1 reakcí na tento příspěvek Muž na Jawě
chtel jsem se zeptat protoze takovych dokumentu uz bylo na CT2 nekolik, treba jak jezdili peraci po Africe kdyz pan Honda ve sve dilne vyrobil za rok 5 motorek, jestli bys neco nenasel u sebe v archivu
je to reklbych presne jak rikali v tom dokumentu, posledni dobra motorka od jawy byla nez odesel pan riditel Hvezda, pak vsechno spatne a dovrsila to privatizace..
osobne si myslim ze jawa nema zadnou budoucnost, pro me skoncila jeji existence nekdy rokem 74, konkretne poslednim kulatym motorem
MartinED250>krasny pullitr
ineverexist>Skalda>... pod linuxem trochu komplikovanejsi nez ve win...
staci vyrobit si jeden skript pro mencoder nebo ffmpeg a tim pak prohanet vsechny fajly, ze kterejch potrebujes vyrobit XviDy v AVI pro prehravac. Jestli nemas rad shell, tak se da pouzit napr. Avidemux; nemelo by to trvat dlouho do toho Xvidu, obzvlast jestli to chces jenom na jedno kouknuti - pouzij jednopruchod s nejakym orezanym motion searchem a melo by to za chvili byt (narozdil od ty H.264 kterou jsem kompresil na dvou jadrech Athlonu 5000+ celou noc ). Abych ti nezustal dluzen za pomoc pri analyze problemu s FTP, muzu ti to vyrobit (aspon bude zajimave zjistit, jak dlouho to bude trvat), ale musis mi slibit, ze tu mene kvalitni verzi nebudes dal sirit
ineverexist>Skalda>... chtel jsem se zeptat protoze takovych dokumentu uz bylo na CT2 nekolik, treba jak jezdili peraci po Africe kdyz pan Honda ve sve dilne vyrobil za rok 5 motorek, jestli bys neco nenasel u sebe v archivu...
z podobnejch snimku (o stare ceske motovyrobe)mam pouze jeste Zaslapane projekty - Stop pro CZ (v asf z TV archivu)
1 reakcí na tento příspěvek Muž na Jawě
1 reakcí na tento příspěvek Muž na Jawě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Muž na Jawě
Raptor.1>skyair> 500 OHC jsem měl, výroba takového stroje dnes je krásnej sen. Bohužel nereálnej.
Proc by to mel byt nerealny sen?viz Royal Enfield nebo motocykly Ural,Dnepr a myslim,ze i Triumph ma v nabidce nejake retro.Ja osobne bych do takove Pulton repliky urcite sel.Je to jrnom o lidech.Nadsencu by se naslo dost a dost.
Naposledy editováno 13.10.2009 00:58:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Muž na Jawě
wolakus>Já se díval a nahrané to mám a ostuda na té benzince to stejné na Jawáču ani jeden na Jawce
Pořád bych si chtěl představit jak by mohli mít na zádech třeba Harley a jezdit na rejži.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Muž na Jawě
Jawař>Pořád bych si chtěl představit jak by mohli mít na zádech třeba Harley a jezdit na rejži.
to samý mě taky napadlo. nebo být přihlášený ve škodaklubu a jezdit mercedesem.
1 reakcí na tento příspěvek Muž na Jawě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Muž na Jawě
nahllowSKY>Proc by to mel byt nerealny sen?
viz Royal Enfield nebo motocykly Ural,Dnepr a myslim,ze i Triumph ma v nabidce nejake retro.Ja osobne bych do takove Pulton repliky urcite sel.Je to jrnom o lidech.Nadsencu by se naslo dost a dost.
Jakých nadšenců myslíš? Co by si to koupili? Nevěř tomu.
S Enfieldem, Dněprem a Uralem to nesrovnávej, to jsou stroje, který se vyrábějí 1) bez přerušení, 2) v zemích s levnou pracovní silou. Výrobní přípravky, formy a nástroje na 500 OHC skončily dávno ve šrotu a zhotovovat je dnes znovu by bylo spojeno s obrovskými náklady. Navíc ta konstrukce měla svoje nedostatky a řadu z nich dost zásadních.
Podívej se, kolik stála Kawa W650 s podobnou konstrukcí motoru jako 500 OHC. Mám před sebou katalog z roku 2001 - 289.000 Kč! Pro srovnání - dvouválcová ER-5ka stejného výkonu 50 koní(ale vodou chlazená) stála tehdy 199.000,-. Dokonce čtyřválcová 750 ccm ZR-7 se 76 koni byla levnější, stála 269.000,-.
Triumph dneska vyrábí poměrně dobře vypadající retro modely (repliky to ovšem nejsou ani náhodou). Aby ceny udržel alespoň trochu přijatelné, nechává si jejich motory vyrábět někde na Taiwanu.
Pěkně renovované (často až moc) originály 500 OHC visí dnes na inzerních portálech už hezky dlouho a že by se nadšenci hrnuli jsem si nevšiml.
Je to nereálný, věř mi. Svět je dnes někde jinde.
2 reakcí na tento příspěvek Muž na Jawě
Kamarád koupil letos zjara zachovalýho Triumpha Tridenta 750 z roku asi 1971, pojízdný, vizuálně cca ve stavu jako Tvoje Jawa a dal za něj 110 tis...
350000 Kč za Jawu 500 OHC je podle mě nesmysl.
2 reakcí na tento příspěvek Muž na Jawě
pamatuju si že kolem roku 99.se dalo 500.ohc koupit asi za 40.tis kč a dnes?
řešení je koupit motor třeba z triumhu nebo kawasaki w650 a dát to do rámu třeba z 634 a udělat si pětikilo doma a nechat schválit na provoz po veřejných komunikacích.prostě udělat stavbu podle vzoru jawa 500 ale trošku modernější a ve finále to vyjde stejně jak koupit staré pětikilo ale bude se na tom jinak jezdit.prostě domácí retro je to ovšem o čase a chechtákách ostatně jak každej veterán.
karlos650>možná otravuju ale kde to najdu na zhlédnutí?v I vysílání na čt.to není
pamatuju si že kolem roku 99.se dalo 500.ohc koupit asi za 40.tis kč a dnes?
řešení je koupit motor třeba z triumhu nebo kawasaki w650 a dát to do rámu třeba z 634 a udělat si pětikilo doma a nechat schválit na provoz po veřejných komunikacích.prostě udělat stavbu podle vzoru jawa 500 ale trošku modernější a ve finále to vyjde stejně jak koupit staré pětikilo ale bude se na tom jinak jezdit.prostě domácí retro je to ovšem o čase a chechtákách ostatně jak každej veterán.
Kdo myslíš, že ti to otipuje? Všude tě s tím vyhoděj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Muž na Jawě
karlos650>možná otravuju ale kde to najdu na zhlédnutí?v I vysílání na čt.to není
pamatuju si že kolem roku 99.se dalo 500.ohc koupit asi za 40.tis kč a dnes?
řešení je koupit motor třeba z triumhu nebo kawasaki w650 a dát to do rámu třeba z 634 a udělat si pětikilo doma a nechat schválit na provoz po veřejných komunikacích.prostě udělat stavbu podle vzoru jawa 500 ale trošku modernější a ve finále to vyjde stejně jak koupit staré pětikilo ale bude se na tom jinak jezdit.prostě domácí retro je to ovšem o čase a chechtákách ostatně jak každej veterán.
Najdeš díky Skaldovi zde
Skalda>zaznam ke stazeni je na ftp://skalda.org/moto/Muz%20na%20Jawe.mp4 (snad to muj domaci server ustoji ). Necham to tam povesene cca tyden. Parametry nahravky krome rozliseni stejne jako zde...
EDIT: prestaly fungoval klikaci odkazy na ftp://
A k té přestavbě bych řekl, že to je nereálkné dostat na papíry
Navíc třeba Kawa W650 je klasika každým coulem, dokonce s královským, hřídelem a bylo by škoda ji kvůli něčemu ničit
C.J.>... Najdeš díky Skaldovi zde...
neni to moc podstatny, ale okolo casu 2:14 (v tech "rychlopohybech") vzniklo v tom mym zaznamu par artefaktu po deinterlacingu, kterejch jsem si pri kontrole nevsiml. Protoze jsem jeste nesmazal nekompresenej grab, tak jsem to prekompresil jeste jednou s lepsi filtraci... takze komu by tech par bilejch prouzku vadilo, tak od vcerejsiho dopoledne je na te same ftp adrese poopravenej release
1 reakcí na tento příspěvek Muž na Jawě
jo jsem zapomnel, tu "lq" verzi muzes smaznout a jestli mas jeste neco s tematikou jawa nestyd se hod taky na FTP
mohl by autor tohoto vlakna pridat link na stazeni do uvodniho prispevku ? aby se na to kazdej naptal porad dokola..
taky bych uvital, kdyby to tam Desmik strcil; lidi se me ptaji na PM odkud to maji sosnout (asi jsou liny si precist cely vlakno )
EDIT: hrubka
Naposledy editováno 14.10.2009 21:49:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... | Radouš5 | 5 | 8.11.2022 v 19:48 sardel |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Kdo pozná z čeho to je Jawa 125/810 Chopper, Jawa 125/810 Travel, Jawa 250 ... | _Macca_ | 9 | 3.1.2022 v 02:06 _Macca_ |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |