2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW
Cosmogagy>joo WhiteS tu tezce perlil jinak seccomka se zastanu, je to rozumny kluk, respekt ma i z otevreny sestky (nechal sem ho projet tu moju)... mysli to dobre, chtel by to RSV skrceny na 25kW i na motoru (Aspirit to skrti za 5 tisic), ne jen v papirech, a to myslim uz je jedno esli tech 25kW ma litr nebo sestka, ne?.... ale teda je fakt ze na RSV se asi pomalu jet neda a uskrtit takovou bestii je silena bejkarna... navic az ho to po treba 10 tisich zacne nudit, a otevre to, tak je to stejne skok jak prase z 25kW na plne otevreny RSV... ja osobne jsem mu radil koupit nejakou sestku, na rok zavrit, pak dva jezdit na otevreny a RSVcko v jednadvaceti...
RSV jde uskrtit ale to je lepsi si koupit Aprilku RS250 a dat na to kapoty z RSV...
Je mu jasny ze ta masina ztrati charakter? Vlastnosti? A hlavne ta masina nebude mit charisma!!!
Mne je 23 a na 2V od znameho, jsem vlez s takovym respektem jako snad na nic jinyho! 150 konovej 4V mne sandal nerozhodi, pac vim jak na tom ten motor je ale 2V? kazdej je jinej a RSV s 25kw? n dekuju, je to jen kousek legrace...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW
WhiteS>Pořád nějak nechápu, co jsem řekl špatně! To, že u 2T motoru koná práci každá druhá otáčka?
I slepé kuře najde zrno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW
Dave81>I slepé kuře najde zrno
I nality Mrzout najde vemeno (to se rika u nas )
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW
Mrzout>RSV jde uskrtit ale to je lepsi si koupit Aprilku RS250 a dat na to kapoty z RSV...
Je mu jasny ze ta masina ztrati charakter? Vlastnosti? A hlavne ta masina nebude mit charisma!!!
Mne je 23 a na 2V od znameho, jsem vlez s takovym respektem jako snad na nic jinyho! 150 konovej 4V mne sandal nerozhodi, pac vim jak na tom ten motor je ale 2V? kazdej je jinej a RSV s 25kw? n dekuju, je to jen kousek legrace...
RS250 by byla ještě větší blbost, jednak by to byla větší zabijárna a náklady na údržbu a provoz bych těžko sháněl a to bych ani nemusel dělat GO, stačí kolik to žere benálu a oleje. Myslím že když to dělá autorizovaný servis tak to asi bude vymyšlený tak, že jí to výrazně neuškodí. To jestli ta motorka ztratí charakter ti může být uplně ukradený, na tom bych přece jezdil já. Nevím proč tu srovnáváš neškrcený 2V s 150HP 4V, to je tak nějak od věci....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW
seccomk>RS250 by byla ještě větší blbost, jednak by to byla větší zabijárna a náklady na údržbu a provoz bych těžko sháněl a to bych ani nemusel dělat GO, stačí kolik to žere benálu a oleje. Myslím že když to dělá autorizovaný servis tak to asi bude vymyšlený tak, že jí to výrazně neuškodí. To jestli ta motorka ztratí charakter ti může být uplně ukradený, na tom bych přece jezdil já. Nevím proč tu srovnáváš neškrcený 2V s 150HP 4V, to je tak nějak od věci....
Proč by měla být RS250 větší zabijárna než RSV?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW
seccomk>RS250 by byla ještě větší blbost, jednak by to byla větší zabijárna a náklady na údržbu a provoz bych těžko sháněl a to bych ani nemusel dělat GO, stačí kolik to žere benálu a oleje. Myslím že když to dělá autorizovaný servis tak to asi bude vymyšlený tak, že jí to výrazně neuškodí. To jestli ta motorka ztratí charakter ti může být uplně ukradený, na tom bych přece jezdil já. Nevím proč tu srovnáváš neškrcený 2V s 150HP 4V, to je tak nějak od věci....
Mysliš,že litrovej dvouválcovej supersport jezdí za 3 litry ! Říkáš,že RS250 žere benzín. Víš,kolik žerou litry a jaká je výdrž jejich pneumatik?
Jo a není stejný mít uškrcenou 600 a uškrcenýho litra. Se koukněte sakra na nějaký grafy z brzdy a uvidíš kolik disponuje točivým momentem 600 s 25KW a potom litr. A stejně je to blbost seškrtit litra. A prosimtě můžeš nám sem zkopírovat mail s tím,kde ti A Spirit napsal,že RSV seškrtí za 5000kč...?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW
shadepirat>Proč by měla být RS250 větší zabijárna než RSV?
malý, lehký a nicnicnicnicnicnicááááááááááá najednou všechno
2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW
1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW
Simy-76>Jako víme, že naše policie není v tomto ohledu moc znalá, ale tohle ti nemůže uvěřit nidko:D RSV 1000 seškrcené paírově ani reálně na 25 kw :D blázne ! (nevím co by na to ta motorka řekla) nevíc tě nechci urazit ale po 125ccm přejít na litrového dvouválce ... tě nejspíš v té škarpě potkáme asi 5 minut potom co vyjedeš ...
proč by to nešlo? vyměníš řídící jednotku nebo dáš restrikce do sání máš 25kW žádnej problém
1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW
Naposledy editováno 02.12.2009 22:45:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW
Polas>Mysliš,že litrovej dvouválcovej supersport jezdí za 3 litry ! Říkáš,že RS250 žere benzín. Víš,kolik žerou litry a jaká je výdrž jejich pneumatik?
Jo a není stejný mít uškrcenou 600 a uškrcenýho litra. Se koukněte sakra na nějaký grafy z brzdy a uvidíš kolik disponuje točivým momentem 600 s 25KW a potom litr. A stejně je to blbost seškrtit litra. A prosimtě můžeš nám sem zkopírovat mail s tím,kde ti A Spirit napsal,že RSV seškrtí za 5000kč...?
RS250 jezdí i za 12 litrů, četl jsem to někde v motodatabázi a větší zabijárna právě kvůli váze a průběhu výkonu, navíc se zavřená sehnat nedá, nevím ani jestli to Aspirit dělá. RSV žere kolem 8mi litrů otevřený, tak počítám že škrcený tak 6-7. Nic ti sem kopírovat nemusím, Aspirit to má přímo na jeho stránkách v ceníku a má tam napsané všechny modely, si to najdi sám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW
seccomk>RS250 jezdí i za 12 litrů, četl jsem to někde v motodatabázi a větší zabijárna právě kvůli váze a průběhu výkonu, navíc se zavřená sehnat nedá, nevím ani jestli to Aspirit dělá. RSV žere kolem 8mi litrů otevřený, tak počítám že škrcený tak 6-7. Nic ti sem kopírovat nemusím, Aspirit to má přímo na jeho stránkách v ceníku a má tam napsané všechny modely, si to najdi sám
Spotřeba vyčtená z motodatabáze :) Neblbni RS250 je mnohem lehčí a tímpádem líp ovladatelná motorka.
Kouknul sem i na ten ceník škrtících sad - ve sloupci "typ kitu" píšou "mechanický" - škrcení motorek moc nerozumim, a tak se ptám - to je jako nějaká plynová zarážka za "bůra" jo? No to bych se na to asi....
1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW
Sefo>No když to tak čtu, tak nechápu, proč se vůbec dělaj různý kubatury. Rovnou bych vyrávěl jen LITRY s různím stupněm škrcení:)
A nebo, ještě lépe, poze s různými údaji v TP Spokojeni by byli všichni :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW
Dave81>A nebo, ještě lépe, poze s různými údaji v TP Spokojeni by byli všichni :)
Prostě busa s tím, že do TP si necháš napsat, kolik chceš. Pro 17ti letý hustokrutostřelce myslím že by to bylo odpovídající náčiní jejich fenomenálním zkušenostem a jezdeckému stylu
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW
Bludevil>Prostě busa s tím, že do TP si necháš napsat, kolik chceš. Pro 17ti letý hustokrutostřelce myslím že by to bylo odpovídající náčiní jejich fenomenálním zkušenostem a jezdeckému stylu
Přesně tak, všichni výrobci by vyráběli jen litry, výroba by oblevnila, mašiny by byly levnější, a ty by sis jen řekl kolik chceš napsat do TP (podle toho jakej máš řidičák). No a pak by se ještě dala vymyslet vychytávka, že třeba od 24 let můžeš přimontovat turbo. A věřim, že mlaďasové by stejně montovali turbo načerno už dřív protože přece nebudou kurva pozadu :) A pak by zas byly inzeráty: Honda CBR 1800 XXX RRR Race edition, 425 HP, skryté turbo, v TP 11 kW, možno řídit od 16ti let :)
Dave81>Přesně tak, všichni výrobci by vyráběli jen litry, výroba by oblevnila, mašiny by byly levnější, a ty by sis jen řekl kolik chceš napsat do TP (podle toho jakej máš řidičák). No a pak by se ještě dala vymyslet vychytávka, že třeba od 24 let můžeš přimontovat turbo. A věřim, že mlaďasové by stejně montovali turbo načerno už dřív protože přece nebudou kurva pozadu :) A pak by zas byly inzeráty: Honda CBR 1800 XXX RRR Race edition, 425 HP, skryté turbo, v TP 11 kW, možno řídit od 16ti let :)
Tak tohle me rozsekalo...!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |