2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Fullnull píše: S repasovanýma mám špatné zkušenosti ale chápu že to slyšet nechceš, zkoušel jsi v režimu kdy ti nejvíc nesedí spotřeba logovat teploty před a za DPF, měl by tam být znatelný nárůst díky dohoření paliva navíc na katu
jeden z duvodu proc jsem to prestal servisovat tam kde driv... ja jsem preferoval nove vstriky, ale ze to necham na nich... no tak je dali na repas.
na teploty kouknu, ted se tim asi chvili budu zabejvat sam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: jeden z duvodu proc jsem to prestal servisovat tam kde driv... ja jsem preferoval nove vstriky, ale ze to necham na nich... no tak je dali na repas.
na teploty kouknu, ted se tim asi chvili budu zabejvat sam
Repas není špatná od dobrého servisu ,nechám si vyjet test před a po repasi a z toho se dá i dost vyčíst
assassin píše: jeden z duvodu proc jsem to prestal servisovat tam kde driv... ja jsem preferoval nove vstriky, ale ze to necham na nich... no tak je dali na repas.
na teploty kouknu, ted se tim asi chvili budu zabejvat sam
Hmm, pokud se není o co opřít pak je to těžký, předpokládám že základ je udělaný 100% kontrola sání, hlavně klapka v předu na vstupu že si to neohřívá vzduch+ kontrola úniků v tlakové části.U senzoru bych se zaměřil na tlak v railu při nižším zatížení že odpovídá naměřená hodnota realitě, zkontroloval bych zda nejsou volné piny na konektorech u ECU a vstřikovačích, podle mě je ale problém že některý vstřikovač reaguje pomalu a nestíhá při rozdělené dávce, tu jednotka používá v nižších otáčkách a zatížení, samozřejmě to ale může dělat i samotná ECU