kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tommasson píše: Tož to bych ani nečekal Potom zas tak ubírat z toho vykloneni nebudu, jen jsem pry porad moc vysoko, vic sednout dozadu, zalehnout a vic zatizit zadni kolo. Js premyslim jen "logicky"? Nebo podle citu. Kdyz je motorka ve velkým naklonu, tak nemuzu drzet tolik plynu nebo jet tak rychle (nejedna se o tuto situaci), ale radeji ji mit o kousek v menším úhlu naklonu, aby byla styčna plocha pneu vetsi a zatacet prave tim vyklonenim z moto? Nebo to citim uplne blbě? Ale tak podle rychlíků za klávesnicí je to stejne na turisty. Na druhe strane, je to stejné jak v autech, na netu je rychlý každý, v reálu mozna 5%. Takze jsem zvyklý. Kurna musim s vama do toho Brna jsk mi vyjde cas a poprosím vas o rady .
Hele, za me na provoz az az. Tam ti to nevyjde jen jednou, a hned je tam strom, patnik, svodidlo, auto v protismeru, proste veci co neuhnou.
Celej smysl "vysedani" a "vyklaneni se" na asfaltu je o tom, abys prave mohl mit motorku vic narovnanou, a driv topit, a mensi cas strabvit na hrane gumy, plus ji min zatezovat.
Ale na silnici v takovym extremu bejt nechces. Plus pokud ses motokrosar, nebo proste "blatoslap", a tudiz zvyklej na to ze ti ujizdi predek nebo zadek nebo obe kola najednou tak mas spravny reakce a cit "v brise" ze v takovym pripade mas motorku rovnat a pridat a na silnici je to uplne stejny, jen to nastane ve vetsich naklonech a ve vetsich rychlostech.
Ale princip toho co dela motorka kdyz ztraci adhezi je porad stejnej. Neni nahoda ze silnicni jezdci trenujou na enduru a dirttrack ....
Ozzy_ píše: Hele, za me na provoz az az. Tam ti to nevyjde jen jednou, a hned je tam strom, patnik, svodidlo, auto v protismeru, proste veci co neuhnou.
Celej smysl "vysedani" a "vyklaneni se" na asfaltu je o tom, abys prave mohl mit motorku vic narovnanou, a driv topit, a mensi cas strabvit na hrane gumy, plus ji min zatezovat.
Ale na silnici v takovym extremu bejt nechces. Plus pokud ses motokrosar, nebo proste "blatoslap", a tudiz zvyklej na to ze ti ujizdi predek nebo zadek nebo obe kola najednou tak mas spravny reakce a cit "v brise" ze v takovym pripade mas motorku rovnat a pridat a na silnici je to uplne stejny, jen to nastane ve vetsich naklonech a ve vetsich rychlostech.
Ale princip toho co dela motorka kdyz ztraci adhezi je porad stejnej. Neni nahoda ze silnicni jezdci trenujou na enduru a dirttrack ....
Jasně, souhlasím, taky mi tam ten provoz úplně nevoní. Ale ten den jsme dali rovných 500km z Vyškova přes Blansko, Tišnov, Moravský Budějky na Vranov a tam kamoš, jestli nedáme ještě Buchláky, tak jsme jeli.Na Buchlákách jsem jezdil v klidu, na jistotu, sice asi rychle, ale 100% sichr.
Za zbytek díky, takže to cítím stejně a dobře tím pádem. Radši než jet pomalu v náklonu 50st plus s kolenem na zemi, tak raději víc narovnanou motorku a zatáčet tím visem z ní a můžu jet rychleji. JJ na MX ti lítá zadní kolo půl metru sem a tam a to je pohoda, prostě musíš držet a ne ubrat, na silnici když mi poprve uletěl zadek, zaklapl jsem a kua to byl highsider krásnej, obě nohy ve vzduchu, ale ustál jsem to Jak se to stalo podruhy, tak jsem už držel plyn dal, lehounce narovnal a krásně se to chytlo. No netěším se, až ji rozbiju, mám ji rád, ale je dost možný, že to přijde.