Zajímá mě pár věcí a chtěl bych znát váš názor:
1) Powercommander - jaký typ, nebo jiný výrobce ???
2) Rychlořazení - jaký typ, výrobce, životnost atd... četl jsem
někde, že se to dá sehnat i s vypínáním někde na řidítku...
3) K&N filtr - asi určitě že jo? ...
4) Výfuky - nejlépe Yoshimura Triovál dual exit - koncovky +
středová spoj. trubka - svody od motoru nechat...
5) poladit ještě na brzdě ??? - kde, kdy....
Chtěl bych aby se ta motorka dostala někam za 200PS na motoru, je to reálné ??
Dík za postřehy a rady
2 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...
Myslet si že novou motorkou sundáš hned 4sek je pěkná blbost, pokud si to neuměl na K3, nebudeš to umět ani na K9 ... ,nějakou dobu ti bude trvat než si na ni zvykneš a taky než se vůbec rozjezdíš, do té doby budeš určitě horší než na té staré ...
Potom... čím víc koní tím hůř, důležitej je průběh , absolutně nemá smysl mít 200 a víc koní .. to je k hovnu, ani za to nezatáhneš, strach ti to nedovolí..., ale nemá cenu to ted řešit, řekneme si to v květnu.
1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...
Jestli tě to opravdu zajímá,tak se někdy zastav a můžu ti ukázat grafy po různých ůpravách a popovídáme o tom,nemáš to tak daleko.
Těch 200 koňovejch motorek už jsem tady měl víc a když jsem to před zákazníkem změřil tak se nestačil divit
2 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...
1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...
Murkin>Assasin>tak pan Frank je zřejmě pěkný kecal,Číha ke mě jezdí na brzdu,tak vím kolik se dá ze stocka dostat a vím kolik má jeho Sbajk a co je tam za materiál a třeba co tam má Andy Meklau,brzdí mu to jeden rakušák od kterého jsem bral commandery a to co tam píšou,je VOLOVINA.Jinak s těma úpravama v sbk jsi vedle a asi si to pleteš se stockama a tam se už taky může používat jiná ECU.
Jestli tě to opravdu zajímá,tak se někdy zastav a můžu ti ukázat grafy po různých ůpravách a popovídáme o tom,nemáš to tak daleko.
Těch 200 koňovejch motorek už jsem tady měl víc a když jsem to před zákazníkem změřil tak se nestačil divit
jo ja s tebou souhlasim, cisla co lidi hazej ze jim namerili na brzde jsou vetsinou blbost a je mi jasny ze spickovej vykon je k nicemu kdyz nema kloudnej prubeh. ale na kouknuti bych rad zajel, tohle me hodne zajima... svoji motorku mam premapovanou samodom yoshboxem metodou - zastaveni prodani paliva a zkouska na rovince do kopce, navrat, jine nastaveni a dalsi pokus.. a vyber subjektivne nejlepsi kombinace:) jeste ze u yoshboxu jde proti Pcommanderu jen par kombinaci:)
taky bych si chtel postavit vlastni brzdu, tak bych nejake postrehy od odbornika uvital...
Naposledy editováno 19.03.2009 20:36:31
1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...
najdeš mě ve firmách,mám tam telefon a mail (stránky si slibuju už 8 let)
To určitě neee, motorky ke mě a k naší famílii vždycky patřili tak např.: otec loni CBR1000RR, starší bratr letos CBR1000RR HRC - už jí má na krámu, mladší bratr letos YZFR1 objednáno a čeká na první kus, malej synovec a moje dcerka jezdí Blatu... No tak jsem si řekl že když už všichni tak já teda taky obnovim a srdce mi mlátí pro SUZUKI..... Prostě taková normální rodinka a to ještě sponzorujem FGR prostě tim žijem.... jen manželky jsou na nervy (nechápeme ale proč???)
...a víš jak to je, to že ježdění po okruhu mi chutná čím dál víc je snad každýmu jasný, je to vášeň...
Naposledy editováno 20.03.2009 08:42:15
ALe já bych třebas uvítal na okruhu o 20 koní míň ... Moc ta motka neodpouští hůř se kontroluje (zlatá 750 K4).. n
na litra sem si dovolil po 7 letech ježdění a stejně ho zmáklýho nemam a nebudu Takže respekt....
Ale proti kustu řádný dyšputát.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
DavR1>Já bych to řekl asi tak , pokud si na K3 jel 2:20 , tak na K9 to na začátku sezony pojedeš 2:24 a pak se možná dostaneš na 2:18 a to bude asi tak všechno ...
Myslet si že novou motorkou sundáš hned 4sek je pěkná blbost, pokud si to neuměl na K3, nebudeš to umět ani na K9 ... ,nějakou dobu ti bude trvat než si na ni zvykneš a taky než se vůbec rozjezdíš, do té doby budeš určitě horší než na té staré ...
Potom... čím víc koní tím hůř, důležitej je průběh , absolutně nemá smysl mít 200 a víc koní .. to je k hovnu, ani za to nezatáhneš, strach ti to nedovolí..., ale nemá cenu to ted řešit, řekneme si to v květnu.
Jasně že si nedělam iluze o tom že tam přijedu a hned ten čas bude takovej, jde o to že při těch mých jízdách jsem skutečně nejvíc ztrácel na rovinách a to fakt každá delší rovinka (Cíl, k A, D, G) asi to je taky tim že nejsem chcíplotina se 70kilama .Bylo to až k posrání když jsem se např při Bikepromotion snažil něco jet tak jsem třeba na brzdách a v zákrutách v klidu dojel oplastovaný novátory typu CBR1000RR, ale i GSXR K5/K6... to bylo fajn ale co se dělo když se motorky narovnali a vypálily směr rovinka .... no připadal jsem si jak ve zpomalenym filmu .
Rozhodně věřim že ten čas dolů půjde, možná ne hned ale půjde...
DavR1>Já bych to řekl asi tak , pokud si na K3 jel 2:20 , tak na K9 to na začátku sezony pojedeš 2:24 a pak se možná dostaneš na 2:18 a to bude asi tak všechno ...
Myslet si že novou motorkou sundáš hned 4sek je pěkná blbost, pokud si to neuměl na K3, nebudeš to umět ani na K9 ... ,nějakou dobu ti bude trvat než si na ni zvykneš a taky než se vůbec rozjezdíš, do té doby budeš určitě horší než na té staré ...
Potom... čím víc koní tím hůř, důležitej je průběh , absolutně nemá smysl mít 200 a víc koní .. to je k hovnu, ani za to nezatáhneš, strach ti to nedovolí..., ale nemá cenu to ted řešit, řekneme si to v květnu.
Absolutní souhlas......!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
radi5>Murkin> Dovolil bych si jeden dotaz: jezdím R1 06", výfuky vč. svodů, ignijet atd., motor série. Má smysl použití závodních svíček nebo ne a proč? Samozřejmě mluvím o okruhovém ježdění. Díky....
myslim ze pokud se nasahalo na vnitrek motoru (komprese, v dusledku toho jine palivo atd) tak ze nema smysl tam davat jine svicky...
1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
jinak všeobecně různé iridiové či platinové svíčky mají spíše delší životnost než cokoliv jiného ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
1 reakcí na tento příspěvek 2009 GSX-R1000 - Poladění...
Já jsem si jen tak ze zvědavosti nechal bajk měřenej u mě přebrzdit na brzdě od Dynojetu a byl jsem do 1 koně.Takže za vším je VŽDY obsluha,ať už vědomě a nebo nevědomky,když si třeba nevšimne,že je špatně zadaný převodový poměr a pod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2009 GSX-R1000 - Poladění...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 603 | Dnes v 08:09 Ariete |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35891 | Včera v 23:31 oxygen |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |