kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tommasson píše: Tož to bych ani nečekal Potom zas tak ubírat z toho vykloneni nebudu, jen jsem pry porad moc vysoko, vic sednout dozadu, zalehnout a vic zatizit zadni kolo. Js premyslim jen "logicky"? Nebo podle citu. Kdyz je motorka ve velkým naklonu, tak nemuzu drzet tolik plynu nebo jet tak rychle (nejedna se o tuto situaci), ale radeji ji mit o kousek v menším úhlu naklonu, aby byla styčna plocha pneu vetsi a zatacet prave tim vyklonenim z moto? Nebo to citim uplne blbě? Ale tak podle rychlíků za klávesnicí je to stejne na turisty. Na druhe strane, je to stejné jak v autech, na netu je rychlý každý, v reálu mozna 5%. Takze jsem zvyklý. Kurna musim s vama do toho Brna jsk mi vyjde cas a poprosím vas o rady .
Hele, za me na provoz az az. Tam ti to nevyjde jen jednou, a hned je tam strom, patnik, svodidlo, auto v protismeru, proste veci co neuhnou.
Celej smysl "vysedani" a "vyklaneni se" na asfaltu je o tom, abys prave mohl mit motorku vic narovnanou, a driv topit, a mensi cas strabvit na hrane gumy, plus ji min zatezovat.
Ale na silnici v takovym extremu bejt nechces. Plus pokud ses motokrosar, nebo proste "blatoslap", a tudiz zvyklej na to ze ti ujizdi predek nebo zadek nebo obe kola najednou tak mas spravny reakce a cit "v brise" ze v takovym pripade mas motorku rovnat a pridat a na silnici je to uplne stejny, jen to nastane ve vetsich naklonech a ve vetsich rychlostech.
Ale princip toho co dela motorka kdyz ztraci adhezi je porad stejnej. Neni nahoda ze silnicni jezdci trenujou na enduru a dirttrack ....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: A se může i trochu rozmlsat, treba Kia 7let a 150tis.km záruky a nebo Hyundai 5let a neomezený km. Oboje vyzkoušeno a pokud nepřešvihneš servis, tam se k tomu fakt staví i po těch x letech a x km
jo jen jsem šahnul do levnějších vod.
Naposledy editováno 09.04.2024 10:19:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: No tak mam ve svem okoli nekolik kamaradu co takova auta za statisice koupili a uz do nich statisice nacpali… staci treba na passatu b8 umrelej radar
Ford f150 za milion, najeto neco pres kilo, rozpadla predni naprava, oprava za kilo, ted to ceka na rozvody … taky kilo
V servisu odkud jsem odvezl svoje mel typek na servis xc70, 2015, najeto 170tis … stejne problemy jako moje…
Myslis, ze na internetu ja koupim auto ktere bude jen jezdit? A proc ho takovej clovek prodava na inzerat a nevzal si ho nekdo znamej?
Mel bys aspon tip na typ?
Jako uz jsem z toho zoufalej, asi budu o vikendu badat nad operakem.
Ono to chce kousnout do kyselyho jablka, a koupit spolehlivou tuctofku. Treba posledni rocnik vyroby Octavie III v kombiku a spolehlivym ropacku. Je jich mraky, takze najit rozumny 4/5 let stary by nemel bejt problem, a siceto nebude ani tak velky, ani tak hezky, ani tak rychly jako tvoje volho, ale jezdit to za rozumny prachy s rozumnou udrzbou by mohlo A jsou to celkem rozumny odolny auta (a je takovejch mrak, to je jen jeden priklad). Tim jak se toho dela masa, a tiim jak se to vyrabi celkem dlouho a vychytavaj na velkejch seriich ty "porodni bolesti" cehokoli novyho, tak je pak spolehlivost tech veci az neuveritelna.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: assassin> jen jestli to neni trochu oxymoron, levne premiove auto s vysokym najezdem ktere bude spolehlive jezdit bez dalsich investic jeste x let Pises ze si to zanovni nemuzes dovolit a pak sypes penize do vraku ktere uz nikdy poradne jezdit nebudou. Jestli by pro tebe nebyla vhodna oktavka v kombiku jako dobry kompromis vseho co chces ale mozna to vidim spatne
Jdeš na to příliš selsky. To se na italském vlákně nenosí. Musíš do toho zamotat trochu tajemna třeba v podobě prémiovky, aby to bylo zajímavé.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
edit: proto uz koukam po novem aute. protoze ty ojetiny jsou drahy jako prase. Kolega prodal po 5lete suzuku za vic nez ji koupil novou
Naposledy editováno 09.04.2024 10:31:25
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Jdeš na to příliš selsky. To se na italském vlákně nenosí. Musíš do toho zamotat trochu tajemna třeba v podobě prémiovky, aby to bylo zajímavé.
a hlavne charakter! A ten ma to Assovo Volvo poradnej. Me spis prijde, ze Assu kousnul a nakazil Fizzer. Ten se taky furt stoura v necem, co jede. Kdyz to ma trosku jinej zvuk, tak si pustim radio, ne? Kdyz trosku vyssi spotrebu, tak si naplanuju zastavku na pumpe o padesat kilaku driv, ze jo? A takhle by bez stourani dal jeste dalsich padesat az sto tisic bez investic. A ty investice by mohl setrit na najem, nebo dalsi auto..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tak ať nejsi zklamanej, až domů přivezeš toho Dustera, že za něj po 5 letech nedostaneš mičudu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Tak jsem to docela trefil a docela to jde. Taky bych nechtěl ten off podvozek. To bych čekal až u nějaké adventure verze.
Taky se to jmenuje 1190 Adventure R.Víc edvenčr už snad nedělali..
DrDNA01 píše: a hlavne charakter! A ten ma to Assovo Volvo poradnej. Me spis prijde, ze Assu kousnul a nakazil Fizzer. Ten se taky furt stoura v necem, co jede. Kdyz to ma trosku jinej zvuk, tak si pustim radio, ne? Kdyz trosku vyssi spotrebu, tak si naplanuju zastavku na pumpe o padesat kilaku driv, ze jo? A takhle by bez stourani dal jeste dalsich padesat az sto tisic bez investic. A ty investice by mohl setrit na najem, nebo dalsi auto..
Kde jsi byl??Proč jsi mně to neřekl dřív, než jsem odvezl Cruisera do vyhlášeného servisu? A ještě jsem radostně zvolal: "Udělejte z toho nové auto."
Od té doby už se radost nikdy nedostavila.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Jdeš na to příliš selsky. To se na italském vlákně nenosí. Musíš do toho zamotat trochu tajemna třeba v podobě prémiovky, aby to bylo zajímavé.
Ze bych mu poradil nejake “hezke” Alfa Romeo 159 nebo 156 s nekolikrat protocenym tachem? To by mu ten opravovaci stereotyp asi ve srovnani s Volvem prilis nenarusilo a melo by to charakteru na rozdavani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Oni nefunguji uz nove jako dat milion z neco kde se na displeji točí kolečko a nemuzes si nastavit nic…
assassin píše: Vcera jsem jel na novým bmw … a nechtel bych to ani zadara. Jsem v zime kdyz jsem jel na tom silničním mel asi nejakou slepotu nebo co…
Jinak balzam na dusi pokracuje:
Nekdo nabidku? Setrim na olitaneho supa
Oioi? 185kg ready to eat SDR
Neblázni. To jediný pořád po tom všem funguje. Ten elektrickej nesmysl nepočítám. To je nový, ještě to má čas, než se projeví...
Naposledy editováno 09.04.2024 10:48:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Koudy01> Já to mam s R tak na hraně.Mít dvě motorky,tak ho nutně potřebuju,ale směřovat k jedný o což se aktuálně pokoušíš,tak se mu asi taky vyhnu a asi bych ještě spíš šel rovnou do něčeho na 17kách právě jako má MTS,nebo Caponord.
Na 17 zas temer uplne prijdes o moznost sjet trochu pohodlne mimo asfalt.
Ta kombinace 19/17 je na tohle idealni. Koupis na to 1000 ruznych pneumatik. A neni to uplne na prd ani na silnici ani mimo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: NP> jsi asi dlouho zadnou oktavku nemel coz?
Oni nefunguji uz nove jako dat milion z neco kde se na displeji točí kolečko a nemuzes si nastavit nic…
Zřejmě proto jich jsou plné silnice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Ja se uplne nechci servisu zastavat. Sam je nemusim. Jen nekdy je to tezky odhalit. A zkousis, hledas, menis,....a to stoji strasny clovekohodiny a i penez za dily.
Ja zas nechci zabrusovat do financni rozvahy servisu, ale tak nejak z logiky veci plyne, ze na X jednoduchych vymen oleju, filtru, mazani diagnostiky a servisnich ukonu, ktere mas v malicku a udelas je rychle, Te obcas zaskoci zavada, ktera Te proste stoji cas a nemuzes ten cas jednoduse promitnout do ceny zakaznikovi, protoze ten cas Te to stoji hlavne kvuli Tve vlastni nevedomosti/nezkusenosti.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e: A tady jeden cvrček
Naposledy editováno 09.04.2024 11:22:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Palomoto> Kodiaq rikal, ze pujde az nekdy ne? …
Pravda
Nabizel jsem Viano,wranglera,rapida,o3rs,karoqa a to trojkovy suv od mazdy.Kardiaq je v poradi,ale ne na poradu dne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: DrDNA01> Jo, ale asi to ma nekde hranice.
e: A tady jeden cvrček
jako já v to neslyším žádný nenormální zvuk koncernové nafty. řekl bych, že to má čistý zvuk