Chtěl bych poradit ohledně výběru svého příštího stroje (Stromek bohužel definitivně pujde z domu ). Tak nějak jsem se zakoukal do kategorie litrových naháčů. Tedy chtěl bych stroj, který se lehce ovládá, dobře se klopí a zároveň má dostatek výkonu. A občas taky na nějakou tu cestu v jednom, ale nic tragicky dlouhého. Takže bych rád kdybyste mi, hlavně ti kteří mají s touhle kategorií osobní zkušenosti, poradili ve výběru. Zhodnotit plusy a mínusy strojů ve výběru, kvalita podvozku, zpracování a tak..Nejvíc se mi asi zamlouvají Z1000 a sv1000, takže pokud má někdo zkušenosti s oběma, určitě bych si je rád vyslechnul . Jsem si vědom toho, že porovnávám uplně jiné motorky, hlavně co se týče motoru (4Vvs2V), ale zkuste si i přesto vybrat ...
Vzhledem k finačním možnostem se jedná o modely z roku 2003-4, popřípadě 2000 u BMW.
Díky
Naposledy editováno 09.07.2010 10:51:50
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
mě celkem sere, že jsem neměl nikdy možnost si to litrové SV projet pač malé bylo dokonalé, prostě ideální lehce uživitelná hračka na úžasné povození. co se měkosti podvozku týče, to není vada, je to prostě tak, mohlo by to byt lepší ale aj tak s tím jde moc slušně pojezdit
a máš recht, ten bawor vubec není nudná motorka, vůbec, proto už z domu nepude, ale to je u každého o preferencích.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
mě u něj vyhovuje ta úžasná pružnost, kapku lepší než u Včka, nejsu čoprař, ale vždycky sem chtěl velký dvouválec, který bude pružný a bude mít v co největší šířce otáček použitelnost, a ne jen héén héén ala čtyřvál, ale prostě škubanec a jedem, a k tomu jsem dospěl. Včka sou takové ostřejší, ale kritičtější,náchylnější na spodní otáčky, to ten boxer to pobírá líp(nemluvím o nesmyslném podtáčení apodobně) ale po vyzkoušení různých strojů, a dvou vlastních véček, je ten boxer pro mě jak prdel na díru.
ale opět, to má každý jinak
a pokud dojde k výměně svodů a laufu za otevřený, dobře odladěný je to zas o velký kus dál, jak zvuk tak projev.
o rychlosti to pro mě není, ale síly je tam dost
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
čtyřválce už jsou dnes tak vyladěné, že v řeči čísel jsou dvouválce "uplně mimo".
jenže, v ten moment nastoupí lidský pocit a holt je ten dvouválec "lepší"
svezl jsem se (jen malý kousek, takže to není ani zdaleka objektivní) na gsx1400 a CB1300, a je to frkot jak cip, fofr, pružnost na 6ku od 50kmh až do aleluja(gsx), ale není to vončo tončo
v řeči čísel super, můj pocit, trochu jiný. snad to bude poochopeno správně a nevyzním jak ten yeoup
Naposledy editováno 28.10.2009 11:57:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
Dr.Houba>Diky moc všem za zhodnoceni.
Jinak k modelum ktere ve vyberu nejsou.
- Speed triple, buell - určitě skvělá mašiny..ale..prostě se mi nelíbí..nechci je nikomu hanět, ale ted design mě prostě neoslovil.
- Griso, Breva, cb1000r - určitě by ve výběru byly, ale jsou prostě moc nové, a cena je pořád kolem 200tisic, což je mimo mé současné finanční možnosti..bohužel..guzziny jsou vůbec zajímavé, ale jejich exkluzivnost způsobuje, že je jich na trhu strašně málo, není moc z čeho vybírat a na pěkný kus člověk narazí podle mě jen zřídkakdy...
- FZ1 - sice nené ve výběru, ale tak nějak po ní pořád pokukuju, problém je opět cena, v relaci lehce nad 100 tisic je jich málo a vetšinou v té(doufám, že nikoho neurazím) hnusné, zelenomodré barvě.
- Benelli TNT - určitě jedna z nejhezčích motorek na trhu, ale co mi říkal jeden její majitel, může si jí pořídít jen mechanik a to já nejsem .
- X11 - na tu jsem zapomněl, proklatě
Kujwa Doktore, už ne jednou jsem ti říkal co si máš pořídit !
Váňa>Lazyfucker> Větší využitelný rozsah otáček i pružnost má lepší čtyřválec...
? a zo třeba taková FZ6? do 6 tisíc je to mrtvola ,od 6 do 10 to trochu jede . a nad 10 zase pro někoho moc . U dvouválu se ti to sbírá od 1500 otáček a průběh výkonu v celým rozsahu... .
Tak kde je ten "lepší využitelný rozsah otáček - když z těch 14 tisíc - je relativně k použití pouze 4 tisíce .
Co se týče Tuona, jezdil jsem na něm a nezaujal mě. Jasně 2válec, paráda, ale něco mi u ní chybí. Na sprintu se na mě nelepila.
Jsem rozhodně pro to Zetko
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
a zase na druhou bez prehaneni - FZ6 je totalni mrtvola!! je to proste shit, jel jsem na tom a rad jsem to zas vratil.. a psat, ze nad 10tis. otacek to jede mozna az moc - no ja nevim, nevim ja na tom usinal..
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
yeuop>proc tu pisete, ze Z1000 je mrtvola???? je to fakt az tak spatne??
a zase na druhou bez prehaneni - FZ6 je totalni mrtvola!! je to proste shit, jel jsem na tom a rad jsem to zas vratil.. a psat, ze nad 10tis. otacek to jede mozna az moc - no ja nevim, nevim ja na tom usinal..
No včera jsem se byl projet na tvé staré a taky to nic moc nejelo. Byla jak mrtvola...A ikdyž jsem trošku přidal taxem usínal.
Peacemaker>Dr.Houba> tak ho kup a uc se. 50 kW je uz dost slusnych na "prupravu".
neuspech velkyho SV? no je to zajimavy, protoze maly se prodavalo a snad i prodava perfektne, kazdej volal po velkym a takhle to dopadlo... asi se ztratila ta lehkost, obratnost mensiho brasky, motor sice kvalitni byt muze, ale prubehem taky nepresvedcil. lidi cekali neco jinyho. jenom s tim "v zakladu dobrou vybavu" fakt nesouhlasim, je to rozpoctovka, stejne jak malej.
No samozřejmě že s touonem se to srovnanvat neda, ale zase to ma aspon v zakladu tlumic rizeni..coz u rozoctovek neni uplne standart ne?
2 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
já si chrochtám blahem, ale každý má blaho jinde, každopádně je to stroj na který jsem si musel chvilku zvyknout, ale pak to bylo hned o něčem jiném
Ovšem na Hayabuse můžu konstatovat, že jsem zažil nejlepší sezónu v životě..!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
Dr.Houba>karf> No a není tak tochu většina těch vlastností právě to, proč si člověk takovou motorku kupuje? Jinak teda jsem schopen připustit že SV1000 je rozpočtovka, ale Raptor? A takový VRaptor, to je prostě něco jedinečného Jak to je u něj s tím motorem. TLS měly ty první modely a pozdějí z SV?
ono to "rozpočtovka" u SV taky neni nic moc protože má kompletně nastavitelnej podvozek, docela hezkej tlakově odlitej rám a zadní kyvku taky (malý SV má jen nějaký jekly). No a motor je technicky taky celkem slušnej.
Myslel jsem to samozřejmě jako nadsázku. Co se motoru týče, tak asi i 2005ka po faceliftu (což je poslední litrovej model) měla pořád motor z TL. Ale nevím. Stejně jí těžko seženeš. V inzerátu jsem ještě 2005ku litrovýho raptora neviděl.
Každopádně jestli pořídíš V-Raptora tak ti ho budu dost závidět
Co se toho BMW týče...nevím jak R1200R ale R1200S bych si nechal líbit i když to má polokapotu. Sportovat se na tom dá hodně solidně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
mag.net>Jinak jsme taky viděl jak to kluk na motardu natíral 600RRRR.V zatáčkách - samozřejmě.
No to je novinka Ty a nechceš nás poučit,že mu pak ta 600RR na rovince ujela? Objev století: motard je do zatáček rychlejší než šestka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 | Boban37 | 30 | 29.1.2024 v 11:22 puffybodie |
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 | VladiZ | 14 | 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |