globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čím to je?
20.7.2009 v 18:00
Dnes jsem zpozoroval zvláštní věc.
Moje TDR nikdy nešla přez 110km/h. Nedávno jsem byl v Jin. Hradci a tam jsem si zajel pár sprintíků (nevím, zda je v tom souvislost) a cca od té doby, TDR jezdí 120km/h i na rovince?! Za celých 3000km co s ní jezdím vážně nešla přez 110 a v těch cca 9500ot. se dusila a škubala - prostě už nemohla.

Nevíte někdo čím by to mohlo být? V těsném časovém rozmozí k tomuto jevu jsem akorád dával new řetěz. Ale ten je naplý stejně jako starý, takže tím asi ne.
Jediné co mě napadá je, jestli si ŘJ nezvykla na můj styl jízdy (oproti předchozímu majiteli jezdím značně rychleji, protože on jezdil převážně terén) jako je to třeba u aut?

Dík, Tafi

1 reakcí na tento příspěvek Čím to je?

20.7.2009 v 18:01 | Nahoru | #1
To je detektivka kvůli 10 km/h

(reakce na) Čím to je?

20.7.2009 v 18:02 | Nahoru | #2

Laďa.s>To je detektivka kvůli 10 km/h



On se změnil i celkový průběh výkonu. Teď je prostě živější. Z kopce dá i 130, ale já stejně jezdím do 100kmph... Jde mi o to, aby nebylo něco špatně....

Čím to je?

20.7.2009 v 18:03 | Nahoru | #3
ajy Kolombo bi bil steho cyp !! :\

1 reakcí na tento příspěvek Čím to je?

20.7.2009 v 18:03 | Nahoru | #4
Dina> U Havaje by to však vyřešili hned....

Čím to je?

20.7.2009 v 18:06 | Nahoru | #5
jestli to ma zpetny klapky mezi karbecem a valcem tak treba byli prilepeny a konecne se odlepily a fungujou ....

(reakce na) Čím to je?

20.7.2009 v 18:25 | Nahoru | #6
Tafi-Hapal> Zakarbonovanej výfuk (popř. tlumič) anebo zasranej vzduch. filtr. Prošel bych to (ten výfuk je potřeba vyčistit dost důkladně jinak se to mine účinkem) a pak bych teprve řešil další věci jako nastavení karbece, přívěry, atd... je toho hodně u cvajtaktu rozhoduje každá prkotina

1 reakcí na tento příspěvek Čím to je?

20.7.2009 v 18:36 | Nahoru | #7
radar> Filtr byl měněnej. Jak vyčistím výfuk? :p

(reakce na) Čím to je?

20.7.2009 v 18:53 | Nahoru | #8

Tafi-Hapal>radar> Filtr byl měněnej. Jak vyčistím výfuk? :p


Rozebrat, rezonanční kužel vyplnit kvalitní hořlavinou a zapálit (bez prdele), zbytek ručo-fučo + může být v tlumiči prohořelá ta děrovaná trubka a vata expandovala ven pak se tlumivka zacpe starou vatou a výkon rapidně klesá, ale to by ti jelo asi ještě mnohem hůř...

apropo: přívěra je funkční a otvírá? je správně načasovaná? otvírá kdy má (správné otáčky)?

Čím to je?

20.7.2009 v 18:57 | Nahoru | #9
může to být několik věcí
- hodně to závisí na počasí
- mohl si mít už dost v piči řetězovku a tam se pak ztrácí nějaký ten výkon
- tím že si začal motorku víc točit se víc pročistil výfuk a má lepší prostupnost
- ale může to být úplně něčím jiným

Čím to je?

20.7.2009 v 19:38 | Nahoru | #10
já sem měl DT125 po staršim pánovi a ten s tim jezdil jak s hnojem a dvoutakty sou na to citlivý ty se musej točit aby jely, navíc jehlový ložiska nemaj rády nízký otáčky, a když sem jí koupil tak sem jí projížděl a byla opravdu líná a nejela víc než 120, tak sem to chvilku pořádně za jízdy vytáčel až někam k desíty tisícům a po chvilce motorka škytla, cukla, zakouřila a od té doby šla za plynem asi pětkrát líp a maximálku měla 135, nevim, jestli byla nějaká zanesená, prostě to tedkon jede líp, jestli to neni tvůj případ taky...

Čím to je?

20.7.2009 v 19:54 | Nahoru | #11
Tafi: Já ti to v tom Jindřicháči otevřel,...když jsi se nedíval. ...Aswer mi radil.

Čím to je?

20.7.2009 v 19:55 | Nahoru | #12
já taky v sobotu čistil výfuk od babetty a když jsem to dal na stojan a dal plyn tak to najednou škytlo a ty zběsilí koně se stavěli na zadní

Čím to je?

20.7.2009 v 20:05 | Nahoru | #13
Matess> Tak to pak jo

Čím to je?

20.7.2009 v 20:21 | Nahoru | #14
Tafi,...a nezačal jsi tankovat u jiný pumpy?

1 reakcí na tento příspěvek Čím to je?

20.7.2009 v 20:26 | Nahoru | #15
Matess> Od začátku ježdění jsem věrný OMW

(reakce na) Čím to je?

20.7.2009 v 20:33 | Nahoru | #16

Tafi-Hapal>Matess> Od začátku ježdění jsem věrný OMW


...napadlo mě, jestli jsi nezačal tankovat u jiný pumpy lepší benzín.

2 reakcí na tento příspěvek Čím to je?

20.7.2009 v 20:44 | Nahoru | #17
TO DĚLAJÍ MOTORY TĚSNĚ PŘED SMRTÍ

(reakce na) Čím to je?

20.7.2009 v 20:59 | Nahoru | #18

lormil>TO DĚLAJÍ MOTORY TĚSNĚ PŘED SMRTÍ


...ale nééééé.

(reakce na) Čím to je?

20.7.2009 v 21:12 | Nahoru | #19

lormil>TO DĚLAJÍ MOTORY TĚSNĚ PŘED SMRTÍ



Nestraš. Ale já stejně vím, že je před smrtí, ale že by až tak blízko?

Čím to je?

20.7.2009 v 21:38 | Nahoru | #20
furt je to líná mrcha ale těsně před smrtí jede jjo? ou...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2893 Včera v 21:41 Bakoun
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 Anonym1 8 13.8.2022 v 14:03 vilemx
Spotřeba Yamaha TDR 125 Matyas3k 7 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ


TOPlist