zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Deadman píše: Kdyby někdo scháněl přední Pirelli MT16, tady je poslední kus, co je teď někde opravdu fyzicky skladem a ten den ho opravdu pošlou:
https://www.zrmoto.c...st-front-dot-14/2023
Jsem frustrován z českých eshopů. Jen menšina z nich uvádí "dostupnost neznámá", nebo "skladem u dodavatele", což fakticky znamená že netuší jestli a kdy to lze sehnat.
Většinou uvání "20 kusů na externím skladu", "skladem", nebo "skladem na prodejně". Přestože to není pravda a sklad, natož externí ani žádný nemají.
Ač jsem vše objednával pouze "skladem" nebo "skladem na prodejně". Polovinu věcí ani po 2 týdnech nemám. Když se ozvu emailem, dostanu jen výmluvy, když pak zavolám, přiznají že tu věc nikdy neměli a že netuší, kdy jim to přijde.
Ve srovnání s tím, cokoliv jsem objednával z ciziny, pokud uváděli že je to skladem, ihned to odeslali. Případně informovali o předpokládaném datu doručení. To v ČR ne. Informování o aktuálním stavu žádné, informace na webu vysloveně nepravdivé.
V Česku neumí nikdo nic pořádně…
Teď jsem přijel z Bonmota z Brna-Stejný problém. Na webu uvádí, že ty MX boty pro které jsem jel mají skladem v Brně. A v Brně mi řekli ,že je mají v Praze… Akorát jsem se projel(spíš Postál a Popojížděl )na D1
Už budu všecko kupovat taky na eshopech, (a otravovat se občas s tím posíláním špatný velikosti zpět…) V kamenných obchodech stejně pořádně nic nemají. A ve finále když se člověk chce na něco zeptat, tak tam personál není (Čumí do počítače nebo do mobilu )a nebo toho ví míň než já..
Naposledy editováno 09.08.2023 18:21:09
ja myslim, ze to chce vyjezdy dohnat technikou jizdy a ne extremne podhustenou pneu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zrušil jsem jednu objednávku, protože zboží "skladem" je nedostupné a dodavatel ho bude mít až za minimálně 3 týdny. Teď jsem koukl znovu do eshopu, a hle, je skladem. Tak jsem tam zavolal a nic se nezměnilo. Stále ho nemají.
Oni nemají skladem prakticky nic, objednávají u dodavatelů až když si to někdo objedná. Ale na eshopu uvádějí "skladem" protože jinak by si to lidi neobjednávali. Podle mě to zcela naplňuje znaky nekalé obchodní praktiky. Ale kdyby je za to někdo chtěl popotahovat, vždy se můžou vymluvit, že je to jen chyba v inventáři eshopu. V některých případech to může být i pravda, zejména pokud mají kamennou prodejnu a nikdo nezaznamenává zboží prodané mimo eshop. Ale v případě těch eshopů, které uvádějí "skladem" u všeho co mají v nabídce, je to celkem jasné.
Naposledy editováno 10.08.2023 10:40:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Prý si zakládají na tom, že když píšou skladem tak mají opravdu skladem. Asi vědí o čem píšou
Naposledy editováno 10.08.2023 10:44:22
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
www.youtube.com/@motorbikeglobetrotter/videos
Sally06 píše: Tož mi řekněte kdy to stihl najet???
Byly krásné roky, kdy jsem najel skoro 30 tis. za sezónu. A to jsem normálně chodil do práce a nijak extrémně necestoval. Tenhle člověk patrně cestuje full-time. To bych se nedivil, kdy to kilo dal za sezónu.
Tady ukazuje, na čem jezdí
Ta tvarovaná bedna na nářadí je povedená.
To nejširší sedlo SeatConcepts ComfortXL vypadá na té fotce brutálně. Musí se na něm ale sedět skvěle. Rozmýšlím se mezi tímhle a méně radikálním modelem Comfort Standard. Při dodací době průměrně 10 týdnů ale už nemá smysl ho před zimou objednávat, tak mám dost času na rozmyšlenou. Jsou bohužel asi jediní kdo sedla na CRF dělají. Dělají vždy na zakázku, protože mají různě tuhé pěny podle váhy jezdce. Takže to i dává smysl.
Velká nádrž od Accerbisu je pro cestování asi nutnost. Tady ji ještě nemá, je vidět na pozdějších videích. Těch 5 litrů do rezervy je otravných i u nás.
Ten jeho zadní nosič je dlouhý jak žehlící prkno. S tím kufrem až vzadu je to hrozná páka a nedivím se, že mu rupnul podsedlový rám.
Na nářadí, montpáky a podobné těžké věci by bylo "cool" si udělat miniaturní kufřík před motor pod výfukové koleno. To by bylo z hlediska rozložení hmotnosti perfektní místo.
Naposledy editováno 10.08.2023 18:51:57
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1x šedá, 5x červená, 2x rally.
Není tedy důvod kupovat dvouletou ojetinu s končící zárukou za 130K.
Vypadá to, že je minimálně dočasně po nedostupnosti.
Deadman píše: Kdyby někdo chtěl hned funglovku CRF300L, v Praze u Klokočky mají teď skladem všechny varianty. Viděl jsem tam:
1x šedá, 5x červená, 2x rally.
Není tedy důvod kupovat dvouletou ojetinu s končící zárukou za 130K.
Vypadá to, že je minimálně dočasně po nedostupnosti.
Je to tak, teď už jsou všechny motorky k dispozici. Prodejci se budou muset zase předhánět, aby nám něco prodali ( A tak to má být).
Ojetinu kupovat od českých podvodníků, to nemá cenu skoro nikdy. Víme jak to tady v čechistánu chodí... Každý jsme se napálil…
Možná ještě tak od prvního majitele ,který si to koupil tady, ale rozhodně ne od těch dovozců.
Já už beru jedině auta i moto nový. Vždy se mě to ve finále vyplatilo.
Naposledy editováno 11.08.2023 19:58:44
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak jsem je koupil,,, dostat je tam dá docela zabrat. Chce to naohýbat tu výztuhu, trochu zkrátit a vyvrtat díru na uchyt na vnitřní straně o pár cm jinde. Povolit a pootočit hadici na brzdové pumpě. Díry v závaží v řidítkách převrtat na M8. To jde blbě, protože jak je to důkladně provařené, materiál je tvrdý a člověk na tom ztupí závitníky. Říznout ty "hmoždinky" na tvarované podložky vhodné délky. Uff...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Nechci hned postavil půl motorky z druhovýrobních dílů, tak měním jen to co mi vadí.
... to mi připomělo zrcátka. Ty origo sice celkem fungují, ale jsou masivní a při pádu by mi spíš ulomily brzdovou pumpu, než by se zlomily. Můžu tu tyč naříznout do půlky flexou, ale raději koukám po něčem sofistikovanějším. Na netu jsem našel buďto nesmyslný RAM mounty, nebo nějakou krátkou chatrnou čínu. Ten týpek co najel kilo za 2 roky v tom videu má nějaký zajímavý model zrcátek. Nevíte někdo co je to, případně zdroj?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zrcátka dávám vždycky ty obyčejný kulatý sklopný za cca 350Kč/kus a vždycky vydržely dost a díky nim objímky přezily. Tak je budu dávat zase i na 300Rally
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Deadman píše: Palomoto> Když se pád šikovně "povede", ohneš každá řidítka. Takto jsem už dvoje měnil. Ty origo mě nijak neurážejí. Trochu jsem si je natočil a ok. Konce by mohly být ohlé o kousek jinak, ale nic co by mi vadilo.
Nechci hned postavil půl motorky z druhovýrobních dílů, tak měním jen to co mi vadí.
... to mi připomělo zrcátka. Ty origo sice celkem fungují, ale jsou masivní a při pádu by mi spíš ulomily brzdovou pumpu, než by se zlomily. Můžu tu tyč naříznout do půlky flexou, ale raději koukám po něčem sofistikovanějším. Na netu jsem našel buďto nesmyslný RAM mounty, nebo nějakou krátkou chatrnou čínu. Ten týpek co najel kilo za 2 roky v tom videu má nějaký zajímavý model zrcátek. Nevíte někdo co je to, případně zdroj?
Na videu říkal touratech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
karelsychra píše: sklopný zrcátka mám tyhle: https://www.aliexpr...eLogUid=RlvWjHcqq0Xz za mě dobrý.
Ty vypadají dost krátce, obávám se, abych v nich neviděl převážně jen svá ramena. Přecejenom při jízdě v provozu ty zrcátka i používám.
Mr.Dreamer píše: Na videu říkal touratech.
Už jsem je našel. Vypadají dobře.
https://shop.tourate...enture-m10x1-25.html
Za tu cenu by musel být pár, ne jen jedno, abych o nich alespoň přemýšlel.
Ale tohle je Touratech, tam nakupují zapálení adventure teoretici, co si svoje GS stříkají značkovým Touratech bahnem ve spreji, aby to vypadalo že s tím někde jezdili.
Uvidíme, zda je číňani neokopírují jako vše ostatní.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Čau, Tom
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
TomElefant750 píše: Deadman> zrcátko za pár šupů
Čau, Tom
Koukám, že je máš na motorce. Pokud máš variantu s M10 závitem, je to "zrcátkový" M10x1,25 nebo standardní M10x1,5 ?
Samozřejmě můžu napsat do krámu, ale vzhledem k tomu, že je nemají skladem, tak mi to nezměří. Tedy pokud prodavačovi se specializací na outdoorové oblečení vysvětlím, jak to změřit přiložením běžného M8 a M10 šroubu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |