1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Mas pravdu jdu dal projíždět inzerci. Hledam volvo 940, manual, 2,3t … kdybyste o necem vedeli (Proste nepoucitelnej)
Aber das ist kein problem ...
Porad bojuju s rozumem, je jasny ze 30let stary auto se bude rst jeste vic a navic to jezdi (a bourá) jako 30let stary auto
Takze střídavě to potrebuju a nepotrebuju…
Naposledy editováno 25.04.2023 16:30:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Mas pravdu jdu dal projíždět inzerci. Hledam volvo 940, manual, 2,3t … kdybyste o necem vedeli (Proste nepoucitelnej)
Jj, ja uz o tyhle Tvy obsesi cetl nekde driv...
Ale ani jeden jsme nepropadli na zakladce z matiky. Tak je nam obema jasny, jak to bude. Ale auto je to sympaticky. Jen bych ho videl jako alternativu toho Tvyho nepojizdnyho e46. Na denni jezdeni na Slovensko z Prahy a vikendovy prevazeni kol bude samozrejme lepsi jakakoliv nova mala dodavka na trhu. A po sto tisicich ji nekompromisne prodat, dohodit sto a koupit novej model. Bude to levnejsi, nestravis cas lezenim okolo a servisovanim, bude to lip klimatizovat, bude mene hlucna a bude to bezpecnejsi. A budes mit prodlouzenou zaruku. A pro ridicskej pozitek si budes moct opravit e46, na kterou najednou budes mit o hromadu vic casu.. A jako bonus budes moct spat v aute a nebudes se muset tahat s domkem na strese..
A ja vim, ze Ty vis, ze vim o cem mluvim.. Moje anabaze s Lincolnem Towncar, Golfem I kabrio a Z3 znas.. ...clovek se proste musi naucit milovat zazitek z jizdy do servisu a ze servisu, nebo to lezeni kolem po kolenou brat jako obdivovani krasy stare techniky a vecny shaneni dilu brat jako tuning mazla.. (smajlik s pistoli u hlavy)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: DrDNA01> mas v tam chybu.... ma e36, ne e46, coz dela z celyho zbytku textu nesmysl...
dobry, tak misto "ridicskej pozitek" dosadime "torturu".. ted uz by to mohlo sedet, ne?..
Nicméně za dnešní cenu jednoho 13 let starého obyčejného MB C300 bych si těch E46 mohl koupit asi 5 pojízdných. Proto na to seru a reději sem tam něco opravím.
Na tom MB stejně notoricky hnije zadní nápravnice a brzdové trubky, takže to také není auto úplně bez starostí.
Auto bez starosti je asi jen operativní leasing. To je ale zase spousta peněz i za rozpočtový sráč.
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
DrDNA01: ja dodavkunfakt nechci, me to vsichni nuti, ale nejak jsem v tom nenasel zalibeni… hlavne nechci vic aut, idealne jen jedno.
Pokud najdu nejakou peknou 940 tak si ji koupim, uz jsem se v tom vezl a jede to docela v pohode, jakoze to neni veteran jako ta sesta co mel medwed, to uz na me bylo jizdne moc stare auto…
Deadman: e46 mi prijde ze uz slo taky do ceny, nezrezly auto s nejakou rozumnou motorizaci x5 neni v cene trinactileteho MB ale fungl noveho
Mam novy zimaky, tak jsem zkousel jak by byly byvaly vypadaly .. kdyby auto bylo byvalo jezdilo…
Naposledy editováno 25.04.2023 19:37:35
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
jeste mi nekde lezi Mpaketovy doppelspeicher...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Fullnull> repas, chova se to stejne. ten kluk co se v tom vrtal naposled rikal, ze by mohla byt ko elektronika v nejakem vstriku...
jedine co ma zhorsujici se tendenci jsou lehke vibrace v tahu... muze kmitat KO dvouhmota v tahu? na volnobeh to zadnej bordel nedela.
motor nastartuje i studenej na 5, tlaky mereny jen osciloskopem pres starter...
S repasovanýma mám špatné zkušenosti ale chápu že to slyšet nechceš, zkoušel jsi v režimu kdy ti nejvíc nesedí spotřeba logovat teploty před a za DPF, měl by tam být znatelný nárůst díky dohoření paliva navíc na katu
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
.... říkal oxy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: PetrXX> Náhodou, to bylo hodně vtipný....
.... říkal oxy.
... brzdi oxy! :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Fullnull píše: S repasovanýma mám špatné zkušenosti ale chápu že to slyšet nechceš, zkoušel jsi v režimu kdy ti nejvíc nesedí spotřeba logovat teploty před a za DPF, měl by tam být znatelný nárůst díky dohoření paliva navíc na katu
jeden z duvodu proc jsem to prestal servisovat tam kde driv... ja jsem preferoval nove vstriky, ale ze to necham na nich... no tak je dali na repas.
na teploty kouknu, ted se tim asi chvili budu zabejvat sam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: jeden z duvodu proc jsem to prestal servisovat tam kde driv... ja jsem preferoval nove vstriky, ale ze to necham na nich... no tak je dali na repas.
na teploty kouknu, ted se tim asi chvili budu zabejvat sam
Repas není špatná od dobrého servisu ,nechám si vyjet test před a po repasi a z toho se dá i dost vyčíst
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale ten clovek u kterého to bylo naposled rikal, ze uz mel i pripad, ze byl vstrik stejne ko na elektronice, jen se to v laboratornim prostředí testu neprokázalo (teplota atd)
Naposledy editováno 26.04.2023 06:53:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Pet1970> protokoly z mereni mam, delali to tady - https://www.sag.cz/
Ale ten clovek u kterého to bylo naposled rikal, ze uz mel i pripad, ze byl vstrik stejne ko na elektronice, jen se to v laboratornim prostředí testu neprokázalo (teplota atd)
to nevyvracím ale diagnostika zaznamená nahodilý výpadek vstriku na 2válci /třeba/ a s tim pracuji navíc protokol obsahuje test v celém rozsahu otáček motoru a ten vstřik je zahřátý dost při testu
dát za go 12000 bez dph nebo nové 38000bez dph přitom vymění střeva krom elektroniky , tak zbyde jen obal ,vše je nové raději dám 12000 a pokud se nepovede tak mi to opraví
já ale vycházím že chvění není problém motoru ale podvozku
edit fota první po a druha před opravou a problém s nepravidelným chodem vyřešen dávka po zahřátí na volnoběh špatná
Naposledy editováno 26.04.2023 08:18:15