globalmoto_kveten





Téma: Rozdily
15.7.2009 v 15:20
Jake jsou hlavni rozdily mezi VFR750 a VFR800Fi ?

Rozdily

15.7.2009 v 15:21 | Nahoru | #1
.

Naposledy editováno 15.07.2009 15:21:59

Rozdily

15.7.2009 v 15:23 | Nahoru | #2
kup si 750

motor - strikacka. karbec je podle me lepsi

1 reakcí na tento příspěvek Rozdily

15.7.2009 v 18:18 | Nahoru | #3
vubec nevim ale na první pohled 800-750=50 a u toho prvního chybí to Fi, sakra ja su vtipný

Rozdily

15.7.2009 v 18:20 | Nahoru | #4
přiznám se, že mě by to taky zajímalo. Jako asi podstatný rozdíl bych viděl ten jejich v-tec

1 reakcí na tento příspěvek Rozdily

15.7.2009 v 18:34 | Nahoru | #5
Krome 50 ccm a vstriky / karbce...
Rozdily jako ram / podvozek / brzdy... to mne zajima... Jinak neresim skoroVFR s vtecem...

(reakce na) Rozdily

15.7.2009 v 18:34 | Nahoru | #6

manu>vubec nevim ale na první pohled 800-750=50 a u toho prvního chybí to Fi, sakra ja su vtipný


Az na to ze 750 ma 749 ccm a 800 cca 783 ccm, to bych jako moc velkej rozdil nevidel...

1 reakcí na tento příspěvek Rozdily

15.7.2009 v 18:36 | Nahoru | #7
Rozdil velikej. Jine vrtani, od 2000 pak aut. sytic a katalyzator, atd atd

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdily

15.7.2009 v 18:37 | Nahoru | #8

nx9005>Rozdil velikej. Jine vrtani, od 2000 pak aut. sytic a katalyzator, atd atd

viz prispevek 5... jsem spokojenej s 800, ale mam nabidku na 750, protoze musi VFRka z baraku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdily

15.7.2009 v 18:40 | Nahoru | #9
Mrzout> zkus kouknout sem VFR
Nejsem si jistej, ale mam dojem, ze dual byl az na 800.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdily

15.7.2009 v 19:49 | Nahoru | #10
Jak jsem koukal na průřez motorem, tak 750 má nesmrtelný rozvod ozubenými koly a 800 už má klasické řetězy s napínákama.

Rozdily

15.7.2009 v 20:51 | Nahoru | #11
Baca>až od modelu 2002 V-Tec, rok 98-01 má taky ozubené kola

(reakce na) Rozdily

15.7.2009 v 21:13 | Nahoru | #12

Baca>Jak jsem koukal na průřez motorem, tak 750 má nesmrtelný rozvod ozubenými koly a 800 už má klasické řetězy s napínákama.



Doporucuji navstevu ocniho lekare

(reakce na) Rozdily

15.7.2009 v 23:41 | Nahoru | #13

Mrzout>Krome 50 ccm a vstriky / karbce...
Rozdily jako ram / podvozek / brzdy... to mne zajima... Jinak neresim skoroVFR s vtecem...


jestli chces, tak se ti podivam presne. tedka si tipnu - vfr 800 mela uzsi zadni rafek, na druhou stranu vaha byla hodne podobna nebo vyssi, vic zrala, uz nebyla takova shic brzdy byly asi jiny kvuli tomu dualu, teda starsi vfr moc nebrzdily, ale to by se dalo dohnat oplitanyma hadicema a poradnyma deskama. kazdopadne regulatory chodi do kopru, tak si zjisti, jestli ta 750 ma uz novej. pocitej s jinyma, klasickyma budikama s zadnym multifunkcnim displayem.

Rozdily

31.7.2009 v 15:59 | Nahoru | #14
Chlapi sakra,otázka je tak jednoduchá (hlavní rozdíly)snad vzhled né!?
Mě osobně se víc líbi RC36 r94-97,ale to je věc vkusu. Potom vstřikování u 800 a dál to jsou jen drobnosti.

Rozdily

16.2.2010 v 22:31 | Nahoru | #15
Stručně: VFR 85-87 - přední kolo 16´´, zadní 18´´, dva laufy.
88-89 - obě kola 17´´, jinak stejné
90-93 - lepší rám, zadní ráfek 5.5´´, letmo zadní kolo, jeden lauf. Stále karburátory, těžší než předchůdkyně.
93-96 - téměř stejná, lehčí než 90-93, zadní ráfek 5.0´´, karburátory.
97-00 - nebo 01, nevím přesně - rozvody kolečkama, vstřikování, jednodušší rám, zadní kolo opět 5,5´´.
Výše je VFR 800 Fi V-tec, rozvod zčásti řetízkama, proměnlivé časování ventilů (to sice není pravda, ale říkají to), vstřikování.
Možná jsem si na všechno nevzpomněl, omluva. Z toho je vidět, že rozdíl 750-800 nejde jen tak říct...

(reakce na) Rozdily

16.2.2010 v 23:14 | Nahoru | #16

nx9005>Mrzout> zkus kouknout sem VFR
Nejsem si jistej, ale mam dojem, ze dual byl az na 800.



Jé, tohle vlákno jsme přehlídl a je zde reklama na mé již dávno "mrtvé" stránky

Je to už pasé, ale přihodím svou špetku do mlýna..

Papírová váha je téměř stejná, ale 800Fi má výborně centralizovanou hmotu, takže oproti 750 působí poloviční váhou. Ovladatelnost, podvozek, brzdy, všechno je o několik tříd lepší, posaz o něco více shrbený než na RC36, ale pořád pěkně cestovní, jen zadek je trochu vysoko (možná se mi to zdálo)..

Ale zásadní a to vážně zásadní rozdíl v motoru.. 800Fi "nejede".. Se 750 lze jezdit normálně od 2500 ot/min, 800Fi se sbírá tak tak od 3500tis (spíše ještě víc, ale nechci ji křivdit ) a musí se více točit. Když jsme si s kámošem prohodil 750 za 800, tak mi to při rozjezdu chciplo (ono se musí na 800Fi přidat plyn, nestačí jen pustit spojku jako na 750 ) kdežto on zase projel celou křižovatku s hrabajícím zadním kolem . Možná to není ani tak rozdílem výkonu, ale jeho mnohem pomalejším nástupem, 800Fi má celkem dlouhou odezvu na plyn, v tom je karbec zase "sportovnější".

Mrzout měl 800Fi, takže by mohl být vlastně příjemně překvapen.. Co Mrzoute? Jel jsi vlastně už na 750? Co se ovladatelnosti týče, tak RC36 je oproti 800Fi fakt jako mastodont, RC36II už je na tom s ovladatelnosti lépe, brzdy s plovoucími kotouči brzdí i výrazně lépe (ale na 800Fi se nechytají ani zdaleka..)

Takže jako se vším, něco lepší, něco horší

A stejně nejlepší a nejkrásnějí byla RC24

takže ještě jednou můj nejoblíbenější obrázek



Naposledy editováno 16.02.2010 23:18:45

1 reakcí na tento příspěvek Rozdily

16.2.2010 v 23:20 | Nahoru | #17
kde ste tohle zase vyhrabali???
C.J. Bohuzel se 750 jsem nemel cest S Fi, VTECem ano... Do sbirky mi chybi jen vsechny typy 750 a 1200F

Rozdily

16.2.2010 v 23:38 | Nahoru | #18
já zase pro změnu mám nejvíce najeto logicky na RC36 (na dvou), dost na RC36II (taky na dvou), něco na RC24 rok 86 a 88 (takže taky na dvou, ale to už minimálně, 3 krátké projížďky, dohromady ani ne 20km) a nejméně na 800Fi (jen jedné, rok 01), ale přednosti jsem poznal hned Je to oproti 750 jako z jiného světa..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdily

16.2.2010 v 23:42 | Nahoru | #19

Mrzout>50 ccm to si můj malej mozek dokáže přebrat, spíš mě zajímá jestli nemá VFR800Fi volant místo řidítek nebo tak něco...



tak bacha, slyšel sem že má půlkulatý kola a že to na nich pěkně drncá!
honda mno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdily

17.2.2010 v 01:23 | Nahoru | #20

FALC0N>tak bacha, slyšel sem že má půlkulatý kola a že to na nich pěkně drncá!
honda mno



Mas u mne male bezvyznamne plus

(reakce na) Rozdily

17.2.2010 v 11:41 | Nahoru | #21

Mrzout>
Mas u mne male bezvyznamne plus



dík mno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 35 16.5.2024 v 15:08 Gahan37
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist