kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A ze jsem pozer vim a nikdy jsem to nepopíral
Naposledy editováno 29.08.2023 09:35:57
Ozzy_ píše: Lidi vlastne prisli na to, ze to neni zadnej zazrak
Jestli si vzpomenes na mnou recenzi a porovnani se starickou MG V11, tak jsem to psal uz davno. Akorat tehdy si na to napsal, ze uz ode me zadnou recenzi cist nebudes, kdyz mi ty motorky az na lepsi brzdy a vyssi vykon prijdou stejny
e: A MG měla navíc v základu tlumič řízení s kolečkem. To SDR nemá
Naposledy editováno 29.08.2023 09:46:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: miki83> co ja mam info, tak je nestíhají dodavat… tzn, těžko by jich prodali vic, kdyz ted prodají vse co vyrobí drahy veci jdou na dračku…
Tahle informace je pravda, bo jsem ho měl v plánu ale právě termín dodání mě odradil a to je cca rok a půl zpět... musíte to brát trochu s nadsázkou to byl mimochodem ještě za dobrou cenu...560 tis...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Koš je v poho, přítlačák a kryt mám krásnej DPčkovej. Je ale v háji náboj spojky, buben,.... Vyjímečně jsem při povolování neutrhnul ani jeden z nálitků ale plocha, která drží náboj na pozici je jakási vymačkaná a celý se to divně kříží... Dost mě zaujala CNC alternativa, která je o dost lehčí ( cca 900g oproti 1600g (nebo kolik)), má menší počet dílů a je levnější. Zatím mě od kliknutí na tlačítko "koupit" trochu brzdí, že originální sestava přenáší kroutící moment přes gumový silentbloky a tím mírně odfiltrovává nepravidelnosti chodu motoru a rázy (ať už od motoru nebo k motoru). Co vy na to?
Originál , tak jak ho většina z Vás zná:
Duc or die alternativa:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 29.08.2023 11:01:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 29.08.2023 11:01:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: BlackSabbath> Trošku jsem se v tom ztratil. Mají ty pružiny na té druhé (vnější) části spojkovýho koše. Ten vnitřek je taky natvrdo. Otázka je, jestli nestačí ty tlumiče jen na jedné z těch části. A co to udělá, když nebudou nikde.
To je stejný. Prostě mezi košem a primárem je pružnej element.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Něco na tom bude...takže mit gummi ohne
buď seš bídnej nemčinář...nebo za tím je něco hlubšího...mě to smysl nedává
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ohne Feder tam melo byt
A co ty? S gumičkou nebo bez gumičky?
Vynechání pružného prvku se projeví na pocitu pri používání. Vibrace, tvrde chování .. a životnost. Ale pri sportovni jízdě je lepsi feedback..:
Ja jak mam kola z RSV ktere maji mnohem mensi tlumic rázu nez Suzuki tak to zvyrazni rázy od motoru, v ustáleném stavu to cele vic hrka …
Ja bych na tom najel par km, tak bych tam nejspis dal tu cnc verzi…
Ja mam podezreni, ze v ducati stejne v te dobe ani nedelali dynamickou analýzu toho ústrojí a ze klidne i úprava ktera jinde vede ke zhoršení tak tady muze kupodivu fungovat…
Proste kutilove co stavěli zavodaky se najednou pustili do produkčních motorek… neco mi to trosku pripomina…. Kdyz se tak rozhlidnu kolem sebe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: BlackSabbath> Trošku jsem se v tom ztratil. Mají ty pružiny na té druhé (vnější) části spojkovýho koše. Ten vnitřek je taky natvrdo. Otázka je, jestli nestačí ty tlumiče jen na jedné z těch části. A co to udělá, když nebudou nikde.
To je dobře ne,k čemu by to bylo uvnitř,když to má ukáznit až to co z tý spojky vyleze?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e: Vnitřek je asi k převodovce a vnějšek je hnanej motorem.
Naposledy editováno 29.08.2023 12:15:42