Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
mám dotaz technického rázu na MG Sport 1200.
Již po několikáté mám problém s zadní brzdou i po snaze odvzdušnit se znova vrací špatné brždění.
Když sešlápnu pedál brzdy zabere až v dolní úvrati..
Jde to vyřešit drobnou opravou doma a případně jak, díky za info.
Nebo předat servisu s přesným zadáním toto je zapotřebí udělat.
Díky Richard
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Dneska jsem vyměnil bez demontáže nádrže a i když to bylo jak ježek v kleci, nakonec se podařilo. První pozimní start a s vyměněným stepperem byl jak švýcary. Žádný náznak zdechnutí, zakolísání. Uvidím až začnu jezdit, ale zatím se toto jeví jako příčina závady.
Na svém stelviu jsem měl původní stepper taky celoplastový, ten by měl být oproti kovovému tělu bez problémů, ale asi jsem měl smůlu na páteční kus.
Stepper samotný jde sehnat i OEM je stejný v nějakých Fiatech a tak. Ty vštřikovací hrdla jsou průšvih pokud má někdo opotřebený špatným servisem nebo hodně km najeto ale to spíše tak více než 150tKM. A hlavně tady platí udržovat hladinu oleje max na středu či spíše méně. Jak je na horní rysku tak je to moc objeví se v přepadu a pak v sání a mohou nastat problémy...
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Na ty stránky, co jsi dal odkaz, mají překvapivě dobré ceny. Znám je, ale s ohledem na ceny od e-bay až po nevím co mě nenapadlo, že by byl jinde za příznivější cenu.
S tím motorovým olejem máš naprostou pravdu, nicméne můj starý rozkuchaný stepper byl relativně čistý, tak nevím, co se mu přihodilo.
Naposledy editováno 19.02.2023 18:45:31
Opravu jsem dělal "naslepo", bez přesné identifikace závady, jen podle příznaků z diskuzních fór. Nicméně se závady týkaly hlavně verze s kovovým tělem, kde se usazoval aerosol oleje z airboxu na pístku stejně jak na šroubech obtoku vzduchu, což nebyl úplně můj případ.
Pokud provoz ukáže, že se opravdu jednalo o vadný stepper, tak si myslím, že byl někde mechanický problém při otevírání stepperu za nízkých teplot, kdy z nějakého důvodu stepperu nešlo reagovat na změny volnoběhu a provádět regulaci ve větším rozsahu chodu. Jak se motor i jen lehce zahřál a jednalo se o jemné doladění přísunu vzduchu, bylo vše OK.
U odborníků jsem dostal klasickou guzzí odpověď "za tepla všechno OK? na studený motor se nejezdí, neřeš to, může to být milion věcí", toto se blbě hledá.
Ale jak jsem psal, i když to po půlroce chytlo jak snad nikdy před tím, uvídím, až víc pojezdím.
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Zkusím to tady protože 1100 4V nemá svoje technické okénko. Zajímalo by mě jak často děláte výměnu řemenu alternátoru? Jestli je životnost daná podle km nebo je potřeba brát v úvahu i roky.
Díky V.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
https://suchen.mobil...4e3211bb&ref=srp
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Kde to tady veřejně nebudu psát když vidím jakou má dnes cenu Když tak napiš SZ.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Edit: tak nedám, náhrada původního čidla má menší závit, takže čekám až přijde čidlo, redukce, podložky cosi na kabel, konektor taky nepasuje.
No ital mě nic nedaruje, težký, přetěžký zkoušky.
Jinak po tomto bude ve stavu A1 - nový obutí, rolny Geloš, čidlo tlaku, stepper, mivv+mapa, prodloužený blatník, držák navi + zásuvka, mraky olejů, filtrů, těsnění, svíčky (zásobil jsem se), origo kufry Mytech jako nový, přední vidle olerj olin a repas od Vangelase, myslím loni.
Kdyby někdo věděl o někom, kdo by měl zájem, myslím si, že jsem v rozpoložení, že by byla velmi, velmi dobrá cena.
A bude to jak říkal Geloš, před 40 tis. nekupovat, až bude všechno vychytaný. Původ ČR A Spirit, 2 majitel, 37 tis. nalítáno.
Naposledy editováno 22.05.2023 15:32:55
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 3 | 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 30 | 16.6.2023 v 07:28 puffybodie |
Moto Guzzi Stelvio 1200 startování [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 | tomas21 | 42 | 10.5.2023 v 08:59 oldyno |