KTM 950 Super Enduro po více než 10 letech vlastnění prodáno, takže hledám adekvátní náhradu. (taková ale neexistuje, kdo nejel, nepochopí )
Co hledám:
kolem litrové, ale lépe nad litrové cenduro s výkonem min. 100 (čím víc tím lépe) koní pro vysokého jezdce - 194cm
Preference Véčkovýho motoru, přední kolo min. 19", lépe 21". Motorka co se nebojí polňaček / polí / luk / lesů, ale nebude jezdit těžký off. Motorka musí zvládat cestovní rychlost 170 - 180km/h a být zábavná.
Co nejméně elektroniky, asistentů a hlavně kurvítek (jó, i tak je ve výběru KTM ) .
Střikačce se nevyhnu, to samé ABS / TC a palivovým mapám. Co rozhodně nevyhledávám je elektronickej podvozek (bojím se drahý údržby). S možností naložit bagáž.
Cena kolem 250, max 300.
Na 85% mám sice vybráno v následujícím pořadí, ale diskuze otevřená
KTM 1190 Adventure R
KTM 1090 Adventure R
KTM 1290 Adventure R
Honda CRF 1000 Africa twin - tady se bojim tuposti cele motorky
Yamaha Supertenere 1200 - tady se bojim tezkopadnosti
Honda CRF 1000 ATAS - drahý, je o 60 000kč lepší než AT?
Triumph 800/GS1200 - tady se bojim nudy
Jiný návrhy? OT vítány
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
MedWed píše: ... to si tak při listovani manuálem 1290 úplně nemyslím...
Jj,já jak si poslední dobou půjčil nějakou moderní motorku bez vysvětlování,tak jsem v menu radši ani moc nelistoval,abych se stihl i projet
1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
Naposledy editováno 22.05.2023 22:07:26
1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
No jen si počkej
1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
Tenhle bike se povedl, po více než 3000km jsem spokojenej s touhle volbou v této cenové hladině.
Není to jako 950 / 990 která vás furt nutí tahat za heft, jde s tím jezdit 3000 - 5000 od (na 6 kolem 130) Spotřeba jde při jízdě v limitech k 5, normálně kolem 6. jezdím za 6,3.
Problémy:
- TPMS sem tam mele hovna
- v alpách se poměrně velmi rychle přehřeje zadní brzda - pumpa je u svodu, takže zadní brzda KO, v ČR se mi to ještě nestalo.
Olej to nežere, jede to solidně.
Neduhy: strašně kecá tachometr o víc než 10%! nutné vyměnit kroužky ABS v kolech za upravené. Takže optimistických tacho 266 je lehce přes 240
na nápravě se pracuje.
Úpravy:
po nákupu odstrojení přebytečných věcí (a že jich bylo ) a nákup nutných věcí (origo kufry a akrapovič koncovka)
Jinak co neposral nejmenovaný autorizák v Praze 4 tak se nemusí řešit
Nákup Top Case, s bočníma kuframa se to od 226 (GPS) vlní
Naposledy editováno 12.09.2023 14:58:19
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s KTM 1090 Adventure R [1, 2] KTM 1090 Adventure R | Mates008 | 59 | 31.5.2024 v 12:46 Edy1 |
KTM 1190 Adventure, vykon, motory... [1 ... 10, 11] KTM 1190 R Adventure, KTM 1190 Adventure | RadisPCE | 313 | 29.5.2024 v 18:26 KubaLC8 |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Pyreneje,Sardinie,Korsika 2024 Yamaha XT1200Z Super Tenere | 31081 | 13 | 6.5.2024 v 08:13 Verka_ |
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R | Dovizioso04 | 9 | 7.4.2024 v 17:42 Eso_Rimmer |