1.Nsr je spolehlivější než RS nebo MITO
2.Nsr má menší spotřebu než taliáni
3.Na nsr se líp schání díly a rs je zas na tom lépe než mito
4.Poznám jako normální smrtelník který nehodlá závodit lepší podvozek u rs a mita
5.Jak se chová podvozek na hrbolatých silnicích,kterých u nás až až(který to snáší lépe)
6.Nsr má levnější díly a kratší dobu dodání než IT
7.Koupili by jste NSR z roku dejme tomu 99-02 které je zavřené s málo km a v pěkném stavu,nebo RS z roku 2000-03 která je po go???
Tak doufám,že sem na nic nezapoměl.Jinak mito berte jen tak doplnkově protože nad ním moc neuvažuju hlavně kvůli ceně.Zapoměl jsem na TZR-ta je sice fajn jenže už hodně stará,ale kdyby byl nějaký zachovalý kousek tak proč ne.
1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125
doporučuju cokoli co neni italský, takže NSR je jasná volba
1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125
Dman>Mám NSR a kdybych si mel znovu vybrat opět bych sáhl po NSR. Já mám spotřebu 3.5l/100km, je na půl otevřená s komplet lad‘ákem. Je fakt, že Kámoš mi na rovince na RS/MITU ujede, ale zase je NSR spolehlivější nic kromě pravidelný údržby jsem nedělal. Což o některých kámoších na Italech se říct nedá. Tím samozřejmě nechci říct, že ITALSKÝ motorky jsou sr*če může se to lišit kus od kusu.
Tak to máš posvátnou motorku nebo se tam benzín leje sám, ani nevíš
1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125
Párkos>Já mam nsr a taky sem spokojenej. teda prodávám ale ne z důvodu nespokojenosti. A kdybych se rozhodoval teď tak jdu do husqvarny 125 sm..tahá jako prase a vyřádíš se na tom..
Připrav se na špatnou dostupnost dílů a s problémem něco opravit, když se tam posere, kámoš měl a měl sakra problém jí vopravit. Jinak tahá jak svině, to jo.
1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125
PRETORIAN88>RS sem měl a zasek se mi za jízdy píst takže od té doby žádnou itálii ani omylem
doporučuju cokoli co neni italský, takže NSR je jasná volba
Dobrá ptákovina. Taky jsem měl RS, taky se mi kousl píst a po ní jsem si koupil další italskou. To je co???
Nebude to třeba koncepcí motoru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125
1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125
Známej zadřel SV na klice, takže japonci se taky serou?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125
PRETORIAN88> lidská chyba se stane u každé moto a nemůže za to že je to ital nebo japonec, v mým okolí ježděj samí italové a nikdy se jim nestalo že by se něco vysypalo kvůli tomu že je to ital a navíc krosky a jezdí furt, narozdíl od KTM a japonců... oni by zas nechtěli tuctovýho japonce...
já sám jsem dvoutakta měl dlouho a ten toho něco vydržel....
edit. italskýho dvoutakta
Naposledy editováno 17.10.2009 18:20:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125
PRETORIAN88>RomanSS> no italové dokurvěj co můžou, to mý RS mělo motor Rotax ale stačilo jenom to aby to montoval nějakej chlupatej talián kterej posadil válec křivě na karter a pak asi v osumdesáti se mi zasek bez varování píst, takže fakt, cokoli co je italský nebo jenom montovaný v itálii bych obloukem obešel...
Myslíš, že tam není žádná výstupní kontrola? To se v tom už někdo hrabal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2890 | 23.5.2024 v 23:20 tomasNJ |
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 | Thefatninjahero | 0 | 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 11 | 9.3.2024 v 20:25 Thomasr |
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 5 | 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125 |