globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSF 600 neboli bandour
15.2.2009 v 16:37
Cau, tak uz jsem se asi po dlouhe dobe rozhodl ze pujdu do bandita 600 v naked...a tady asi konkretni typ co by jse mi libilo http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/256881-bandit-600.html chtel bych se zeptat co jsi o tom myslite, a na co bych si hlavne mel dat pozor pri koupi. diky moc

GSF 600 neboli bandour

15.2.2009 v 17:14 | Nahoru | #1
taky bi me to zajimalo uvazuju o tom taky ze koupim bandita sice starsiho ale jezdi

1 reakcí na tento příspěvek GSF 600 neboli bandour

15.2.2009 v 17:15 | Nahoru | #2
je to motor jako gsx600f coz je docela dobrej drzak takze pokud nikde nic nepotece nebude zrat olej a treba problem v karburaci (nevim jak u tehle new modelu) - membrany u karbose. Ty jdou ale vymenit, da se to poznat ze u vyfuku je hrozne sazi svicky jsou cerny a motor ma vykonovou diru. Pak uz jen klasika retez gumy, pri jizde pustit riditka jestli jede rovne. Podle textu to vypada ze ma asi novy kotouce takze by to melo byt ok. Spojku tu snadno vyzkousis tak ze potocis treba 3 a kdyz ti pak vylitnou otacky bez zrychleni tak je jasna, stejne tak kdyz stojis das za jedna a das vic plynu a mela by snahu se rozjizdet.

tem km bych mozna veril nech si ukazat doklad co mysli tim velkym servisem - hlavne jak je to dlouho a co vsechno tam delal. Stejne ale pro jistotu vymen po koupi olej svice vzduchac motorka ti nerekne jediny spatny slovo

1 reakcí na tento příspěvek GSF 600 neboli bandour

15.2.2009 v 17:27 | Nahoru | #3
Nevidim duvod proc by se po 32 000km meli menit kotouce????

Mam doma GSo s 26 000 a oba kotouce jak novy. Tatuv freewind 46 000km a predni ok, zadni uz je nacatej (vypada to ze predchozi majitel brzdil jen zadkem). Kazdopadne 32t km je na vymenu kotoucu malo, takze to ma bud 2x vic nebo to bylo padly tak ze to ty kotouce odnesly.

GSF 600 neboli bandour

15.2.2009 v 17:30 | Nahoru | #4
aha to zkusim s tou spojkou dikec

GSF 600 neboli bandour

15.2.2009 v 17:30 | Nahoru | #5
tak asi taky zelezi na stylu jizdy,ne?

GSF 600 neboli bandour

15.2.2009 v 17:35 | Nahoru | #6
nemuseli bejt uplne sjety (i kdyz nejaky levny desky treba kotouce zerou a to doslova) ale povoli se nejty. pak je moznost prenejtovat ale pokud uz jsou skoro na konci zivotnosti tak rovnou novy ne

(reakce na) GSF 600 neboli bandour

15.2.2009 v 18:04 | Nahoru | #7

otas1>Nevidim duvod proc by se po 32 000km meli menit kotouce????

Mam doma GSo s 26 000 a oba kotouce jak novy. Tatuv freewind 46 000km a predni ok, zadni uz je nacatej (vypada to ze predchozi majitel brzdil jen zadkem). Kazdopadne 32t km je na vymenu kotoucu malo, takze to ma bud 2x vic nebo to bylo padly tak ze to ty kotouce odnesly.


no zalezi na jizdnim stylu kamos ma bandoura nalitano 22 000km a kotouce hotovy jednak v nytech a taki uplne utaveny,jo motorku ma novou z obchodu takze kilaky sedijou

(reakce na) GSF 600 neboli bandour

15.2.2009 v 18:40 | Nahoru | #8

milion>je to motor jako gsx600f coz je docela dobrej drzak takze pokud nikde nic nepotece nebude zrat olej a treba problem v karburaci (nevim jak u tehle new modelu) - membrany u karbose. Ty jdou ale vymenit, da se to poznat ze u vyfuku je hrozne sazi svicky jsou cerny a motor ma vykonovou diru. Pak uz jen klasika retez gumy, pri jizde pustit riditka jestli jede rovne. Podle textu to vypada ze ma asi novy kotouce takze by to melo byt ok. Spojku tu snadno vyzkousis tak ze potocis treba 3 a kdyz ti pak vylitnou otacky bez zrychleni tak je jasna, stejne tak kdyz stojis das za jedna a das vic plynu a mela by snahu se rozjizdet.

tem km bych mozna veril nech si ukazat doklad co mysli tim velkym servisem - hlavne jak je to dlouho a co vsechno tam delal. Stejne ale pro jistotu vymen po koupi olej svice vzduchac motorka ti nerekne jediny spatny slovo


JJ Bandit to je držák.olej žraly jen 12-tky a jen 2001-02 problém v notoru (výr.vada).Teď dělám udržbu na svým (stejnej rok i typ akorát S)Olej + filtry asi 1700 a svíce záleží kolik chceš nasypat já koupil nový NGK CR9EK od kamoša kterej je měl na prd za 4 ks 500,-(jsem ale hajzl co )a jinak kuknout na řetězovku a tak a bude to v pohodě.

GSF 600 neboli bandour

15.2.2009 v 19:14 | Nahoru | #9
ja uz sem to tu psal...skopiruju to znova

GSF 600 neboli bandour

15.2.2009 v 19:19 | Nahoru | #10
kilometry neřešte má to 2x-4x víc najeto... jsem byl na srazu v rožnově, tam byl vedle meho stanu borec s oranžovým banditem...a říkal že to normalně vydrží věčnost! za studena ráno (bylo asi 5 stupnu) motor nastartoval a točil ho do omezovače!!!brutálně!!!! a každý na něj tyvole co děláš, chceš ten motor pohřbít? a on na to tyvole ja to delam na srazech uz celych 5 let a nic tomu motoru nikdy nebylo

GSF 600 neboli bandour

15.2.2009 v 20:47 | Nahoru | #11
Zdar chlape, Bandit 600 je dobrá spolehlivá mašina. Měl sem dva roky "S" ko, najel sem na něm 15000km bez jediného problému, kámoš koupil v ČR nový rok 2004 a dnes má přes 54000 km !! Důležítý je aby to perfektně startovalo za studena a pak i za tepla! Je to vzduchem chlazený motor takže se to déle ohřívá a může to vydávat lehce klepavé zvuky ale ohřátý musí jít krásně hladce za plynem bez děr ve výkonu a mít čistý zdravý zvuk. Pokud má najeto 32tis km tak musí být uplně v pohodě a žádné sjeté kotouče nebo tekoucí vidlice nebo problém se spojkou nepřicházejí v úvahu bez ohledu na styl jízdy, pokud to něco bude dělat tak je to stočený což by nebyla vyjímka nebo zanedbaný servis popř. bouraný. Jinak servis se dělá : každých 12000 km seřízení ventilů a výměna svíček, popř podtlaky, olej po 6ti takže ve 30ti měl být olej. Ideálně si sebou vem někoho kdo to měl nebo to trochu zná.
Tak dobře vyber..

1 reakcí na tento příspěvek GSF 600 neboli bandour

15.2.2009 v 22:18 | Nahoru | #12
Já tam v tom inzerátu čtu, že k tomu přidá destičky a kotouče, a ne nic o tom, že by je měnil ne??

(reakce na) GSF 600 neboli bandour

20.2.2009 v 00:36 | Nahoru | #13
mcpapa> aha takze az se sjedou ty na motorce tak tam das ty co ti prida - "starsi" dobre ty

GSF 600 neboli bandour

8.3.2009 v 15:16 | Nahoru | #14
Tak jak to dopadlo? Koupil jsi nebo ne? Ja jsem koupil bandoura s 50TKM a slape jak svycarky a to je to puvodne anglican
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 21.5.2024 v 19:26 Rooks
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman


TOPlist