfky Behr které LC8 používá jsou k ničemu..
Naposledy editováno 26.02.2010 14:32:43
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
u gs bych poladil tlumiče a pár dalších věcí (na dálky hlavně sedlo), lc8 bych nic moc neladil...ale nedokážu si představit rozjezd na mazlavém jílu s lc8
osobně bych si radši koupil gs (cestování necestou), i když s dodělávkami vyjde skoro na cenu lc8...ale jasný favorit to není.
záleží na vkusu každého soudruha
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
mariano>btw...jsi tak dlouho čekal na novou supertenerku, až se musíš poohlídnout jinde? chápu
Srovnavam... kdyz nove endura se prodavaji jen tyhle dve... Ostatni jsou cestovni endura tak na horsi silnice, ale ne tak idelni na sotolinu nebo horsi silnice
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
a na dálnici když jsem mazal přes německo tak 140km/h tak jsem měl možná 6,2l/100km, víc určitě ne...
v terénu si určitě smlsne, ale to každá motorka
jinak jsem na ní ujel na zátah myslím 960km a neměl jsem žádný velký problém, takže cestování v pohodě, a motor jde podle mě dost hezky od spod.
já po 9 sezónách co jsem měl yamahy, teď říkám že jsem konečně našel to nejlepší, nedám na Advíka dopustit a pro mě osobně není na trhu jiná motorka za kterou bych měnil.
Toť můj názor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
Mat>jako já teda nevím, ale KTM umí jezdit ve dvou s bagáží i za 5 litrů, tak to jen tak, rychlost 100km/h, 3 kufry
a na dálnici když jsem mazal přes německo tak 140km/h tak jsem měl možná 6,2l/100km, víc určitě ne...
v terénu si určitě smlsne, ale to každá motorka
jinak jsem na ní ujel na zátah myslím 960km a neměl jsem žádný velký problém, takže cestování v pohodě, a motor jde podle mě dost hezky od spod.
já po 9 sezónách co jsem měl yamahy, teď říkám že jsem konečně našel to nejlepší, nedám na Advíka dopustit a pro mě osobně není na trhu jiná motorka za kterou bych měnil.
Toť můj názor
Tak my se s 990 nedostali pod 6 a to ještě při plynulé jízdě. A v tom okamžiku jsem jel s BMW za 3,8l (počítáno přes tankování, nikoli přes PC)
Pokud se týká motoru, pod 3tis ot se fakt nedostane, BMW jde od nějakých 1900ot bez problémů. Ale ono to je asi jedno, pořeší to sekundární převod a spojka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
mariano>ale nedokážu si představit rozjezd na mazlavém jílu s lc8
osobně bych si radši koupil gs (cestování necestou), i když s dodělávkami vyjde skoro na cenu lc8
esli to není tím,že se nerozjedeš ani na 690?
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
Kecům o cukání a "přebytku"výkonu (co to vlastně je???) nevěř,jde jen o zvyk a dostatečné sebevědomí být tomuhle stroji rovnocenným partnerem...pak právě díky citlivosti heftu a přebytku výkonu v každé jeho poloze pochopíš,proč se za něj tak tlučem s připoprděnými pochybovači a pomlouvači...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
Jacob_M800>qwert> No vidíš, já měl pocit, že tam jsou Excely. tak to se omlouvám za dezinformaci
excely má KTM 950 SER
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
ýbrc>excely má KTM 950 SER
Nemá,SER má pro změnu DID..
Petr 11>Jeniku...zcela soukromě,bez ohledu na to,že LC8 sedlám,si myslím,že pro člověka,který vystřídal takové motorky,jako Ty,je právě tahle mašina logickým pokračováním...myslím si,že z "číňana" budeš zklamán...
Kecům o cukání a "přebytku"výkonu (co to vlastně je???) nevěř,jde jen o zvyk a dostatečné sebevědomí být tomuhle stroji rovnocenným partnerem...pak právě díky citlivosti heftu a přebytku výkonu v každé jeho poloze pochopíš,proč se za něj tak tlučem s připoprděnými pochybovači a pomlouvači...
Musim uznat protoze nyni sedlam predek z 990Adv., ze je naprosto suprovej a ze je to vonavy. Na Adv. bych musel vyresit problem s gelovym sedlem, protoze normalni by mi vadilo. To vytaceni motoru do vyssich otacek mi nejak nejde proti srsti, ale asi bych si zvyknul. Proste dumam nad tim, kdybych si ted kupoval motorku ENDURO, ktere se vyrabi tak bych jedine vybiral mezi Adv. a 800GS. Chapu ze Adv. je tu hodne, takze proto tu je i vic zkusenosti, ale co jsem slysel, tak 800GS taky neni spatna. Kdo vubec delal GSku podvozek?
Já řešil předek tím Bitubem, ale pomůžou i progresy od Hyperpro. Zadní tlumič celkem jde, ale taky jsem řešil progresivní pružinu.
Podvozek GS je super na normální ježdění, na lehčí off, ale rozhodně ne na dráhu, zvláště ne na roletu Tady má 990 veliký náskok.
Já su s GS maximálně spokojený, je subjektivně lehčí a ovladatelnější v terénu, asi jde ale jen o zvyk, kdy vidím, co dělají lidi s 1150 Adv.
S vytáčením motoru to není ani u jedné zlé, 800 je na tom líp odspodu, 1900ot je uplná pohoda. Jinak motor je točivý, ale okolo 4500-6000 táhne už velmi pěkně. Řekl bych, že u 990 je znatelnější vibrace.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
F 800 GS - 2024 [1, 2, 3, 4] BMW F 800 GS | 1705ol | 108 | 5.8.2024 v 19:26 1705ol |
Po zimě nestartuje BMW F 800 GS | Barcak | 6 | 22.7.2024 v 19:31 petrosolsobě |
bmw 800GS dobíjení BMW F 800 GS | Jockey | 4 | 2.7.2024 v 08:14 pese |
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 119 | 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz |
Sever + Pobaltí BMW F 800 GS | SVT | 1 | 31.5.2024 v 12:10 Blueskye |