POPROSIM HLAVNE SA VYJADRUJME K TEME.Dakujem všetkym.No ak sa najde niekto kto bude tvrdiť že zbytočna tema,tak tym sa ospravedlnujem vopred.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator
Dominik-Duka>auto mám pro práci, motorku pro zábavu, to máš 6litrovou plechovou bestii že schlastá 15/100?
předpokládám normální jízdu, žádné extrémy
Naprosto s Tebou souhlasím A když chci aby mě práce bavila, jedu do ní na motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator
když jedem někam na den a to i přes Dubou tak se nadostanu přes 7 litrů. otáčky u šestikvaltu ( caponord ) a varana jsou na poslední stupně skoro stejný. jen varan o hodně víc brzdí motorem. bohužel nemůžu srovnávat mezi varanama žádná stříkačka s námi nejezdí. jo a mám leo vince a krásně to při brždění motrem bublá do vefuků
1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000-vstrek&karburator
proč bych to jinak psal?
badcip>disgustato> jj taky se mi občas zadaří a můžu jet na motce. Teď vážně: opravdu jste se někdo dostal na 12 l s varaderem?? jezdíme varadero, vstroma, caponorda tdm a žere nám to plus mínus nějaká decka stejně. po dálnici kolem 150 a mimo mezi 100 až 120. dovču jsme jeli i za 5,8 litru a
když jedem někam na den a to i přes Dubou tak se nadostanu přes 7 litrů. otáčky u šestikvaltu ( caponord ) a varana jsou na poslední stupně skoro stejný. jen varan o hodně víc brzdí motorem. bohužel nemůžu srovnávat mezi varanama žádná stříkačka s námi nejezdí. jo a mám leo vince a krásně to při brždění motrem bublá do vefuků
Mám stříkačku a nikdy. Parťák karbec při stejném tempu ale bezmála 2L rozdíl. Dovolená, tempo tak jak píšeš, 3 kufry, tankvak, 50L válec průměr 5.5L bez problému.
Jednodenní blbnutí, pořád kolem 6L. Ano brzdím motorem a mám SBK EVO2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator
technics>Taky bych se přikolonil ke stříkačce hlavně kuli 6-ti kvaltu a možnosti ABS. Spotřebu bych asi neřešil, protože stříkačka je o dost dražší a za úsporu cca 1-2 litrů na sto zaplatit o cca 30 000 navíc se asi nikdy nevrátí.
Taky jsem četl, že když jeli-cestovali spolu dva na Varaderech, jeden karbec a druhý stříkačku, že jim ten rozdíl dělal 1,5 až 2 litry.
A jestli se to vyplatí?
počítej...
na 1 km rozdíl 0,02 litry
kdo často cestuje, tak za 20 tisíc ročně = 400 litrů
při ceně 30 = 12 tisíc Kč ročně
prostě za 3 roky máš ty peníze zpátky
ale tento důvod je zajímavý jen pro ty, co cestují hodně a počítají s tím, že si to Varadero pořizují na 3 roky nebo déle. (třeba pro mě by to bylo zajímavé)
Naposledy editováno 17.02.2010 22:52:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator
badcip: za 4 litry ne, ale za 5.5 Ne, teď vážně. Záleží asi opravdu na tom co kdo najezdí. Ale ten zhruba dvou litrovej rozdíl mám ověřenej a někdo i odtlačenej
1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000-vstrek&karburator
jako že jsou motorky, které se obecně kazí a pak ty, co se nekazí a do které skupiny Varadero patří
disgustato - jasně že to není jediný nebo hlavní argument, ale jen jeden z několikati, pro někoho důležitý, pro jiného třeba vůbec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator
Myslím, že Varadero obecně se moc nekazí a je to velmi povedená motorka. Neznám, moc majitelů, co by řešilo nějaký problém, pokud se nejedná o karburátor a čerpadlo, což je zde už několikrát popsáno.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator
karburátor a čerpadlo? že by stejný problém, jak s čerpadlem u Afriky? kdy se povídá, že Afriky se dělí na dvě skupiny, ty co mají vyměněné čerpadlo a ty co ještě ne
Ale beru to jako výhodu, když je konkrétní model znám tím, že se kazí pouze jediná věc a existuje odzkoušený a ověřený způsob opravy (vyměnit to čerpadlo za jiné), tak pak není co řešit, pro mě je to pak spolehlivá motorka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator
Roman2bk>disgustato> no asi mají hodně svých témat, takže toto ještě nestihli "zasr*t"
karburátor a čerpadlo? že by stejný problém, jak s čerpadlem u Afriky? kdy se povídá, že Afriky se dělí na dvě skupiny, ty co mají vyměněné čerpadlo a ty co ještě ne
Ale beru to jako výhodu, když je konkrétní model znám tím, že se kazí pouze jediná věc a existuje odzkoušený a ověřený způsob opravy (vyměnit to čerpadlo za jiné), tak pak není co řešit, pro mě je to pak spolehlivá motorka.
no a další mnohem lepší postup je repasovat kontakty za 1300Kč je zrepasují, kontakt na varadero. cz
S čerpadlem (u starší karburátorové verze )to je myslím stejný problém jako u AT. U nové verze se u některých modelů projevuje problém při startu. Po zapnutí klíčku "nenatáhne" stříkačka a moto nestartuje. Je to údajně ale problém jen prvních 03. Celý problém je velmi dobře popsán na Varadero webu.
Mě se to stalo jen jednou a po přepnutí kolébky vypínače "sem tam" bylo vše v pořádku. Takže souhlasím s tím co píšeš, je závada a závada. Velmi těžce se pak dá jednou větou říct, co je a co není spolehlivé. Pro mě je to velice spolehlivá motorka a nebojím se na ní kdykoli a kamkoli vyrazit. Při návratu k jádru tématu však hlasuji pro novější model.
Naposledy editováno 18.02.2010 15:03:59
1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000-vstrek&karburator
1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000-vstrek&karburator
Dominik-Duka:
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator
disgustato>Kousek: no a je to tady, už se mi stýskalo.
Dominik-Duka:
Vysloveně ste si o to říkali, když ste si tak pěkně pochcavali teple do ucha, jak se vám vede diskuze na vysoké odborné úrovni.
A jeden nastartoval jak třiapula, na první našlápnutí.
A opravdu na úrovni. K
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator
Kousek>Vysloveně ste si o to říkali, když ste si tak pěkně pochcavali teple do ucha, jak se vám vede diskuze na vysoké odborné úrovni.
A jeden nastartoval jak třiapula, na první našlápnutí.
A opravdu na úrovni. K
nech si hemzy na koledu a vodpal se svým smrkem, radši dej info proč všude píšeš že si kokot, to každej pozná horníku, mimochodem nasrat mě může pouze inteligent a Ty to téhle kategorie určitě nepatříš sypej zpátky k Dinovi
1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000-vstrek&karburator
KOUSEK - nič v zlom,skutočne sa skusme povenovať teme.Ak vieš poradiť a vidim že si poradil,nenatahujme sa tu.Skutočne sa tu viedla dobra tema.Nič v zlom samozrejme
Naposledy editováno 18.02.2010 21:04:54
1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000-vstrek&karburator
Dominik-Duka>nech si hemzy na koledu a vodpal se svým smrkem, radši dej info proč všude píšeš že si kokot, to každej pozná horníku, mimochodem nasrat mě může pouze inteligent a Ty to téhle kategorie určitě nepatříš sypej zpátky k Dinovi
To mně udivuje, že inteligent jako Ty nepoznal , že to Ká je jako Krasavec . Ale asik to nebude s tou inteligencí zase tak žhavé, viď Antku zpoza Wisly? K
Naposledy editováno 19.02.2010 05:09:00
black333>KOUSEK - nič v zlom,skutočne sa skusme povenovať teme.Ak vieš poradiť a vidim že si poradil,nenatahujme sa tu.Skutočne sa tu viedla dobra tema.Nič v zlom samozrejme
Další co nežere maso a nerozumí vtipu?
Tak to potom VELKÉ PARDÓN, že jsem vám tak strašně narušil vaše akademické kruhy. K
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator
badcip>v zásadě bych asi řešil : hlavně ať je to pěknej pokud možno vybavenej kousek za pár kaček :p a jestli stříkačka nebo karbec je v podstatě fuk.
jj, po koupi nechat zkouknout napínáky rozvoďáků, páč přední rád praská kolem 50000Km, kontakty na čerpadle, vyměnit náplně a hurá do světa
jinak dopuručuju všem udělat si téčko kdyby přece jenom čerpadlo někde kleklo tak než narychlo dávat 5litrů a mít starosti na silnici přepojit natvrdo samospádem to frčí taky , jen mít furt dost paliva
jediný co mě opravdu sere je dlouhá jednička, ale tu maj oba modely
Naposledy editováno 19.02.2010 07:29:26
Jinak za mě spokojenost nejvyšší, ale i po 1000 km denně pěkně bolí zadek, ale mě bolí na všem, takže asi tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator
Dominik-Duka>
jediný co mě opravdu sere je dlouhá jednička, ale tu maj oba modely
Tak pod to se podepisuju. Mě to štvalo natolik, že jsem si dal do předu menší pastorek. Sice to ubralo na maximálce, ale na tu já dlabu. 98% stejně jezdím do 150-ti. Osvědčilo se mi to a zůstanu u toho. Dvojka posbírá skoro všechno a dá se s tím jezdit v nižších otáčkách. Je to ale problém i V-stroma.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero | kanar1970 | 8 | 7.3.2024 v 06:04 vilemx |
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero | JadaH | 13 | 2.3.2024 v 07:15 mibor |
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 15 | 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204 |