paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2023 v 11:34 | Nahoru | #1

Koudy01 píše: BlackSabbath> Trošku jsem se v tom ztratil. Mají ty pružiny na té druhé (vnější) části spojkovýho koše. Ten vnitřek je taky natvrdo. Otázka je, jestli nestačí ty tlumiče jen na jedné z těch části. A co to udělá, když nebudou nikde.



To je dobře ne,k čemu by to bylo uvnitř,když to má ukáznit až to co z tý spojky vyleze?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.8.2023 v 12:05 | Nahoru | #2
zmulin> Nevím. Já to chápu tak, že u jedné motorky je tlumenej vstup (strana motoru) a tu té druhé výstup (strana převodovky). Jednou jsou ty tlumiče (gumy) na vnitřní části koše. A u druhé jsou ty tlumiče (pružiny) na venkovní části koše. Správný názvosloví pro vnitřní a venkovní část koše neznám, bo su hloupej ajťák. A nevím, která z těch části je na vstupu a která na výstupu

e: Vnitřek je asi k převodovce a vnějšek je hnanej motorem.

Naposledy editováno 29.08.2023 12:15:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist