zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Za to takový wr si klidně vezme i k 5l když se trochu tahá.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Deadman píše: Pokud někdo chcete hned skladovku CRF300L nebo LR, v Praze u Klokočky je teď mají.
Mají tam ještě 7 kusů L červené. Měli i jednu šedou, ale tu jsem právě koupil.
Gratulace
Popcom píše: Zdar kluci...ja ten dojezd na CRF300 L skoušel...2L petka benálu sebou a po 276 km chcípla.Jízda asfalt ,turistické tempo
Dobrý vědět aspoň orientačně. Takže i s malou nádrží to cca 250km běžnou jízdou dá...
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Za 3 týdny vyrážím do Rumunska. Plánoval jsem to na NX, ale teď když mám i CRF, tak bych udělal změnu na poslední chvíli. Jen musím do té doby stihnout 1000km a první servis, na dovolené bych ho přetáhl.
A také nějak vybavit holou motorku. Alespoň nosiče a zásuvku na navigaci a nabíjení mobilu, bez ostatního se dá přežít. Nosiče sice můžu v nouzi naohýbat a svařit jako na ostatních motorkách, ale ten výsledek v domácích podmínkách není moc hezký a je to spousta práce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Edit : Bocni nosice mi prijdou jako zbytecna vaha + starost (pri padu) navic.
Naposledy editováno 26.07.2023 14:17:00
RomanHA píše: Deadman> Bud ta Kriega, nebo Enduristan Blizzard. Ten vozim ja ve velikosti L.
To je malé. Potřebuji něco co podepře normální velké plnotučné brašny co už asi 15 let používám na všechny motorky, aby se nezhouply do kola. Ideálně i s malou podporou zespodu, ale tu si už klidně dodělám a příšroubuji/přivařím.
RomanHA píše:
Edit : Bocni nosice mi prijdou jako zbytecna vaha + starost (pri padu) navic.
[/quote]
To mám jen na delší cesty. Na normální ježdění po okolí ten nosič vozit nebudu.
Naposledy editováno 26.07.2023 19:27:18
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Dál nemok, nějaké návleky na nohy proti dešti.
Náhradní duše, montpáky, sprej na řetěz, nějaké minimální nářadí. Díky velikosti nádrže také PETka s benzínem.
Kdybych chtěl spát v posteli a mit 3x denně teplé jídlo, můžu zůstat doma a nikam nejezdit.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://outbackmotor...lly-l-pannier-racks/
Prodává se to i v ČR, ale s 50% příplatkem. Nebo čínská kopie z USA za půlku.
Včera jsem viděl i hliníkovou alternativu ze Španělska. Ta by byla lehčí, ale zase v případě prasknutí nebo rozlámání to nesvařej v každé vesnici.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A když chčije, počkám, až přestane ... nepromok jako nouzovka jo, ale na dojetí do civilizace, ne, že v tom půl dne někam pojedu, protože jsem to měl v plánu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mrkni ke mě do profilu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vzhledem k rozšířenosti CRF300L jsem si říkal, že nabídka bude velká a že to nebudu muset bastlit doma. Něco je, ale výběr malý. Uvidím.
Ten kufr na nářadí je dobré lidové řešení. Ale podobně jsem vyřešil kufr na Urala v podobě velké hliníhové bedny na nářadí z Hornbachu místo zadního sedadla.
Zadní nosič seženu nějaký malý, pokud nějaký. Spíš jen na krytí plastu proti poškození. Vzadu nahoře je nejhorší místo kam nabalit něco těžkého, tam to přes tu páku nejhůř ničí ovladatelnost.
Většina na eBay je z Thajska, jsou z ocelového plechu, dle fotek 2mm silného, takže budou těžké jak kráva. Levní také nejsou.
Např: https://www.ebay.com/itm/295530388708
Číňani mají i hliníkovou variantu, o dost jednoduší: https://www.ebay.com/itm/185133352581 nebo ještě levněji přes prodejce v USA.
Ale zase u číňanů nikdo neví, jestli je to vůbec hliník a né ocel a když už, jestli alespoň dural a né nějaký obyč hliník měkký jak ešus. Natož jestli to vůbec pasuje.
A zde mě napadla myšlenka - proč platit číňanovi za jednoduše ohnutý plechový výpalek. Z plechu palí nějaká firma v každém větším městě u nás. Už jsem si takhle něco výpálit nechal. Většinou pálej z ocelových plechů, ale nějaká bude určitě pálit i alu plech. Tohle si zvládnu nakreslit a po vypálení naohýbat. Navíc by to šlo udělat lépe. Místo vypálených děr vypálit čary ve tvaru otevřených C a vnitřky těch C ohnout dolů jako zpevňující žebra. Přední a zadní okraj také přidat centimetr a ten ohnout dolů. Tím by se podstatně zvýšila pevnost a snížil požadavek na sílu plechu a tedy i hmotnost a cenu.
Zadní nosič chci vozit trvale, tak mě ta hmotnost zajímá. Co si o tom nápadu myslíte?
Naposledy editováno 26.07.2023 23:45:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |