paolo_novy Přidat reklamu

Téma: RSV 1000 v 18ti s 25kW
30.11.2009 v 23:37
Zdravím, chtěl bych znát váš názor. Na jaře začnu dělat řidičák A18 a tak pomalu koukám po něčem, co bych si mohl pořídit s 25kW. Přemýšlím nad japonskýma šestkama, ale těch opravdu zavřených je pár jen u Hondy a teď jsem na internetu našel RSV uškrcené nejen v TP ale i motoricky, navíc Aspirit to dělá za 5000, tak bych chtěl vědět, jestli to není zbytečný škrtit litrový dvouvál.Rsv se mi vzhledově moc líbí a jednou bych ho stejně chtěl zkusit, takže je to asi otázka času. Mám najeto Asi 12 000 km na 4T 125ccm, takže asi 2 sezony a chtěl bych postoupit výše, ale nevím pro jakou motorku se rozhodnout (ještě vybírám mezi SRAD 600, první R6, CBR 600 F, Hornet 600, možná Kawasaki nějaká šestka).Vím že to není zrovna nejvíc, ale přece jen ten 4T omrzí když máte možnost jezdit na něčem silnějším. Příspěvky které se nevztahují k tématu si prosím odpustťe, chtěl bych motorku opravdu zavřenou takže něco jako že mě budete sbírat po škarpách jsou zbytečné :D Díky za rady
Anketa: Kterou?
RSV
17%
24
SRAD
4%
5
K1
1%
2
R6
9%
13
Kawasaki ZX6 R
2%
3
Hornet
45%
62
CBR 600 F
21%
29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 01:09 | Nahoru | #211

Cosmogagy>joo WhiteS tu tezce perlil jinak seccomka se zastanu, je to rozumny kluk, respekt ma i z otevreny sestky (nechal sem ho projet tu moju)... mysli to dobre, chtel by to RSV skrceny na 25kW i na motoru (Aspirit to skrti za 5 tisic), ne jen v papirech, a to myslim uz je jedno esli tech 25kW ma litr nebo sestka, ne?.... ale teda je fakt ze na RSV se asi pomalu jet neda a uskrtit takovou bestii je silena bejkarna... navic az ho to po treba 10 tisich zacne nudit, a otevre to, tak je to stejne skok jak prase z 25kW na plne otevreny RSV... ja osobne jsem mu radil koupit nejakou sestku, na rok zavrit, pak dva jezdit na otevreny a RSVcko v jednadvaceti...


RSV jde uskrtit ale to je lepsi si koupit Aprilku RS250 a dat na to kapoty z RSV...
Je mu jasny ze ta masina ztrati charakter? Vlastnosti? A hlavne ta masina nebude mit charisma!!!
Mne je 23 a na 2V od znameho, jsem vlez s takovym respektem jako snad na nic jinyho! 150 konovej 4V mne sandal nerozhodi, pac vim jak na tom ten motor je ale 2V? kazdej je jinej a RSV s 25kw? n dekuju, je to jen kousek legrace...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 01:12 | Nahoru | #212

WhiteS>Pořád nějak nechápu, co jsem řekl špatně! To, že u 2T motoru koná práci každá druhá otáčka?



I slepé kuře najde zrno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 01:14 | Nahoru | #213

Dave81>I slepé kuře najde zrno


I nality Mrzout najde vemeno (to se rika u nas )

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 02:04 | Nahoru | #214

Mrzout>I nality Mrzout najde vemeno (to se rika u nas )


(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 11:06 | Nahoru | #215

Charlie_KM>Bludevil> proč mám neodbytný pocit, že s Tebou musím souhlasit do posledního písmenka. Ale i tak budu škrtit 600F neb již je v garáži


Díky, pošimrání ega vždy potěší

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 13:11 | Nahoru | #216

Mrzout>RSV jde uskrtit ale to je lepsi si koupit Aprilku RS250 a dat na to kapoty z RSV...
Je mu jasny ze ta masina ztrati charakter? Vlastnosti? A hlavne ta masina nebude mit charisma!!!
Mne je 23 a na 2V od znameho, jsem vlez s takovym respektem jako snad na nic jinyho! 150 konovej 4V mne sandal nerozhodi, pac vim jak na tom ten motor je ale 2V? kazdej je jinej a RSV s 25kw? n dekuju, je to jen kousek legrace...



RS250 by byla ještě větší blbost, jednak by to byla větší zabijárna a náklady na údržbu a provoz bych těžko sháněl a to bych ani nemusel dělat GO, stačí kolik to žere benálu a oleje. Myslím že když to dělá autorizovaný servis tak to asi bude vymyšlený tak, že jí to výrazně neuškodí. To jestli ta motorka ztratí charakter ti může být uplně ukradený, na tom bych přece jezdil já. Nevím proč tu srovnáváš neškrcený 2V s 150HP 4V, to je tak nějak od věci....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 14:22 | Nahoru | #217

seccomk>RS250 by byla ještě větší blbost, jednak by to byla větší zabijárna a náklady na údržbu a provoz bych těžko sháněl a to bych ani nemusel dělat GO, stačí kolik to žere benálu a oleje. Myslím že když to dělá autorizovaný servis tak to asi bude vymyšlený tak, že jí to výrazně neuškodí. To jestli ta motorka ztratí charakter ti může být uplně ukradený, na tom bych přece jezdil já. Nevím proč tu srovnáváš neškrcený 2V s 150HP 4V, to je tak nějak od věci....



Proč by měla být RS250 větší zabijárna než RSV?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 14:28 | Nahoru | #218

seccomk>RS250 by byla ještě větší blbost, jednak by to byla větší zabijárna a náklady na údržbu a provoz bych těžko sháněl a to bych ani nemusel dělat GO, stačí kolik to žere benálu a oleje. Myslím že když to dělá autorizovaný servis tak to asi bude vymyšlený tak, že jí to výrazně neuškodí. To jestli ta motorka ztratí charakter ti může být uplně ukradený, na tom bych přece jezdil já. Nevím proč tu srovnáváš neškrcený 2V s 150HP 4V, to je tak nějak od věci....



Mysliš,že litrovej dvouválcovej supersport jezdí za 3 litry ! Říkáš,že RS250 žere benzín. Víš,kolik žerou litry a jaká je výdrž jejich pneumatik?
Jo a není stejný mít uškrcenou 600 a uškrcenýho litra. Se koukněte sakra na nějaký grafy z brzdy a uvidíš kolik disponuje točivým momentem 600 s 25KW a potom litr. A stejně je to blbost seškrtit litra. A prosimtě můžeš nám sem zkopírovat mail s tím,kde ti A Spirit napsal,že RSV seškrtí za 5000kč...?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 14:28 | Nahoru | #219

shadepirat>Proč by měla být RS250 větší zabijárna než RSV?



malý, lehký a nicnicnicnicnicnicááááááááááá najednou všechno

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 14:46 | Nahoru | #220
[quote]illMedvědGuzzin>malý, lehký a nicnicnicnicnicnicááááááááááá najednou všechno [/quote

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 15:11 | Nahoru | #221

illMedvědGuzzin>malý, lehký a nicnicnicnicnicnicááááááááááá najednou všechno



tos vystihl naprosto přesně

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 17:54 | Nahoru | #222

karf>nějakou nahatou pětistovku na 2-3 sezony bez nehody. pak si pořiď co chceš. jinak si zajeď do pelhřimova ať víš, co čeho jdeš.



...

2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 18:39 | Nahoru | #223
hayabusu s turbem škrcenou na 25 kw

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 18:42 | Nahoru | #224

Pawka>hayabusu s turbem škrcenou na 25 kw


(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 20:07 | Nahoru | #225

Pawka>hayabusu s turbem škrcenou na 25 kw



25kW? v sání turba bude špunt z vany?

RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 20:42 | Nahoru | #226
turbo bude na maximum, jeste to chce šroub na spodek a skrceny to bude tak, ze nebude plynova rukojet a pojdes jen na volnobežný.proste nejdrazsich 25 kw na svete

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 21:52 | Nahoru | #227
Jako víme, že naše policie není v tomto ohledu moc znalá, ale tohle ti nemůže uvěřit nidko:D RSV 1000 seškrcené paírově ani reálně na 25 kw :D blázne ! (nevím co by na to ta motorka řekla) nevíc tě nechci urazit ale po 125ccm přejít na litrového dvouválce ... tě nejspíš v té škarpě potkáme asi 5 minut potom co vyjedeš ...

RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 22:15 | Nahoru | #228
Šimy> jsou i R1 uskrcene na 25kW

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 22:23 | Nahoru | #229

Simy-76>Jako víme, že naše policie není v tomto ohledu moc znalá, ale tohle ti nemůže uvěřit nidko:D RSV 1000 seškrcené paírově ani reálně na 25 kw :D blázne ! (nevím co by na to ta motorka řekla) nevíc tě nechci urazit ale po 125ccm přejít na litrového dvouválce ... tě nejspíš v té škarpě potkáme asi 5 minut potom co vyjedeš ...



proč by to nešlo? vyměníš řídící jednotku nebo dáš restrikce do sání máš 25kW žádnej problém

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 22:30 | Nahoru | #230
No ja osobne bych to uskrtil tak, ze bych vyndal vypustak od oleje, pac s tim stejne dal nedojede...

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 22:31 | Nahoru | #231

Mrzout>No ja osobne bych to uskrtil tak, ze bych vyndal vypustak od oleje, pac s tim stejne dal nedojede...


Nevyndame rovnou radsi motor?

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

2.12.2009 v 22:44 | Nahoru | #232
seccomk> běž do šestky,jak už tady bylo řečeno pokud přemýšlíš dá se i na 600 supersport přestoupit já to řešil před dvěma lety ,dost lidí mě pokládalo za blázna jít po MZ 150 na R6 ale opravdu jde to ,nedělám ze sebe závodníka ale za brzdu se taky nepovažuju,jezdím tak abych se vždy vrátil v pořádku domů ....takže přeju hodně štěstí s výběrem

Naposledy editováno 02.12.2009 22:45:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

3.12.2009 v 09:47 | Nahoru | #233

Polas>Mysliš,že litrovej dvouválcovej supersport jezdí za 3 litry ! Říkáš,že RS250 žere benzín. Víš,kolik žerou litry a jaká je výdrž jejich pneumatik?
Jo a není stejný mít uškrcenou 600 a uškrcenýho litra. Se koukněte sakra na nějaký grafy z brzdy a uvidíš kolik disponuje točivým momentem 600 s 25KW a potom litr. A stejně je to blbost seškrtit litra. A prosimtě můžeš nám sem zkopírovat mail s tím,kde ti A Spirit napsal,že RSV seškrtí za 5000kč...?


RS250 jezdí i za 12 litrů, četl jsem to někde v motodatabázi a větší zabijárna právě kvůli váze a průběhu výkonu, navíc se zavřená sehnat nedá, nevím ani jestli to Aspirit dělá. RSV žere kolem 8mi litrů otevřený, tak počítám že škrcený tak 6-7. Nic ti sem kopírovat nemusím, Aspirit to má přímo na jeho stránkách v ceníku a má tam napsané všechny modely, si to najdi sám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

3.12.2009 v 10:04 | Nahoru | #234

seccomk>RS250 jezdí i za 12 litrů, četl jsem to někde v motodatabázi a větší zabijárna právě kvůli váze a průběhu výkonu, navíc se zavřená sehnat nedá, nevím ani jestli to Aspirit dělá. RSV žere kolem 8mi litrů otevřený, tak počítám že škrcený tak 6-7. Nic ti sem kopírovat nemusím, Aspirit to má přímo na jeho stránkách v ceníku a má tam napsané všechny modely, si to najdi sám



Spotřeba vyčtená z motodatabáze :) Neblbni RS250 je mnohem lehčí a tímpádem líp ovladatelná motorka.

Kouknul sem i na ten ceník škrtících sad - ve sloupci "typ kitu" píšou "mechanický" - škrcení motorek moc nerozumim, a tak se ptám - to je jako nějaká plynová zarážka za "bůra" jo? No to bych se na to asi....

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

3.12.2009 v 10:10 | Nahoru | #235
No když to tak čtu, tak nechápu, proč se vůbec dělaj různý kubatury. Rovnou bych vyrávěl jen LITRY s různím stupněm škrcení:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

3.12.2009 v 10:30 | Nahoru | #236

Sefo>No když to tak čtu, tak nechápu, proč se vůbec dělaj různý kubatury. Rovnou bych vyrávěl jen LITRY s různím stupněm škrcení:)



A nebo, ještě lépe, poze s různými údaji v TP Spokojeni by byli všichni :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

3.12.2009 v 10:49 | Nahoru | #237

Dave81>A nebo, ještě lépe, poze s různými údaji v TP Spokojeni by byli všichni :)


Prostě busa s tím, že do TP si necháš napsat, kolik chceš. Pro 17ti letý hustokrutostřelce myslím že by to bylo odpovídající náčiní jejich fenomenálním zkušenostem a jezdeckému stylu

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

3.12.2009 v 12:11 | Nahoru | #238

Bludevil>Prostě busa s tím, že do TP si necháš napsat, kolik chceš. Pro 17ti letý hustokrutostřelce myslím že by to bylo odpovídající náčiní jejich fenomenálním zkušenostem a jezdeckému stylu



Přesně tak, všichni výrobci by vyráběli jen litry, výroba by oblevnila, mašiny by byly levnější, a ty by sis jen řekl kolik chceš napsat do TP (podle toho jakej máš řidičák). No a pak by se ještě dala vymyslet vychytávka, že třeba od 24 let můžeš přimontovat turbo. A věřim, že mlaďasové by stejně montovali turbo načerno už dřív protože přece nebudou kurva pozadu :) A pak by zas byly inzeráty: Honda CBR 1800 XXX RRR Race edition, 425 HP, skryté turbo, v TP 11 kW, možno řídit od 16ti let :)

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

3.12.2009 v 12:42 | Nahoru | #239

Dave81>Přesně tak, všichni výrobci by vyráběli jen litry, výroba by oblevnila, mašiny by byly levnější, a ty by sis jen řekl kolik chceš napsat do TP (podle toho jakej máš řidičák). No a pak by se ještě dala vymyslet vychytávka, že třeba od 24 let můžeš přimontovat turbo. A věřim, že mlaďasové by stejně montovali turbo načerno už dřív protože přece nebudou kurva pozadu :) A pak by zas byly inzeráty: Honda CBR 1800 XXX RRR Race edition, 425 HP, skryté turbo, v TP 11 kW, možno řídit od 16ti let :)


Tak tohle me rozsekalo...!

RSV 1000 v 18ti s 25kW

3.12.2009 v 14:08 | Nahoru | #240
A co CB 400 Super Four ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist