![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
A nemusis s tim jet kilo, popsal to nekdo nade mnou - stacilo par nerovnosti za sebou, trosku pridat plyn, rozkmitalo se to a nestihalo se to utlumit (bavim se o centralu). Predek jsem si vymenil az ted po roce, tam se to potapelo pri prudsim zabrzdeni, nebo pri sjizdeni vetsich nerovnosti. Ale s originalnim predkem se zit dalo.
Naposledy editováno 19.04.2023 20:17:33
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ozzy_ píše: ... jak stary baby na pavlaci ...
Tak jsem zvědavej jestli mi napíše co jezdí a jaký má pneu. Hádám ,že se nedočkám...
Sally06 píše: Borci dívám se na Gattiho, jak si s tím krásně hraje. Tipuju, že má surovou origo motorku a očividně mu stačí i origo tlumení. Proč a z jakého důvodu to všichni předěláváte? To jezdíte těžší terén než je ve videu? Jen mě to zajímá díky
Světe div se, on tam má snad i ty originální gumy. Co některý lidi pošlou k zemi i za sucha
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
RomanHA píše: Fyro> Souhlasim s Tebou, ze za sucha a do urcite vyse vzorku to slo. Mokra trava ale byla i pri pomale jizde o hubu (zvlaste po vrstevnici), a jakmile zadni vzorek klesnul na cca 6mm, zacalo to byt o hubu i za sucha - stala se nepredvidatelnou.
Tracker / MT21 mi prijde rozhodne lepsi kombinace - na asfaltu to huci / vibruje jen na pocatku o fous vice, v terenu vyrazne lepsi.
Díky za přínosný komentář.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fyro píše: Tak jsem zvědavej jestli mi napíše co jezdí a jaký má pneu. Hádám ,že se nedočkám...
Žádnou motorku nemám a všechno jsem vyčetl na tym internetu. Stačí?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 20.04.2023 06:50:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
co psal callowsick je pravda, taky mi to 300 delalo, je to vlastnost
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Já radši nalepené a možnost volby, dle svého psychického stavu, když su nasraný vezmu ostrý drápky a jedu prasit a sou tam i koně! A když na pohodu s děckama, tak KLX. Jde o to, že když máš jednu, tak se přizpůsobíš, ale potom je to o tom, že buď něco musíš objet, protože to kvůli pneu nevyjedeš a nebo jdeš do situací, kdy tě ty pneu zradí a je z toho štíplý plasty, ulomený blinkr nebo tak něco. A to já moc dobře znám, když se rozvášním na tupým. Potom si člověk nadavá co je za kok...a! A v těch chvílích jsem byl dostkrát a proto preferuji radši tlačenku v garáži, ale za to možnost volby je k nezaplacení i z důvodu budoucího prodeje, protože tu pěknější neorveš a navíc na dvou najedeš daleko míně než na jedné, takže i vzhledem k najetým km se to zase lípe prodává
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
shewcza píše: Osobní údaje smazány
Mě nic nepřišlo. To je ale svolávačka z roku 2015. Honda ČR na to reaguje až po 8 letech, což ukazuje na klasický český šlendrián a neschopnost. Týká se to modelů vyrobených od září 2013 až nějak po rok 2015. Muj kus byl vyrobenej zkraje roku 13, pořizoval jsem ho duben 2013.
https://www.dtest.cz/nebezpecny-vyrobek/motocykly-cb-cbf-cbr-crf-ctx-fes-fj-nc-nss-nt-sh-st-vfr-vt-xl/12265?ft=Honda
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
shewcza píše: Sranda je, že když jsem to nevěděl, tak jsem to neřešil. Teď o tom vím a je hezký počasí konečně a mě se nechce ta hlava dělá hrozně moc. Ještě když mi 2x za jízdy při první jarní prohlídce chcípla. Ono to s tím nemusí mít vůbec souvislost, ale hlava je sviňa. Navíc teď mají v Hondě všude narváno, takže nejdřív za 14 dní. Uvidíme
Mě už to taky párkrát chcíplo, ale fakt sporadicky, tak možná třikrát za těch 10 let, co jí mám.. Vždy to bylo s ještě nezahřátým motorem když jsem spomaloval do zastavení se zavřenym plynem, třeba k semaforu s červenou. Tak ale zas aspoň se nakonec ozvali a budeš pak mít klid na duši
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
ondrej-ek píše: Kohlstein> tak už netroll
Souhlasím s tebou, ale mohu-li trolíka vytroliti, já hned lepší den míti!
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Podle představení modelového ročníku 2023 drobně upravili červenou variantu a přibyla nová šedá alternativní varianta.
Podle letošních reportů (bohužel jsem dohledal jen z US trhu) ale nakonec šedá CRF300L nebude, ale je alternativní o 5cm snížený model LS, který bude pro změnu pouze v té dříve představené šedé barvě. Z těch 5cm dělá 1cm znížené sedlo a 4cm tlumiče s kratším zdvihem.
Cena obou variant je na US trhu stejná, ale LS je pouze s ABS.
Má zde někdo informace, jak to bude na EU trhu?
Šedo-oranžovo-černá se mi líbí víc než křiklavě červená. Nižší sedlo by mi nevadilo, ale -4cm na ne nijak oslnivé světlé výšce a o tolik kratší zdvih by se mi nelíbil.
Příjde mi to, jakože rozšířili možnosti volby zákazníků, ale pak je zase osekali, aby nemuseli v nestíhající produkci řešit kolik čeho komu dodají.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6 píše: Já jsem prodal KLE 500 a DRZ 400 protože jsem dvě neujezdil a pořídil CRF 300. CRF byla dobrá, ale na cestě chyběl trochu výkon. Místo ní jsem pořídil 690 enduro co už je pro mě ideální univerzál jak na cestu tak do terénu. Ale zase jsem na začátku, protože neexistuje super univerzální guma. Mám nazuty Trackery, které jsou na off super, ale na cestě snima jezdím stejně jak s CRF 300 .
A teď jak vyšla CL500, tak jsem si řekl, že prodám 690 a koupím starší CRF a k tomu CL500 . Mě poser. Na konci dubna půjdu testnout tu 500 a doufám, že to bude sračka, protože jinak budu mít velký problém
No nevim, od toho CL 500 bych nečekal nějaký velký svezení.. To 690 enduro (H701 nebo KTM?) je proti tomu střela. To bych se spíš mrknul, když retro styl, po bajkách typu XSR 700, Duc Scrambler nebo to nový Cabalero 700. A nebo rovnou starší XSR 900, to nový už je spíš retro závoďák..
Už to tu nebudu plevelit velkýma motorkama. Sorry
Naposledy editováno 21.04.2023 08:33:05
ondrej-ek píše: Deadman> Jj, mám ji objednanou od konce ledna ve Velsbike. Poslední info (cca 2 týdny zpět) bylo dodání v 15. týdnu, od té doby nic. Že by měla mít jiné parametry nemám info (od dealera). Ale psal tu borec z Kuřimi, že mu dodání posunuli o zhruba 4 týdny, tak počítám, že i mně. Předpokládám, že model LS bude spíše určen pro mimoevropské trhy (stejně jako byly doteď rozdíly mezi crf 300 L pro Evropu a Asii).
Tos mě moc nepotěšil, já jí mám objednanou měsíc a původní termín dodání byl druhá polovina června
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
ondrej-ek píše: Deadman> Jj, mám ji objednanou od konce ledna ve Velsbike. Poslední info (cca 2 týdny zpět) bylo dodání v 15. týdnu, od té doby nic. Že by měla mít jiné parametry nemám info (od dealera). Ale psal tu borec z Kuřimi, že mu dodání posunuli o zhruba 4 týdny, tak počítám, že i mně. Předpokládám, že model LS bude spíše určen pro mimoevropské trhy (stejně jako byly doteď rozdíly mezi crf 300 L pro Evropu a Asii).
Já mám objednáno už od konce roku 2022, kdy představili tu novou barvu. Mám objednáno šedou a o tom, že by měla být v něčem jiná než červená, to netuším. Tu verzi LS jsem zaznamenal teprv včera, kdy se to rozjelo po skupinách na Facebooku v zahraničí, před tím jsem o této verzi nikde nic nezaznamenal. Také předpokládám, že je to pro jiný trh.
Šedou prý dodat není problém, termín jsem měl na 15. týden. Ale byl jsem se tam ptát a motorky jsou v Itálii na skladě a prý na nich něco budou upravovat a termín je posunut na 19. týden. Šedá byla na výstavišti v Praze, viděl jsem na fotkách.
Ale je to celý nějaký divný, na globálním WEBu, už mají L červenou a LS šedou, před tím byly obě L
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2023/16/633195_c2c6bb3984f1c9bc9125a09c6a556a62.jpg)
Sedlo by mi možná nevadilo, ale nižší motor už mi vadí. A to už jsem si koupil doplňky a nakonec asi nic nebude
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2023/16/633197_958fa386ad2ff3d5d39c87fdaa8357c8.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2023/16/633198_6e96617f332f3a73843ff98dd44c29dc.jpg)
Si říkám, jestli nemají nějaký problém, proto ten odklad dodání a na poslední chvílI to předělali na LS
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Na motoinzerci ještě visí L, polep je také L a sedlo se zdá vyšší: www.tipmoto.com/motorky/honda/452990-crf-300l.html
Naposledy editováno 21.04.2023 21:42:12
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
HaroldENG píše: menší zdvihy tlumičů a vyšší váha
Na tých Tvojich obrázkoch je váha rovnaká, 311 libier. Menšie zdvihy sú asi kvôli zníženiu...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
HaroldENG píše: J
Sedlo by mi možná nevadilo, ale nižší motor už mi vadí. A to už jsem se koupil doplňky a nakonec asi nic nebude Edit.: Ještě se dívám, že jsou menší zdvihy tlumičů a vyšší váha, no tvl.
Váha LS je stejná jako L ve verzi s ABS. L bez ABS (v EU nelze) uvádějí o 5 lb = 2.5 kg lehčí, což je pro mě inspirace pro ABS delete.
Snížený zadek je fuk, stejně si tam větší část lidí dá YSS tlumič, čímž je z toho zpátky původní výška (verze 415) nebo o 2cm nižší (verze 405).
Sedlo je otázka, jak je pohodlné ve srovnání s L, které je nic moc. Po zásahu čalouníka to může být jinak.
Snížený je na LS ale i předek. Nejen opticky. Uvádějí o půl palce menší rozvor, což po přepočtu přes uvedený úhel vidle odpovídá o 2 až 2 a půl cm kratší vidli. Obrázky LS nejsou tak podrobné, aby z nich bylo vidět, jestli jen upnuli kluzák v brejlích o 2cm níž, nebo zkrátili zdvih něčím ve vidli, nebo je vidle nějak zásadněji jiná.
Edit: Přehlédl jsem zdvihy v popisu. Vidle má o 2 cm kratší zdvih, zadní tlumič o 3 cm. Co je ve vidli jinak, to by stálo za to zjistit. Možná je to jen nějaká kombinace podložek pružiny, tedy něco co lze změnit za 10 minut na soustruhu.
Edit2: Nedává mí ale smysl, že uvedená světlá výška LS je o 4cm nižší, zatímco tlumiče jsou jen o 2 a 3 cm kratší. Čekal bych tedy světlou výšku nižší jen o 2,5cm....
Naposledy editováno 21.04.2023 22:10:27
Naposledy editováno 22.04.2023 12:09:28
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |