kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: No tak mam ve svem okoli nekolik kamaradu co takova auta za statisice koupili a uz do nich statisice nacpali… staci treba na passatu b8 umrelej radar
Ford f150 za milion, najeto neco pres kilo, rozpadla predni naprava, oprava za kilo, ted to ceka na rozvody … taky kilo
V servisu odkud jsem odvezl svoje mel typek na servis xc70, 2015, najeto 170tis … stejne problemy jako moje…
Myslis, ze na internetu ja koupim auto ktere bude jen jezdit? A proc ho takovej clovek prodava na inzerat a nevzal si ho nekdo znamej?
Mel bys aspon tip na typ?
Jako uz jsem z toho zoufalej, asi budu o vikendu badat nad operakem.
Ono to chce kousnout do kyselyho jablka, a koupit spolehlivou tuctofku. Treba posledni rocnik vyroby Octavie III v kombiku a spolehlivym ropacku. Je jich mraky, takze najit rozumny 4/5 let stary by nemel bejt problem, a siceto nebude ani tak velky, ani tak hezky, ani tak rychly jako tvoje volho, ale jezdit to za rozumny prachy s rozumnou udrzbou by mohlo A jsou to celkem rozumny odolny auta (a je takovejch mrak, to je jen jeden priklad). Tim jak se toho dela masa, a tiim jak se to vyrabi celkem dlouho a vychytavaj na velkejch seriich ty "porodni bolesti" cehokoli novyho, tak je pak spolehlivost tech veci az neuveritelna.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
edit: proto uz koukam po novem aute. protoze ty ojetiny jsou drahy jako prase. Kolega prodal po 5lete suzuku za vic nez ji koupil novou
Naposledy editováno 09.04.2024 10:31:25