globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bandit versus er5 versus TDM 850
cau tedka my bude 18 a chtel bych poradit s vyberem motky do 25kw jezdim 4 roky na 125 2taktech otevrenych takze nakych 20 konicku ale je to strasne poruchovy takze chci nakou spolehlivejsi chci neco sportovnejsiho co jede a neco vydrzi ale mam na to zhruba 40 000 liby se my bandit tdm ale aji ta er 5ka (sory jestli sou tam naky chiby pravopis my nikdy nesel :)
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 09:09 | Nahoru | #1
v pohode mas to bez chyb, na jednicku s hvezdickou

Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 09:18 | Nahoru | #2
jako todle je zajimavy vyber tri motorek

jako kdyz to bude mit 25kw tak je jedno kterou koupis , vsecky pojedou podobne ..... vem tu co se ti libi nejvice

Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 09:29 | Nahoru | #3
nejvic se my liby bandit ale zas sem z vesnice a obcas me lakaji aji naky ty cesticky nespevneny :) a tam zas perli tdm takze fakn nevym :( ted mam tdr a nebyt to tak poruchovy tak u nej snad aji zustanu, jak stim banditem dost lidi pise ze je to paradni stroj ale ze je lenivej... a ta er5 je zas cenove nejlepsi

Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 09:36 | Nahoru | #4
tdm je pětiventil od jamahy, takže to bude žrát olej jak tank, za 40 koupíš nějakého vylítance, který bude mít motor a všechno kolem po smrti.

bandit je solidní držák, má supr motor, do něho bych šel já. Ventily se štelujou šroubky, takže si základní údržbu uděláš v pohodě sám.

er5 je taky fajn, kawy jsou obecně hodně levné, takže by se dala sehnat i nějaká hezčí.

Nicméně se 40 litry máš výběr hodně omezený a pravděpodobnost, že koupíš hezkou motorku v dobrém stavu není nijak zvlášť vysoká, takže si to ještě přeber. Pokud bych měl kupovat něco za 40, tak opravdu motorku typu bandit, popřípadě tu er5tku.

1 reakcí na tento příspěvek Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 09:41 | Nahoru | #5
jj bandit je drzak a lenivej urcite neni , jen ho musis tocit kolem 7tisic ale to je tim ze to je 4val a TDM s ER5kou jsou 2valy ....

P.S. a az budes mit papiry na neomezene muzes odskrtit bandita na full vykon a bude ti to chvili stacit kdezto ER-5ka ma max 36Kw coz ti pride stejne malo

Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 10:26 | Nahoru | #6
s TDM si moc nezalitas mimo silnici.. a se 40tkc bych se dival radsi po Banditovi. S tim olejem u TDMN je to pravda (jedno TDM stoji v garazi,vim co rikam)

R5ka Ti casem bude pripadat malo, Bandt Ti vydrzi podle me dyl..

(reakce na) Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 10:27 | Nahoru | #7
.

Naposledy editováno 25.09.2009 07:25:50

1 reakcí na tento příspěvek Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 10:42 | Nahoru | #8
riderkaER-5 > bandit je na cestovani super ale neni az zase tak zabavny v zatackach ale co si budem nalhavat Bandit je nahata klasika ktere Er-5 nesaha ani o kotniky

(reakce na) Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 11:13 | Nahoru | #9
.

Naposledy editováno 25.09.2009 07:25:41

1 reakcí na tento příspěvek Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 11:25 | Nahoru | #10
TDM je hodně pohodlná motorka. Spotřeba oleje spíš podle toho jak s ní kdo zachází. Mě bere cca 0,3l/1000. Ale silně pochybuju že se dělala škrcená verze. Jinak je to držák co se nesere.
Na nějaký větší terén zapoměň.
Bandit je taky klasika. Ale osobně neznám takže nemůžu soudit.
V týhle kategorii bych asi zauvažoval i nad Yamaha XJ600 ty se škrcený prodávají a jsou to držáky k pohledání. Navíc jsou celkem i dost levný, takže ti zbydou peníze na případný servis.
Rozhodně bych nešel do motorky aby ti pak nic nezbylo!!!!

1 reakcí na tento příspěvek Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 12:06 | Nahoru | #11
No za 40tis se bude bandit blbě shánět, nejlevnějšího jsem našel za 45tis
Bandit

Škrcené TDMo jsem nikdy neviděl a v Yamaze ti ho neseškrtí..

Za ty prachy tak leda XJ600
XJ 600

Ale pokud tě lákají i výlety mimo asfalt, tak proč ne přímo enduro? Stejně to jsou nejlepší motorky

XTZ 660 Tenere

XT 600 E

XT 600

moc pěkná SLR 650

DR 800 BIG

KLE 500

Jinak ER5, GS 500, GPZ 500, těch jsou mraky..

(reakce na) Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 12:48 | Nahoru | #12

Lance>v pohode mas to bez chyb, na jednicku s hvezdickou



(reakce na) Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 14:41 | Nahoru | #13

BEGY>TDM je hodně pohodlná motorka. Spotřeba oleje spíš podle toho jak s ní kdo zachází. Mě bere cca 0,3l/1000. Ale silně pochybuju že se dělala škrcená verze. Jinak je to držák co se nesere.
Na nějaký větší terén zapoměň.
Bandit je taky klasika. Ale osobně neznám takže nemůžu soudit.
V týhle kategorii bych asi zauvažoval i nad Yamaha XJ600 ty se škrcený prodávají a jsou to držáky k pohledání. Navíc jsou celkem i dost levný, takže ti zbydou peníze na případný servis.
Rozhodně bych nešel do motorky aby ti pak nic nezbylo!!!!


noo to xj600 vypada taky luxusne ma s tim nekdo skusenosti jako jak to jede nebo poruchovost ja sem prave chtel neco abych to mel aji na ty zatacky aji na polnacky aji na normalni jezdeni cos je asi nejidealnejsi to endurko jenze se my zadny neliby snad jen to tdm tak sem zacal uvazovati o tom banditovy a jak se divam tak cenove je pro me nejprijatelnejsi to xj cko.

(reakce na) Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 14:45 | Nahoru | #14
C.J.> no a seskrceni bandita je asi draha zalezitost ze endurko bych bral ale zadny se my tak moc nezamlouva jak ste psaly mam maly vyber a moc si vybaruju no jak to vydim tak skoncim s banditem protoze ten se mi ted zatim liby nejvyc a nebo xjckem ale o tom nic nevym

Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 14:47 | Nahoru | #15
bandit se da najit skrceny papirove aji realne ... musis jen hledat a neuspechat to

Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 15:13 | Nahoru | #16
tak XJ i bandit jsou dobrá volna a v podstatě polňačky zvládneš na všem
Bandit vs XJ se už tady probíraly.

Zásadní rozdíl je jednodušší motor u XJ, 8mi ventil, takže jede lépe odspodu než bandit, bandit má zase lepší vrch. Je to spíše otázka vkusu. XJ bych volil novější se dvěma kotouči.

Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 15:18 | Nahoru | #17
Panebože kam to naše školství spěje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 21:20 | Nahoru | #18

Lance>v pohode mas to bez chyb, na jednicku s hvezdickou



Doufám, že si děláš srandu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 21:55 | Nahoru | #19

FILODENDRON>Doufám, že si děláš srandu?


no jasne no fakt sory skuste srat na pravopis ma nekdo naky skusenosti s tim xj600? protoze vypada vazne dobre a cenove prijatelne a jak tady kdosi psal ze je zivejsi odspodu cos se my taky liby

(reakce na) Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 22:05 | Nahoru | #20
raci> XJ600 má kámoš už 6 let, párkrát jsem na tom jel a ta motorka neumí dohromady nic, ale umí to dobře - takovej všeuměl to je.
Myslím že na začátek je to dobrej stroj a dá se sehnat za solidní peníz

Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 22:19 | Nahoru | #21
Ptej se, nevím co chceš vědět, něco jsem na něm najel, mimo jiné lehce přes 1000 km v kuse za jeden den. Má velice pohodlné sedlo, možná trošku moc měké.

Motor jede odspod lépe než Bandit, ale celkově je slabší. Bandit má nejvyšší krouťák až v 9500 ot/min a výkon až v 10500, takže tě nutí pořád ten motor točit, ať jede.. XJéčko jede krásně už dole, některé provedení (podle roku) má nižší výkon, ale krouťák má citelně větší než bandit a maximum už v 7tis ot/min a to je obrovský rozdíl..

XJ má 65.70 Nm @ 7000 RPM
Bandit 54.00 Nm @ 9500 RPM
(papírových)

XJ starší byly silnější než nověší, ale každé XJ jde jednoduše otevřít na 72-75 koní, bandasky měly až 85 koní. Ale zase XJ má 72 koní už v 8500 rpm, kdežto Bandit má 85 koní až v 10500rpm.. XJ točí max 9tis ot/min, v 9.5 je myslím už omezovač, ale ono ho stejně nemá cenu přes těch 8tis točit. XJ jsou držáky, takže není nutné mít strach z najetých km..

Bandit versus er5 versus TDM 850

15.9.2009 v 22:22 | Nahoru | #22
budíky XJ


a bandit

Bandit versus er5 versus TDM 850

16.9.2009 v 02:23 | Nahoru | #23
C.J. > s tim drzakem ono bandit taky snese skoro vsecko pokud se pravidelne meni olej a veci a nejezdi se porad v omezovaci

k tem budikum > kazdy rad neco jineho ale treba mne ty u XJcka prijdou fakt desny Bandit ma proti tomu hezci

k prubehu vykonu > starsi bandit ma 78koni (mam 98cku polotucnou v eSku) ... u 6 000rpm zatahne poprve jako krawa a pak uz s otackama jen taha dal a zrychluje az do omezovace ale nejznatelnejsi zatah je u tech 6 000rpm a pak u 9 000rpm ...

par fotek te moji.

Naposledy editováno 16.09.2009 02:31:23

Bandit versus er5 versus TDM 850

16.9.2009 v 02:29 | Nahoru | #24
jinak muj bratranek jezdil 4 sezony na er-5tce a po sednuti na meho bandita rikal ze se na tom citi lepe a ne jak vosa na bonbonu ... bandit je proti er-5tce vetsi motorka ... a on je celkem vysoky.I kdyz to je 4val tak ma oproti er-5tce relativne silu ve vsech otackach na tomhle nevim co je pravdy pac sem se nestihl na er-5tce projet nez ji prodal a pak koupil neco jineho.

Bandit versus er5 versus TDM 850

16.9.2009 v 02:33 | Nahoru | #25
Ma dnesni zkusenost 450 km na banditu - nesmi mi do baraku... Nesedli jsme si, spis jsme se spolu prali nez so uzivali jizdu, vetsinou jsem se dokazal szit s masinou za chvilicku ale bandaska pokud se nepohybujes u omezovace tak proste nejede, netahne proste motor ma u mne Zmlsanost od 4valu do V ? nevim...

Bandit versus er5 versus TDM 850

16.9.2009 v 07:50 | Nahoru | #26
Mrzout > tak pokud si z VFRka sedla na 6ku bandita tak se nediv .... VFR je vykonove lepsi ale je to jak sem rikal musi se tocitm kolem 9 000 rpm a pak jede jak ma

P.S> kdybys sedl na 12ctku tak ta te posmyka

1 reakcí na tento příspěvek Bandit versus er5 versus TDM 850

16.9.2009 v 08:52 | Nahoru | #27
No já z VFR sedl na Bandita a neměl bych nic proti, jasně je slabší, má strašně měké vidle, je to taková pohodlná houpačka, ale velice příjemná motorka, na začátek ideální.

Dvouválce od Kawy nemusím, to už raději to XJ. Bandit má hezčí modernější vzhled a krásné stříbrné budíky i v kapotované verzi. Nahé XJ má taky stříbrné klasické budíky.. Ale XJ bych já teda osobně bral jedině polokapotovane (Diversion) a Bandita nahého

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit versus er5 versus TDM 850

16.9.2009 v 09:06 | Nahoru | #28

raci>no jasne no fakt sory skuste srat na pravopis ma nekdo naky skusenosti s tim xj600? protoze vypada vazne dobre a cenove prijatelne a jak tady kdosi psal ze je zivejsi odspodu cos se my taky liby


Srát na takhle hroznej pravopis bohužel nejde (tomu už se ani nedá říkat pravopis, ale zvracení písmen). Protože když je někdo blbej tak, že je schopnej psát po CH měkké i, tak fakt nevěřím tomu, že je schopnej pochopit předpisy a nebýt na silnici smrtka pro okolí...

1 reakcí na tento příspěvek Bandit versus er5 versus TDM 850

16.9.2009 v 09:08 | Nahoru | #29
Bludevil >

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit versus er5 versus TDM 850

16.9.2009 v 09:11 | Nahoru | #30
master.frydek> No uznej není na tom něco pravdy?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 21.5.2024 v 19:26 Rooks
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 torturus 6 17.5.2024 v 19:17 crestik
Elektrika Yamaha TDM 850 Secrets 12 3.5.2024 v 22:25 assassin
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF


TOPlist