globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
26.2.2010 v 09:30
mate nejake srovnani techto v soucasne dobe jedinych opravdovych endur soucasnosti?

Naposledy editováno 26.02.2010 09:30:33
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 09:39 | Nahoru | #1
Nemám nic na papíře,ale já mám 800GS a parťák má 990Adv, oba modely 2008. Ptej se, co tě zajímá? Mám na obou něco naježděno, takže asi dokážu porovnat.

Všeobecně platí, že koupí 800GS dostaneš polotovar, který si musíš dotvořit k obrazu svému, koupí 990Adv dostaneš vychytanou motorku připravenou na off, akorát dokoupíš padáky.

Myslím, že 990 vyjde trochu dráž, ale zase do 800GS narveš pak dost peněz, když jí chceš trochu udělat....kolega už nemá za co utrácet

800GS:
- skoro nežere, já jezdím okolo 4-5l.
- pohodlí ujde, jen to chce větší plégo
- je to točka, má ostřejší plyn
- mizerná přední vidle (není stavitelná, víc se noří)
- výborné jízdní vlastnosti

990Adv:
- malý poloměr otáčení
- děsně baští (okolo 7l běžně)
- subjektivně větší síla motoru a točák (objektivně taky )
- neuvěřitelně dobrý podvozek

No, dalo by se toho napsat hodně, spíš se ptej.

(reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 10:29 | Nahoru | #2
Jacob_M800> Jenom technická.. ten poloměr otáčení ti u KTM opravdu přijde malý???

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 11:18 | Nahoru | #3
Opravdu přijde, je to znát v některých pasážích v terénu, bohužel to není jen mé sledování. Uplně krásně to bylo vidět, když jsme objížděli pneumatiky a to, co ostatní motorky v relativní pohodě daly, 990 už prostě nedala. Znát je to třeba i na dráze ve vracečkách i když tam ta motorka nepatří.
Není to nijak kritické, jen to prostě někdy trochu omezí.

Jinak dorazy je možné nastavit, ale to jsme samozřejmě udělali.

Naposledy editováno 26.02.2010 11:19:18

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 11:43 | Nahoru | #4
KTM jezdí běžně za 7-8 litrů, BMW jezdí kolem 4,5

KTM jede o poznání víc. BMW má zvuk jak auto. No, doslova hroznej.

BMW je úplně ideální polotovat pro Touratech.

BMW má příšerně tvrdý sedlo. Na off dobrý, ale na delší cestu je to utrpení

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 11:50 | Nahoru | #5
jak je to s vahou? Teziste? KTM se musi vic tocit aby jela?
Jake maji rozdilne zdvihy? Spolehlivost? Pohoda na delsi cestovani?
Skoda ze neexistuje nejake srovnani od profiku, kde by vse bylo zapsano

(reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 12:00 | Nahoru | #6

Seikos>KTM jezdí běžně za 7-8 litrů, BMW jezdí kolem 4,5

KTM jede o poznání víc. BMW má zvuk jak auto. No, doslova hroznej.

BMW je úplně ideální polotovat pro Touratech.

BMW má příšerně tvrdý sedlo. Na off dobrý, ale na delší cestu je to utrpení



Zvuk BMW mi přijde ok, mnohem hlubší jak 1150, 1200GS

(reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 12:04 | Nahoru | #7
Jacob_M800> Jasné chápu to. Všiml jsem si toho, je to autobus. Ale myslím, že poloměr je polovina šířky kruhu, na kterým se dokáže motorka otočit. Menší rejd(USD vidlice a masivní rám), delší rozvor = větší poloměr otáčení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 12:12 | Nahoru | #8

Jenik789>jak je to s vahou? Teziste? KTM se musi vic tocit aby jela?
Jake maji rozdilne zdvihy? Spolehlivost? Pohoda na delsi cestovani?
Skoda ze neexistuje nejake srovnani od profiku, kde by vse bylo zapsano



To jsou ale záludný otázky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 12:27 | Nahoru | #9

Váňa>To jsou ale záludný otázky...



A to jsem teprve zacal

(reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 12:30 | Nahoru | #10

Jenik789>A to jsem teprve zacal



(reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 12:54 | Nahoru | #11

Jenik789>jak je to s vahou? Teziste? KTM se musi vic tocit aby jela?
Jake maji rozdilne zdvihy? Spolehlivost? Pohoda na delsi cestovani?
Skoda ze neexistuje nejake srovnani od profiku, kde by vse bylo zapsano


vahu a zdvihy si urcite dokazes najit sam, jenom musim podotknout, ze v podstate kazdy rocnik KTM ma jinak velky zdvihy...

spolehlivost je dost individualni, ale da se rict, ze za nejproblemovejsi rocnik se da oznacit 2006... jinak ja mam 2008 a najeto pres 40 000 km a ani jedna zavada...

vetsinu tech kilometru jsem najel s pritelkyni, a vubec si nestezuje...

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 13:53 | Nahoru | #12
KTM jede nad 3000ot, ale točit se víc nemusí. KTM nejede nijak moc líp, parťák mi nikdy neujede. Ani se špatným zvukem nesouhlasím, v základu má ale KTM lepší. Já to řešil koncovkou.
Spolehlivost je velmi individuální, vím o problémech na KTM i BMW.
Sedlo standard na 800GS je nepohodlné, snížené je o moc lepší. A pak samozřejmě sedla od TT....
Podvozkově je KTM uplně jinde, nedá se to pomalu ani srovnávat. Zdvihy nejsou až tak zásadní, jde spíše o celkové možnosti naladění podvozku.
Pokud budeš cestovat ve 2, doporučuju 1200GS nebo 990Adv, pokud občas ve 2, není 800GS problém.
Těžiště není problém ani u jedné.
KTM má mnohem lepší kola (tvrdší, nezničí se tak snadno).

Jinak my u obou měnili sekundární převod kvůli terénu, samozřejmě obutí, sedla, já na 800GS pružiny vpředu i vzadu a vpředu je Bitubo kit....a ani tak jsem se nepřiblížil KTM myslím.....

KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 13:54 | Nahoru | #13
Jinak srovnání od profíků přímo neexistuje, ale stejně si musíš obě půjčit a něco najet, nikdy nevyčteš všechno. My měli KTM na den půjčenou před koupí, stejně tak 1200GS a 800GS.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 14:30 | Nahoru | #14

Jacob_M800>KTM jede nad 3000ot, ale točit se víc nemusí. KTM nejede nijak moc líp, parťák mi nikdy neujede. Ani se špatným zvukem nesouhlasím, v základu má ale KTM lepší. Já to řešil koncovkou.
Spolehlivost je velmi individuální, vím o problémech na KTM i BMW.
Sedlo standard na 800GS je nepohodlné, snížené je o moc lepší. A pak samozřejmě sedla od TT....
Podvozkově je KTM uplně jinde, nedá se to pomalu ani srovnávat. Zdvihy nejsou až tak zásadní, jde spíše o celkové možnosti naladění podvozku.
Pokud budeš cestovat ve 2, doporučuju 1200GS nebo 990Adv, pokud občas ve 2, není 800GS problém.
Těžiště není problém ani u jedné.
KTM má mnohem lepší kola (tvrdší, nezničí se tak snadno).

Jinak my u obou měnili sekundární převod kvůli terénu, samozřejmě obutí, sedla, já na 800GS pružiny vpředu i vzadu a vpředu je Bitubo kit....a ani tak jsem se nepřiblížil KTM myslím.....


To jsi prosím četl kde že KTM má tvrdá kola která se těžko zničí? Ráfky Behr které LC8 používá jsou k ničemu..

Naposledy editováno 26.02.2010 14:32:43

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 14:41 | Nahoru | #15
svezl jsem se krátce na obou, pouze na silnici

u gs bych poladil tlumiče a pár dalších věcí (na dálky hlavně sedlo), lc8 bych nic moc neladil...ale nedokážu si představit rozjezd na mazlavém jílu s lc8

osobně bych si radši koupil gs (cestování necestou), i když s dodělávkami vyjde skoro na cenu lc8...ale jasný favorit to není.

záleží na vkusu každého soudruha

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 14:42 | Nahoru | #16
btw...jsi tak dlouho čekal na novou supertenerku, až se musíš poohlídnout jinde? chápu

(reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 15:01 | Nahoru | #17

mariano>btw...jsi tak dlouho čekal na novou supertenerku, až se musíš poohlídnout jinde? chápu


Srovnavam... kdyz nove endura se prodavaji jen tyhle dve... Ostatni jsou cestovni endura tak na horsi silnice, ale ne tak idelni na sotolinu nebo horsi silnice

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 15:29 | Nahoru | #18
jako já teda nevím, ale KTM umí jezdit ve dvou s bagáží i za 5 litrů, tak to jen tak, rychlost 100km/h, 3 kufry
a na dálnici když jsem mazal přes německo tak 140km/h tak jsem měl možná 6,2l/100km, víc určitě ne...
v terénu si určitě smlsne, ale to každá motorka

jinak jsem na ní ujel na zátah myslím 960km a neměl jsem žádný velký problém, takže cestování v pohodě, a motor jde podle mě dost hezky od spod.
já po 9 sezónách co jsem měl yamahy, teď říkám že jsem konečně našel to nejlepší, nedám na Advíka dopustit a pro mě osobně není na trhu jiná motorka za kterou bych měnil.
Toť můj názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 16:02 | Nahoru | #19
qwert> No vidíš, já měl pocit, že tam jsou Excely. tak to se omlouvám za dezinformaci

(reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 16:06 | Nahoru | #20

Mat>jako já teda nevím, ale KTM umí jezdit ve dvou s bagáží i za 5 litrů, tak to jen tak, rychlost 100km/h, 3 kufry
a na dálnici když jsem mazal přes německo tak 140km/h tak jsem měl možná 6,2l/100km, víc určitě ne...
v terénu si určitě smlsne, ale to každá motorka

jinak jsem na ní ujel na zátah myslím 960km a neměl jsem žádný velký problém, takže cestování v pohodě, a motor jde podle mě dost hezky od spod.
já po 9 sezónách co jsem měl yamahy, teď říkám že jsem konečně našel to nejlepší, nedám na Advíka dopustit a pro mě osobně není na trhu jiná motorka za kterou bych měnil.
Toť můj názor



Tak my se s 990 nedostali pod 6 a to ještě při plynulé jízdě. A v tom okamžiku jsem jel s BMW za 3,8l (počítáno přes tankování, nikoli přes PC)

Pokud se týká motoru, pod 3tis ot se fakt nedostane, BMW jde od nějakých 1900ot bez problémů. Ale ono to je asi jedno, pořeší to sekundární převod a spojka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 17:02 | Nahoru | #21

mariano>ale nedokážu si představit rozjezd na mazlavém jílu s lc8

osobně bych si radši koupil gs (cestování necestou), i když s dodělávkami vyjde skoro na cenu lc8


esli to není tím,že se nerozjedeš ani na 690?

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 17:10 | Nahoru | #22
Jeniku...zcela soukromě,bez ohledu na to,že LC8 sedlám,si myslím,že pro člověka,který vystřídal takové motorky,jako Ty,je právě tahle mašina logickým pokračováním...myslím si,že z "číňana" budeš zklamán...
Kecům o cukání a "přebytku"výkonu (co to vlastně je???) nevěř,jde jen o zvyk a dostatečné sebevědomí být tomuhle stroji rovnocenným partnerem...pak právě díky citlivosti heftu a přebytku výkonu v každé jeho poloze pochopíš,proč se za něj tak tlučem s připoprděnými pochybovači a pomlouvači...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 17:42 | Nahoru | #23

Jacob_M800>qwert> No vidíš, já měl pocit, že tam jsou Excely. tak to se omlouvám za dezinformaci



excely má KTM 950 SER

KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 17:44 | Nahoru | #24
tak nevím nevím, jestli toto téma nezaložil Jeník na protest XTZ 1200

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 18:03 | Nahoru | #25

ýbrc>excely má KTM 950 SER



Nemá,SER má pro změnu DID..

(reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 18:31 | Nahoru | #26
qwert> a jo kurva

(reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 20:23 | Nahoru | #27

Petr 11>Jeniku...zcela soukromě,bez ohledu na to,že LC8 sedlám,si myslím,že pro člověka,který vystřídal takové motorky,jako Ty,je právě tahle mašina logickým pokračováním...myslím si,že z "číňana" budeš zklamán...
Kecům o cukání a "přebytku"výkonu (co to vlastně je???) nevěř,jde jen o zvyk a dostatečné sebevědomí být tomuhle stroji rovnocenným partnerem...pak právě díky citlivosti heftu a přebytku výkonu v každé jeho poloze pochopíš,proč se za něj tak tlučem s připoprděnými pochybovači a pomlouvači...



Musim uznat protoze nyni sedlam predek z 990Adv., ze je naprosto suprovej a ze je to vonavy. Na Adv. bych musel vyresit problem s gelovym sedlem, protoze normalni by mi vadilo. To vytaceni motoru do vyssich otacek mi nejak nejde proti srsti, ale asi bych si zvyknul. Proste dumam nad tim, kdybych si ted kupoval motorku ENDURO, ktere se vyrabi tak bych jedine vybiral mezi Adv. a 800GS. Chapu ze Adv. je tu hodne, takze proto tu je i vic zkusenosti, ale co jsem slysel, tak 800GS taky neni spatna. Kdo vubec delal GSku podvozek?

KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 20:36 | Nahoru | #28
GS má Showu, přední vidle je klasická rozpočtovka, prodlě mě tragédie, ale už mě za tenhle názor i lynčovali
Já řešil předek tím Bitubem, ale pomůžou i progresy od Hyperpro. Zadní tlumič celkem jde, ale taky jsem řešil progresivní pružinu.
Podvozek GS je super na normální ježdění, na lehčí off, ale rozhodně ne na dráhu, zvláště ne na roletu Tady má 990 veliký náskok.

Já su s GS maximálně spokojený, je subjektivně lehčí a ovladatelnější v terénu, asi jde ale jen o zvyk, kdy vidím, co dělají lidi s 1150 Adv.

S vytáčením motoru to není ani u jedné zlé, 800 je na tom líp odspodu, 1900ot je uplná pohoda. Jinak motor je točivý, ale okolo 4500-6000 táhne už velmi pěkně. Řekl bych, že u 990 je znatelnější vibrace.

KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

26.2.2010 v 20:37 | Nahoru | #29
Jo a gelové sedlo jsme na 990 koupili, je o něco pohodlnější a není vůbec drahé, asi 3 nebo 4tis.

KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS

27.2.2010 v 06:52 | Nahoru | #30
Docela by mě zajímalo, jestli někdo zkusil odtunit F 800 GS na F 650 GS (objem800) výměnou vačky a řidicí jednotky. Odstranila by se ta cukatůra a zběsilost a myslím, že výkon na úrovni SuperTenere nebo DL650 by pořád nebyl k zahození.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
F 800 GS - 2024 [1, 2, 3] BMW F 800 GS 1705ol 80 Včera v 09:52 1705ol
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Kufry Vario BMW F 800 GS ZbyD 5 24.3.2024 v 16:19 ZbyD
Obnova servisního intervalu BMW F 800 GS rimbo 5 1.2.2024 v 13:18 MartasUS
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent


TOPlist