1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: Medved> že se tak vetřu podle tebe je šance na vysypání převodovky w211 poface stejná jako u předface?
Potřebuju nějakýho dálničního dělníka na 110km denně a w211 je / byla žhavej kandidát, který by mohl pár let vydržet.
Edit: každopádně nechci žádnej slavnej Airmatic, to vymyslel naprostý kretén. ...
Co se tyce Airmatiku - jsi mimo . Mam na Airmatiku dve auta (jedno na ABC - to je jeste vetsi uchylarna ) a zatim mi odesla jedna vzpera. Koupil jsem novou (ne repas) za 8000Kc a vymenil ji za cca hodinu. Ta, kterou jsem vyndal byla puvodni (23 let stare auto, najeto bambilion - podle stavu neco kolem 300-400). Kompresor, hadice, rozvadec, lahev - vsechno jak nove.
Za tu dobu bych u auta na pruzinach vymenil tlumice 4x a pruziny 2x.
edit: tusim, ze lepsi vybavy sedanu a uplne vsechny kombiky (mozna jenom v nejake dobe) W211 maji zadek na vzduchu.
Naposledy editováno 15.11.2022 10:21:27
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Na zacatku si vyslechneme dojemny pribeh o tom, jak Erbos rekl Klokockovi "Panove, asi jste si nevybrali toho praveho" - zrejme jako dukaz objektivity - a pak uz jenom poslouchame (s obcasnou veselou vsuvkou na tema jednotky elektrickeho vykonu) jak je to super. Pak si vyslechneme divoky vypocet ceny dobijeni na ruznych dobijeckach se zaverem, ze je dehtova Oktavka uspornejsi ... zaverecnou ulitbu Klokockovi (sednul jsem si do popelnice, vubec to nejede atd.) uz snad ani komentovat nechci.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: Prevodovka - nezalezi na predface/poface zalezi na tom, jestli to je 5q nebo 7q. 5q se "vysype" stopro, ale da se to celkem snadno resit. 7q z prvnich roku vyroby se zdaji byt nachylne k jedne specificke zavade, ale zdaleka ne tolik jako ty 5q.
Co se tyce Airmatiku - jsi mimo . Mam na Airmatiku dve auta (jedno na ABC - to je jeste vetsi uchylarna ) a zatim mi odesla jedna vzpera. Koupil jsem novou (ne repas) za 8000Kc a vymenil ji za cca hodinu. Ta, kterou jsem vyndal byla puvodni (23 let stare auto, najeto bambilion - podle stavu neco kolem 300-400). Kompresor, hadice, rozvadec, lahev - vsechno jak nove.
Za tu dobu bych u auta na pruzinach vymenil tlumice 4x a pruziny 2x.
edit: tusim, ze lepsi vybavy sedanu a uplne vsechny kombiky (mozna jenom v nejake dobe) W211 maji zadek na vzduchu.
No nevím člověče, já teda mám se vzduchem na podvozku tik v oku od dob X5 a u w211 mi začal zadek padat po pár měsících od koupě - druhovýroba měchy vydržely přesně měsíc a půl (ne, nebyly montované pod špatným úhlem), ve mně ruply saze a šly tam pružiny. Origo měchy docela rachot, btw.
Ale jsem rád, že w211 poface není taková katastrofa jak jsem slyšel, nechám ji spolu s céčkem a CLK ve výběru.
Motory 2.2 nafta prej docela dobrý?
U céčka nebo CLK bych teda vůbec nevylučoval malej benzín, z V6 mám trochu vítr. Benzín se spotřebou 8 litrů mi vychází cenově skoro stejně jako 6 litrů nafty.
Ve všech případech bych chtěl automat teda..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kdysi sme jeli do Žlutýho psa Lincolnem co se nenakláněl a skoro celou cestu to hlásilo check engine a nic jinýho,tak sme zkontrolovali uplně všechno co šlo a až 100m před klubem v tom řachlo,sedlo na prdel,drncalo jak žebřiňák a bylo po machrování Tam byl poškozenej nějakej ten přepouštěcí ventil a utrápilo se to..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: PetrXX> z V6 máš vítr proč? Kvůli spotřebě?
spíš servis, když se tam něco vysere, všechno dvakrát. U amerik mi to nevadí, ale u auta co mám na běžný hopsání mimo Česko (tzn omezené možnosti si to doma v klidu rozebrat a složit) bych chtěl co nejvíc blbuvzdorný a nejsnadněji opravitelný motor, což je IMO obyčejný řadový.Pokud jsem to zapomněl říct tak jo, žiju teď na Balkáně na pár let :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: No nevím člověče, já teda mám se vzduchem na podvozku tik v oku od dob X5 a u w211 mi začal zadek padat po pár měsících od koupě - druhovýroba měchy vydržely přesně měsíc a půl (ne, nebyly montované pod špatným úhlem), ve mně ruply saze a šly tam pružiny. Origo měchy docela rachot, btw.
Ale jsem rád, že w211 poface není taková katastrofa jak jsem slyšel, nechám ji spolu s céčkem a CLK ve výběru.
Motory 2.2 nafta prej docela dobrý?
U céčka nebo CLK bych teda vůbec nevylučoval malej benzín, z V6 mám trochu vítr. Benzín se spotřebou 8 litrů mi vychází cenově skoro stejně jako 6 litrů nafty.
Ve všech případech bych chtěl automat teda..
Jakou jsi tam daval druhovyrobu?
Pokud si myslis, ze se 180K pojede cecko za 8l, tak na to rychle zapomen .
PetrXX píše: spíš servis, když se tam něco vysere, všechno dvakrát. U amerik mi to nevadí, ale u auta co mám na běžný hopsání mimo Česko (tzn omezené možnosti si to doma v klidu rozebrat a složit) bych chtěl co nejvíc blbuvzdorný a nejsnadněji opravitelný motor, což je IMO obyčejný řadový.
Pokud jsem to zapomněl říct tak jo, žiju teď na Balkáně na pár let :)
Máš dvě hlavy (krátký, netrpí), dva katy , 4 sondy a hotovo. Žádný turbo, jeden EGR ventil....
Nevidím problém oproti 4v.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: Jakou jsi tam daval druhovyrobu?
Pokud si myslis, ze se 180K pojede cecko za 8l, tak na to rychle zapomen .
Člověče značku teď nevím, posledního půl roku jsem žil v kotrmelcích. I proto jsem to řešil zkratkou a šlo to vytrhat.
Myslíš že ten malej dvoulitr bude žrát výrazně víc? Jsem si říkal těch osm průměr, ale můžu být mimo.
Petr: třílitr na daily 120km? Jako proč ne, ale nechci vydělávat jen na benzin no :)
Spolehlivost v6 Mercedesa netuším.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: Myslíš že ten malej dvoulitr bude žrát výrazně víc? Jsem si říkal těch osm průměr, ale můžu být mimo....
Mercedes od roku tusim 2000 nedela dvoulitr. Ani malej, ani velkej . Je to vsechno 1.8 s kompresorem (pozdeji s turbem).Moje zena ma W203 sedan s 180K. Ja s tim jezdim v prumeru za 9. Po Praze klidne pres 10, po dalnici na tempomat 140km/h (real 137km/h) kolem 9.5. Kdyz jsem to koupil, zkousel jsem eko Praha - Vrchlabi a dostal jsem se na 8.4. Zpatky 8.2 (je to z kopce ). Ale bylo to fakt utrpeni.
Mluvim samozrejme o automatu. V manualu by to asi slo za 8, mozna i za 7. Ale to ja se nikdy nedozvim .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ten 1.8 kompresor v céčku by asi šel. Asi největší favorit na motor zatím.
Uvažuju i nad CLK, je to hrozně hezký dvoudvířko.
PetrXX píše: Medved> Jj máš pravdu, je to 1.8, ne dvoulitr.. já tyhle decky neřeším :)
Ten 1.8 kompresor v céčku by asi šel. Asi největší favorit na motor zatím.
Uvažuju i nad CLK, je to hrozně hezký dvoudvířko .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše:
Tahle masařka je asi zajímavější,než ten Jaguar
Jj moc hezký je tohle SLko.. před týdnem jsem v ňom jednom V12 objel Vršovice, test se staženou střechou a v celym spektru rychlostí do až skoro 40 kmh takže jasný, že jo mám dokonale v ruce, i jeho jízdní vlastnosti - tj. vyvážení podvozku i nulovej hluk větru, zajímavou spotřebu i snadný parkování tý krávy dlouhý nenažraný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
https://auto.bazos.c...ska-manul-6kvalt.php
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jasně, že kdyby to bylo tak, jak to má bejt, bude to lepší, ale to pak není auto za kilo
(Jo a manuál + TDI je nutnost, pokud člověk řeší spotřebu, to je snad jasný)
Naposledy editováno 16.11.2022 09:13:37