e-písmenko
Naposledy editováno 01.02.2024 20:38:04
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: kdyz ten vystup ucpes, melo by to natlakovat na ten pozadovanej tlak ikdyz je v ceste restrikce... (stejny tlak vsude) prutok ten filtr nejspis ovlivni, o tom zadna...
No, o kolik ale? Starej filtr měl na profouknutí hubou velkej odpor, novej (ale suchej) šel profouknout s minimálním odporem.
Asi mi nezbyde než sehnat ty velký spojky na měřák.
Dneska jsem tím jel do práce a jede to normálně. Ale nevim jestli je to směroplatný, prej původní čerpadlo (pokud je původní) má nějakou výhybku, že když chcípne podávačka, umí to brát podtlakem tandemovka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Prostě i za filtrem to musí pořád ještě valit proudem. Pokud bys to chytal do sklenice, musí to vypadat... nevím k čemu to přirovnat, já to mám nakoukaný, když čistím vstřiky. Určitě najdeš videa na trubkách. V tý sklenici je dost slušnej vír.
Vyndal bych čerpadlo z jeho uložení a pokud bude dávat slušně, zaměřil bych se na gumový těsnění, jestli tam někde utíká kolem čerpadla tlak, nebo jestli tam není nějakej regulační ventil KO.
Naposledy editováno 02.02.2024 08:14:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
U bawa ukazovsla diag v zivejch datech tlak v nizkotlake casti i na railu, to bys pak v okamzik kdy to blbe startuje mohl videt jestli je problem s tlakem palive ne? Predpokladam, ze VAG tyhle hodnoty ukazuje taky…
Naposledy editováno 02.02.2024 08:18:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Největší problémy to má když to dlouho stojí na volnoběh, u přejezdu třeba apod. To je i cítit, že ten motor pak začíná jít jak pumpa na hovna. Ale když se na chvíli rozjedu, tak zas jede normálně. Tak mám teorii, že v točkách si to natáhne tandemovka, ale na volnoběh že tahá málo a když podávačka dává málo, dělá se tam podtlak, kterej po vypnutí motoru vycucne naftu z railu. Proto když to nechám dlouho kadlat na volnoběh a pak to vypnu nebo to chcípne, tak to startuje jako když padne nafta. Blbost? (Najít nějaký kloudný info jak to vlastně funguje je nereálný.)
PetrL3 píše: https://www.tipcars.com/magazin/technicka-poradna/skoda-octavia-proc-motor-za-tepla-spatne-startuje.html
To platí spíš pro rotačky, kde je po milijónu km vyšmajdanej pístek. Tohle 9/10 startuje normálně za studena i za tepla, a ten jeden start je utrpení, ale aspoň ušetřím za žárovky, posvítím si startérem
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Krasavec, co? a ty hustý chladiče, hmmm - asi na battery thermal management?
Mne se zadne Xko nelibi, takze to objektivne neposoudimi.
Pro me je horsi ten marketing slogan, nez design. Srasny sracky, co dnesni zapadni (= levicacky dobroserskej bezpohlavni svet) dokaze zplodit. Horsi je, ze to tak lide maji radi a jdou slepe zatim.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 05.02.2024 19:04:08
Jak je na tom Miník s motorem 2.0i 141kW, ročník 2019 s 50 tisíci km na hrbu + 6 kvaltový manulál FWD?
Dynamika asi vyhoví, když nyní mám 64 kW :)) Spíš spolehlivost, servisní náročnost jak mechaniky, tak elektro? Nejen motor, ale i zbytek auta?
A spolehlivej obecně by mohl bejt taky - ten co mi ho prodal pak přešel na 2.0 jcw 170kw 2018, dnes má hodně přes 100 tkm a funguje mu taky pořád vše jak má...
Jen bacha, že s příchodem toho dvoulitru a větší těžší platformy se z toho stalo (a to i z toho jcw) jen stylový ale běžný rychlejší auto - ta původní blesková motokára je pryč
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
https://www.novinky....je-vytapeni-40461338