Edit: Tak už jsem se rozhodl - pro J350/640.
Naposledy editováno 09.11.2009 21:19:26
2 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
memphis.unv>xakru co ty mitasky?
mám rád mitasky, kdo by neměl, žejo
-olej to chce trosku slusnejsi nez m2t aspon mogul tsf
-oil master je naprosto spolehlivej, jde o to tam davat slusnej a pro to urcnej olej a ne nejaky sracky
1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
MarioV2> Skoro jsem ji koupil, snad stále nějakých 47 700Kč... no jo, to bejvávaly problémy.
Teď se za to dá sehnat i ST2 , docela rozdíl ne?
1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
mažu M6A a pohoda.
on není problém s mazaním, ale spíš s tou kouřivostí - takže se dá říct, že kdo je ohleduplnej, leje tam kvalitnější olej, kterej nekouří. pár let zpět sem zkoušel maximálku na R10 a po pár kilometrech za mnou nebylo pomalu vidět
2stroke>Zase jeden co nevěří Oilmasteru ...kura, vždyť ty čerpadla jsou japonské Mikuni, tak proč ta nedůvěra. Pokud je dobře seřízené a funkční, tak není důvod mu nedůvěřovat. A když je uživatel takový ňouma, že zapomene dolít do nádržky olej, tak dobře mu tak. Kdybych měl na třindě Oilmaster - tedy ještě když jsem ji měl - tak bych byl nadšený. Protože když se člověk chtěl jen tak projet - nebrat si sebou nějaký batoh, kufr apod. -, musel neustále řešit kam dát flaštičku s olejem, pořád to do něčeho přelévat, strkat to do L boční kapsy apod. a hlavně sebou tahat pořád hadr, aby si mohl utřít ruce...
Nevěřim no, sice jsem ho na 350 neměl, ale na číze ho mam. Sice jsem to už koupil odpojený a ani to nebudu měnit, ale ta nedůvěra tam je.. Riskovat motor se mi nikdy nechtělo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
Zapalovani kladivkama,ale předstih dávám dost nahoru (pár let už jsem na ní neseděl,takže jestli si ještě vzpomenu,tak kolem 3,5 mm),takže i ve vysokých otáčkách mastí jako blesk.
Krásná černá perleť,vyleštěné kartery,výfuky dvě chromované roury (co přidají motoru dvoukomoráky,to uberou na vzhledu)a ten zvuk je jedinečnej-"série náhodných výbuchů"na volnoběh-to miluju!
Akorát jsem zapomněl na jednu bolest a to je 6V elektrika.Kdybych dostal korunu pokaždé,když jsem to chtěl předělat...
Naposledy editováno 05.11.2009 00:17:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
blue-flash>Díky všem, tak jsem rozhodnutej pro typ 640, Tramp by nebyl špatnej, ale je drahej. Starší 350 budou taky dobrý za super cenu, ale už na ně u nás nemají díly.
Chtěl bych nějakou v původním stavu, s padacím rámem, dvoukomoráčema, a zapalování klidně i kladívkový. A co oilmaster, je spolehlivej?
Ještě nad tím popřemýšlej. S tím Trampem s Tebou bezvýhradně souhlasím, rozdíl v ceně je neadekvátní a ze čtyřicítky se dá poměrně snadno udělat totéž - nedávno jsem koukal tady v bazaru na jednu krásnou, zelenou. Ze svých zkušeností musím říct, že 639 má jednoznačně pohodlnější posez a víc prostoru pod sedlem a v kastlíku. Vzhled je otázka individuální, to je jen na Tobě. Technicky v těch motorkách rozdíl prakticky není. Vape i oilmaster doporučuju, mám s tím jen ty nejlepší zkušenosti. Ty řeči že zapomeneš dolít olej jsou trochu úsměvné, teoreticky závada možná je, ale když pravidelně kontroluješ množství oleje v nádržce (já při každém tankování), tak nezadřeš. Letos jsem najel na 640 nějakých 10 000 km s minimální údržbou a za každého počasí, všechno stále šlape tak jak má.
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou Jawu 350?
Naposledy editováno 05.11.2009 14:59:12
1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
oilmaster brát a používat, najezdil jsem s ním mnoho destítek tisíc kilomterů a jediná věc co se hlídá je aby tam bylo dost oleje - a hlavně člověk jezdí jako člověk, ne jako alchymista kterej každý tankování šaškuje s flaškou od oleje v zamaštěnejch rukách... kouřívost je výrazně nižší, zakarbonování také - při správném seřízení.
pitomce co oilmaster nikdy ani z dálky neviděli a melou sračky o tom jak se to sere, když se to nesere a i původní čerpadla motorpal byla naprosto spolehlivá i po mnoha letech mám chu´t vždycky akorát tak poslat na lampárnu, kde ty jejich ničím nepodložený nesmyslný kec možná někdo bude žrát.
za 10 let provozu, dnes již 40 let staré motorky s oilmasterem jsem nikdy nezdařel.
jediná nevýhoda oilmasteru je menší životnost lanek plynu, páč je na ně větší tah... hlavně na to mezi rukojetí a čerpadlem.
ale měl jsem tam právě h-03 když jsem ji kupoval a stačilo to najlopit a vezlo se pryč, ty hrany tam byly strašně znat. ale mám kamoša co to má vepředu aji vzadu a je spokojené, říká že zaprve se musí ty hrany trochu srazit a taky je pré tu mašinu "zlomit ještě dál" a pak to pré drží, že to chce pevnou ruku a odvahu ale že pak s něma problém neni akorát jsem právě nepoznal další lidi s takovéma názorama
1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
proto jsem po vyzkoušení sady 2*H03 už jezdil a jezdím na ČZ jen H03, páč na silnic při troše zkušeností, abys poznal chování a nebál se zbytečně, ovšem obstojí i mimo silnici.
je poměrně měkká, takže poměrně dobrými vlastnostmi platí menší životností. Měkké jaou ale až tyto gumy vyrobené v posledních pár letech, dříve byla jiná směs, tvrdá jak kamen...
na ostatních motorkách mám taky mitas, ovšem jiné dezény - to jsou ovšem motorky co silnici
neopustí.
další věc co si někteří lid neuvědomují, že přehušťují gumy.. foukají 2,5Atp, i víc ale to pak jízdní vlastnosti pokulhávají, ideálně foukám tak 1,8-2 , když jedu ve dvou dlouhou trasu dám na zadek 2,2...
když si spočítám koulik už jsem vyškolil mladejch kloučků na metzellerkách na starém stroji s mitasama.... holt když nejsou ruce, nepomůžou ani nejlepší gumy :)
Naposledy editováno 05.11.2009 19:51:36
2 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
C.J.>Já jezdím už asi pátým rokem E-08 a nemůžu si vynachválit. Výdrž obrovská (zatím mám druhou) a při jízdě mě nijak neomezuje.. Škoda, že se nedělá i v rozměru přední..
Tak to dík za typ, vypadá opravdu dobře. Oslovím svého dvorního dodavatele.
[url=
1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
Jo a když je řeč o krasavici - tak já se nemůžu vynadívat na tu moji
Naposledy editováno 06.11.2009 13:11:48
1 reakcí na tento příspěvek Kterou Jawu 350?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350 634 oilmaster Jawa 350/634 | Jawar634 | 18 | 8.10.2024 v 11:39 VGT |
Zapojení přerušovače blinkrů [1, 2] Jawa 350/639 | HaaS | 33 | 23.9.2024 v 11:55 Nukin |
Ukrajinské VAPE [1, 2] Jawa 350/634 | Lu-boš | 45 | 9.8.2024 v 09:05 pavel5168 |
Dvoukomorové výfuky Jawa 350/640 [1, 2] Jawa 350/640 | Marec222 | 39 | 8.8.2024 v 09:29 Krautkopf |
Jawa 350/640 - nefunkční blinkry Jawa 350/640 | Pitr73 | 1 | 4.8.2024 v 14:53 Frantas |