zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Krautkopf píše: Palomoto> Ahoj, ty bastry jsou ohýbaný dural? Aby to nebyl odlitek, který hned praskne. I to jsem měl. Kdyžtak nahoď nějaký odkaz.
Čau, vypadají nic moc, objednával mne to kámoš, tak ani nevím který bral. Bylo to z AliExpress, ale vybral černý za rozumnou cenu včetně dopravy a ty mne vzal. Ta výztuha vypadá dost tuhá a málo pružná, takže tvá teorie může být pravdivá. Co jsme měl jiný, tak vypadaly o kus víc z hliníku jak tyhle. Ale asi je budu zkracovat, tak kdyztak pošlu foto řezu
Moc neverim tomu, ze by ty čínsky pobraly aspon to co vydrží ty racetech…
Naposledy editováno 31.10.2023 08:46:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
JiriBN píše: Palomoto> Nezvážil by jsi tu motorku?
nemám kde . Ani nevím co ti to řekne, když ti zavážu oči, tak například papírově cca stejně těžká KTM 690 enduro ti jak na místě, tak za jízdy přijde že váží o 30kg víc než CRF Rally. Sám jsem dal dost na tabulky, ale u spousty motorek je důležitější osahání. Třeba dnes jsem byl kouknout na BMW 800GS a váhově cca stejný jako KTM 890 ADV, ale pocitově mnohem těžší
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak snad se vrátí i k nám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mě momentálně asi nejvíce zajímá CFmoto 450 mt.
Jsem hodně zvědavý co se objeví na letošní výstavě EICMA.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://moto--statio...S&_x_tr_pto=wapp
(https://moto-station.com/moto-revue/actu/cfmoto-450-mt-a2-un-prometteur-trail-de-moyenne-cylindree/651270)
Asi to nebude tak úžasné.
(ale ani KTM 390 Adventure úžasná není a lidi tu kupují)
Naposledy editováno 02.11.2023 14:18:59
S tou váhou to asi bude bída no. Ale kdyby to udrželi okolo 160 tak by to bylo top.
A je škoda, že to má pořád o jeden válec víc než bych chtěl.
Naposledy editováno 02.11.2023 14:35:16
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ale také je konstrukčně vždy těžší než jednoválec.
180kg motorka je do terénu těžká a kdo ví jestli je to pohotovostní, nebo se z toho vyklube z prázdnou nádrží. Na asfaltu by to zase chtělo o polovinu silnější motor, alespoň 650ccm. Za mě je to kompromis, co se netrefí do potřeb téměř nikoho. To si myslím jako někdo, kdo najezdil zhruba 100.000km na 180kg 450ccm dvouválci CB450S.
Článek v češtině o CF 450MT
Pokud má motor max. výkon v 9500-10 000ot. bude točivý a takový motory nemají "spodek", tzn do off na prd, na cestování chybí výkon.
Váha, Číňani zatím neumí (nebo nechtějí) dělat lehký motorky, 180kg pohotovostní je jen vlhký sen, realita bude 190-195kg.
Do off bude lepší CRF300Rally a na cestování Tenere, Tuareg, kdy proti těmhle 700 to bude tak -10kg vybavený (padáky atd), ale bude tomu chybět výkon...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin píše: To si zas nemyslim, ze by tocivej motor nemohl jet v nizkejch…
I u levnýho 2 válce objemu 450ccm?
Naposledy editováno 02.11.2023 21:01:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zdá se mi, že tady ta motorka(nebo marketing vytvořený kolem ní) láká na nízkou váhu proti 700 a vyšší výkon proti 250-300, ale prostě to v při dané ceně nebude (nemůže) fungovat. A vidím v tom slepou větev vývoje... ač bych se rád mýlil....
Naposledy editováno 02.11.2023 22:37:03
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jednovalce nejaky jezdi a tak spatny to neni - proto mi prijde, ze by to u dvouvalce melo byt spis lepsi. Uvidime jak pojede to CFmoto…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin píše: To je fakt, ale ja stejne neznam zadnej moderni 450ccm dvouvalec takze tezko rict, jestli ma problemy s nizkyma otackama.
Jednovalce nejaky jezdi a tak spatny to neni - proto mi prijde, ze by to u dvouvalce melo byt spis lepsi. Uvidime jak pojede to CFmoto…
Kawa má 450ccm dvouvál upravený z 400ccm vyšším zdvihem. Nevím, jestli to u nás do něčeho montují. K té CF Moto, já bych se koupit motorku od firmy se členky komunistické strany ve vedení a vlastní stranickou buňkou bál.
Už se to tu asi v nějaké variantě (dual-sport 400 - 500 ccm) probíralo, postavit z toho moderní KLE není technický problém. Třeba strčit motor Z400 do podvozku KLR 650 , nebo udělat víc off Versys 300 s motorem 400 ccm, to vše za nějakých 160 k Kč. Horší už je to s hmotností, dnešní KLR 650 váží s benzínem přes 200 kg ... Muselo by to být primárně jednomístné, aby byla stavba kompaktnější a lehčí. Ale zase, udělat pro takovou váhu funkční offroad přední vidlici, by naprosto zbouralo představy rozpočtářů.
Opravdovým problémem by bylo vytvořit takovýto segment trhu, když na věhlasných rallye jsou povolené jednoválce a v jiných soutěžích se jasně profilovaly taky jednoválce. Jak dlouho trvalo, než Yamaha vzala roky existující dvouválec 700 ccm a vypustila Ténéré? Tři roky masírovali veřejnost, že to bude bomba. 2016 byl T7 concept, 2019 na jaře byly výstavní vzorky, podle kterých se objednávalo na pořadník bez možnosti vyzkoušení.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://motosvet.cz/...y-moderni-stroj.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |