4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
Milunka>Tak mám pořád brouka v hlavě, ja chtěla čistou 600, no opravdu uvidime, do dubna času dost
Už se nemůžu ubránit a musim taky něco napsat. Jak už psali ostatní přede mnou, jsou tam jen minimální rozdíly. Jen zopakuju:
R verze : při jízdě na silnici líp pojede a troufám si říct, že v rukou člověka co netráví každý druhý víkend na okruhu, bude rychlejší i na tom okruhu než RR, páč tě hned nepotrestá poklesem výkonu, když třeba jezdec včas nepodřadí. Jediný vzhledový rozdíl mezi oběma verzemi, co jsem našel když jsem schválně projížděl motodatabázi, je rozdílná barva rámu u generace '03 - '04 (R stříbrný a RR černý) a vzhled spodního dílu kapotáže u generace '05 - '06 (R je matný tmavě šedý a u RR je lakovaný v barvě kapotáže). Čili vypadaji obě defacto STEJNĚ. Tlumič řízení nemá v základu ani jedna. Dodatečně ho tam doplnit jde u obou. Pokud tou "stavitelnou zadní vidlí" máš na mysli, že se dá nastavovat tlumič a pružení, tak to jde samozřejmě u obou verzí. A pro normálního smrtelníka, jako jsi třeba ty nebo já, je stejně lepší to nechat tak jak je to z továrny a radši na to nešahat.
Takže abych to shrnul: výhoda RR je, že s ní můžeš ofiko závodit a v rukou opravdu zkušenýho jezdce bude na okruhu malinko rychlejší. Jo a další výhoda je, že má na kapotáži napsaný jedno kouzelný "R" navíc. Jinak jsou obě nemlich to samý.
Proč tedy tolik trváš na RR?
Edit: písmenka a upřesnění barvy
Naposledy editováno 01.02.2010 18:17:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
Rado01>Sharis>to určitě bude, ale jelikož já mám najeto cca 2000km a on daleko víc a taky jezdí na okruhu, tudíž soudím, že jezdí daleko líp než já
tam bych hledal potom uz nekde rozdil v upravach nebo tak protoze jestli ma R vyssi vykon tak to neukecas a nemuzes ji ujet. Tudis tobe budto ladak prihodil nejaky kone navrch a nebo on ma nejakou chybu nekde. A nebo je to vazne jen v tom ze umis lip radit.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
a v řazení možná bude prodleva na jeho straně, páč řadí se spojkou..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
Rado01>_martin_> moje RRko tedy černý rám nemá jinak je ještě rozdíl v tom antihopu, jak už bylo psáno..
Grr sem to přehlíd Dík... Takže tyhle starší verze vypadaj vlastně úplně stejně... právě nevim co Milunce tolik vadí na tý eRkový verzi, že chce jenom RR.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
Sharis>_martin_> opravim jednu technickou - RR ma spodek kapotaze zeleny !u 05-06 to je rozdil na prvni pohled
No dyk to píšu! "... u RR je lakovaný..."
Edit: myšleno v barvě kapotáže
Naposledy editováno 01.02.2010 18:15:46
1 reakcí na tento příspěvek rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
Milunka>hluska> nazdar na okruhu budu no
Tak to si me prekvapila Jinak se tady na ty nektery ironicky odpovedi vys.. a kup si co chces
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
_martin_> R verze : ... Pokud tou "stavitelnou zadní vidlí" máš na mysli, že se dá nastavovat tlumič a pružení, tak to jde samozřejmě u obou verzí. A pro normálního smrtelníka, jako jsi třeba ty nebo já, je stejně lepší to nechat tak jak je to z továrny a radši na to nešahat...
Někdo o voze, někdo o koze... Tlumič a pružina jde sice nastavovat u obou verzí stejně, ale verze RR má doopravdy "nastavitelnou kyvku", přesněji řečeno nastavitelný čep kyvné vidlice, neboli takový excentr (některé motorky to mají i v krku řízení, čímž se mění úhel strmosti řízení, myslím že to má eSková 1198..), kterým se mění trochu rozvor motorky a tím pádem její ovladatelnost, ale převážná většina rozdíl nepozná a nijak do toho šťourat stejně nebude, jen je bude hřát u srdíčka pocit, že to nastavit jde (stejně jako mají novější šestky kawy kazetovou převodovku, neznám nikoho kdo by si měnil převody v převodovce ... má to smysl jen pro závodníky podle profilu tratě a že nemusí rozebírat celou převodovku..) > by mě zajímalo či o kyvce třeba věděl Rado01, kterej tu RR doma má
A zde přiloženo foto RR s nastavitelným čepem...
No jinak koukám žes pořídil moto v Moto Šikule ...
[img] dle mého názoru si líp zajezdíš na 636 jak už tu bylo několikrát řečeno, protože vážně jede líp odspodu a věř mi, že to využiješ víc jak na okruhu tak hlavně na silnici.. Verze RR byla dělána z důvodu účasti v seriálu SSP a ostatních mistráků a pro běžné smrtelníky se dělala 636, jelikož je pro ně využitelnější..
To že je RR víc "race" neznamená, že se ti na ní bude líp jezdit na okruhu a to štelování kyvky taky nevyužiješ..
V některých časákách a katalogách se sice psalo, že maj v základu tlumič řízení, ale ZX-6R ho určitě nemělo a či RR jo, si nejsem jistej, ale spíš ne když vidím jen připravené uchycení na rámu.. Zkusil bych se zeptat ZDE či časem budou i na tuto motku, za 4tis. je to super cena a jezdí je i kde kdo odtud...
Naposledy editováno 02.02.2010 01:34:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
juras>Někdo o voze, někdo o koze... Tlumič a pružina jde sice nastavovat u obou verzí stejně, ale verze RR má doopravdy "nastavitelnou kyvku", přesněji řečeno nastavitelný čep kyvné vidlice, neboli takový excentr (některé motorky to mají i v krku řízení, čímž se mění úhel strmosti řízení, myslím že to má eSková 1198..), ale převážná většina jezdců rozdíl nepozná a nijak do toho šťourat stejně nebude, jen je bude hřát u srdíčka pocit, že to nastavit jde (stejně jako mají novější šestky kawy kazetovou převodovku, neznám nikoho kdo by si měnil převody v převodovce ... má to smysl jen pro závodníky podle profilu tratě..)
A zde přiloženo foto RR s nastavitelným čepem...
No jinak koukám žes pořídil moto v Moto Šikule ...
...
wow, tak to jsem nevěděl, dík za fundovanou odpověď!
jojo, mám jí od Šikuleho, už je to třetí motorka co odtamtud máme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
Sharis>Bludevil> reknu ti to asi tak - zalezi na jezdci a to co umi, moooc dobre vim jak 636 umi a ze si hrave poradi s litrovym CBR, ale vsechno je o jezdci.
Kdyz budu brat ze to budou porovnavat lidi co !umej! tak RR rozhodne vyhraje.
RR má i větš otáčky.
Kažopádně na silnici a cestování bych to nechtěla stějně jako R6 - na spodku to nemá vůbec,ale vůbec nic
když ten na tom litrovým CEBRU bude lempl tak jo, stejně tak jako když příjde týpek na nějakým starým verku a zdrbe tu kawu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
Sharis>
A dalsi vec k tomu vsemu je to asi jako, ze kazdej si koupi litra a pak ho neumi vyuzit.
co znamená litra využít?! Mě by to celkem zajímalo. Jako jestli podvozek, motor nebo třeba brzdy?! Protože fráze motorku využít je úplnej nesmysl. Protože v tom případě využije tu motorku..................
motor-ten využije každej kdo třeba jen na rovince využije plnou sílu motoru, což znamená vrchol otáček toho motoru (klidně na první rychlostní stupeň)
podvozek-podvozek by teda měl využít nejvíc ten kdo bude jezdit po rozbouraný silnici (protože tam bude ten podvozek pracovat nejvíc a bude dostávat největší záhul)
brzdy-využít brzdy na 100% znamená asi to rozject na topspeed a zaflekovat to jak nejvíc to jde
takže mi vlastně vyšlo že nejvíc využije motorku týpek kterej pojede na rozbouraný dálnici v plnejch točkách a pak to zaflekuje
Naposledy editováno 02.02.2010 10:24:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly mezi ZX-6R a ZX-6RR
Bludevil>GRASSEL> ty víš že ale v akceleraci např. mezi 954rr a tou 636r bych si vsadil na ninju?
to jsem neřekl a ani bych takovou kravinu neřek (mluvím samozřejmě o zatáčkách) ale na 954rr jsem nejel, jel jsem jen na 1000rr
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Přepis kW Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Suzuki GSX-R 60... | šanysR | 16 | 21.9.2021 v 19:14 Ozzy_ |
Zx6r03 jede až od 8tis otáček Kawasaki ZX-6RR Ninja | Zx6rrkawa | 4 | 2.7.2019 v 02:59 Lam. |