1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Sleeper: ja mam taky radeji kombiky, ale chapu, ze jsou lidi co se jim SUV libi … me se taky libi spousta veci o kterých vim, ze jsou k hovnu. Dodavku bych potreboval sprintera se ctyrkolou, pritom jsem 4x4 nikdy nepotřeboval…
Akorat teda co jsem ted neco malo najezdil s 5er s xdrive a passatem s 4motion, tak na mokru jsou super ty starty do křižovatek, výjezdy z kruhace atd… tam kde mi fwd jen jen protaci kola (teda pere se s esp) to me na tech ctyrkolkach bavi, jak to vystřeli z nuly.
SLEEPER píše:
O cem tu diskutujete, je jasna vec. Vzdyt nejedna automobilka sportu musela zacit vyrabet zrudnosti typu SUV, aby vubec prezila. Lidi jsou dnes zamindragovani, neschopni, ale potrebuji byt jakoze okazali i kdyz za me nejaka krabice nebo vykynuta buchta, na chlubeni vubec neni, spis z tech lidi mam prdel. :)
Tak!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pamatuji si tu legraci, když GM nabízela Omegu MV6 v Evropě jako vrcholnou verzi, ale ve Státech to byl nejmenší model s nejmenším motorem v nabídce a o dost nižší cenou, než tady.
Naposledy editováno 26.10.2022 13:15:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Superba 3.6 taky nekdo zakázal, neni to pravda, ze to nikdo nekupoval coz?
Ty složitý kufrovy dvere taky zakázali nemci, protoze to bylo lepsi nez ma Passat a vubec za tim nestoji to, ze si to za příplatek skoro nikdo neobjednal a bylo to prodelecne…
Tohle jsi mi napsal na mou otázku: Nevíte někdo, proč skončila Fabia combi a skončí celá Fabia?
Páč ale můj mozeček tohle jako přirovnání natož vysvětlení furt nedokáže rozklíčovat - tak mi pls po lopatě vysvětli, jak konec toho drahého co nikdo nekupal souvisí s ukončením té Fabie -??
... I když né, radši snad né - stačila by mi konečně jen odpověď na onen původní dotaz: proč ten konec Fabií. Dík
Naposledy editováno 26.10.2022 13:54:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A trilitr fakt neni velky motor, trilitrova atmosfera je cca na urovni lehce fouknute 1.5 …
Naposledy editováno 26.10.2022 13:45:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: vilemx> To uz je na me naky slozity. Ono se to ukaze i tady ve vlakne, kolik lidi tady v pripade ojetin ma opravdu velky motor … kdyz je to tak super.
A trilitr fakt neni velky motor, trilitrova atmosfera je cca na urovni lehce fouknute 1.5 …
Se hlásím, 1x4.2 I6, 2x5.7 a 1x6.0 s V8
Naposledy editováno 26.10.2022 13:57:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Bludevil píše: Se hlásím, 1x4.2 I6, 2x5.7 a 1x6.0 s V8
Mas porad tu C3?
e: manual/automat?
Naposledy editováno 26.10.2022 13:59:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše:
Mas porad tu C3?
e: manual/automat?
Mám, C3 je manuál s L82 (částečně kovaný vnitřnosti, vyšší komprese), ale zas abych se nechlubil, tak je z prvního roku tzv. smog éry, takže v sérii už byl katalyzátor a svody do Y místo dual exhaust a hlavně, tzv. smog hlavy s výrazně sníženým flow. Výsledek, z původních cca 340k u tohodle motoru v roce 74 je 210 v roce 75... Zatím jsem vyřešil výfuky, tam mám komplet true dual od Magnaflow 2.5" nerez (to byla masa železa..., jen ty mají dle měření to zvednout o cca 40k v téhle konfiguraci) a co se motoru týče, bádám zda měnit hlavy za CNC high-flow a nějakou street-performance vačku, nebo časem koupit celý nový crate motor, co už bude udělanej a tenhle origo motor s matching numbers nechat zakonzervovaný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Tohle jsi mi napsal na mou otázku: Nevíte někdo, proč skončila Fabia combi a skončí celá Fabia?
Páč ale můj mozeček tohle jako přirovnání natož vysvětlení furt nedokáže rozklíčovat - tak mi pls po lopatě vysvětli, jak konec toho drahého co nikdo nekupal souvisí s ukončením té Fabie -??
... I když né, radši snad né - stačila by mi konečně jen odpověď na onen původní dotaz: proč ten konec Fabií. Dík
Fábie je sice oblíbená, ale ne moc zisková. Stejně jako ostatní malá auta.
Za všechno může zlá úhnie! Oblíbená výmluva, ale za ústup malých aut opravdu může.
Malá auta byla oblíbená nikoliv protože byla malá, ale protože byla levná. Levná nebyla protože byla malá (to jen z menší části) ale protože byla jednoduchá.
Neustále se utahující emisní a bezpečnostní regulace, rozšiřující se povinná výbava. To vše je u malého auta stejně drahé jako u velkého.
Fábie má stejný motor a drahé emisní systémy jako Oktávka. Stejné airbagy, stabilizační systém, hlídání jízdy v pruhu, automatické brždění před překážkou, e-call, dokonce i povinně digitální rádio. Vývoj a certifikace/homologace výjde také stejně draho.
Ve výsledku pak výjde výroba základní Fábie skoro stejně draho jako základní Oktávky. A to je problém, se kterým výrobce nedokáže nic udělat.
Ale budou si zákazníci nadále kupovat Fábii, když bude stát skoro stejně jako Oktávka? Ne, naprostá většina by si v tom případě raději koupí o něco větší Oktávku. Výrobce to dobře ví, tak neinvestuje do vývoje další generace Fábie.
assassin píše: ... A trilitr fakt neni velky motor, trilitrova atmosfera je cca na urovni lehce fouknute 1.5 …
a triapullitr? ... esliva ne, tak mam na sklade uz jenom 5.0V8 a 5.5V8, s tim bych prosel tvym prisnym hodnocenim?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: DrDNA01> asi by to s nějakym rozumně zkonstruovanym turbem šlo.Otázkou je,jestli se jim to jen pro Evropu vyplatí.Tady maj obecně lidi sklony si myslet,že je Evropa pro světovej trh nějak nadstandardně důležitá.
Nevim, nejsem konstrukter ani ladic. Jen mi prijde, ze u techto offroadu je dulezity jet na jednicku rychlosti pomale chuze do kamenityho/bahnityho prudkyho kopce. A to si s motorem, ktery tahne od 3-4 tis nahoru nedovedu predstavit - alespon ne bez spalene spojky.
Jinak svata pravda s tim 300 milionovym EU trhem. Ve ctyrmiliardove Asii se modely, co EU legislativa neumozni prodavat v EU, prodavaji jak housky a nikdo si tam po green dealu ani nevzdechne. Tak proc by to mel vyrobce reflektovat..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
vilemx píše: assassin> Co je složitého na tom, ze fixní naklady při malém počtu kus? zvedají cenu výrobku? No a proč si v případě, ze chci určitý motor, musim koupit i výbavu, kterou nechci?
No a to si na správnym vlákně,protože BMW přeci chce prodávat naložený auta s tim,že si některý prvky výbavy budeš moct za poplatek pronajímat.Třeba vyhřívání sedaček na zimu
Deadman píše: Fábie je sice oblíbená, ale ne moc zisková. Stejně jako ostatní malá auta.
Za všechno může zlá úhnie! Oblíbená výmluva, ale za ústup malých aut opravdu může.
Malá auta byla oblíbená nikoliv protože byla malá, ale protože byla levná. Levná nebyla protože byla malá (to jen z menší části) ale protože byla jednoduchá.
Neustále se utahující emisní a bezpečnostní regulace, rozšiřující se povinná výbava. To vše je u malého auta stejně drahé jako u velkého.
Fábie má stejný motor a drahé emisní systémy jako Oktávka. Stejné airbagy, stabilizační systém, hlídání jízdy v pruhu, automatické brždění před překážkou, e-call, dokonce i povinně digitální rádio. Vývoj a certifikace/homologace výjde také stejně draho.
Ve výsledku pak výjde výroba základní Fábie skoro stejně draho jako základní Oktávky. A to je problém, se kterým výrobce nedokáže nic udělat.
Ale budou si zákazníci nadále kupovat Fábii, když bude stát skoro stejně jako Oktávka? Ne, naprostá většina by si v tom případě raději koupí o něco větší Oktávku. Výrobce to dobře ví, tak neinvestuje do vývoje další generace Fábie.
Aha nojo tak to jo holt dcerka má smůlu - čekala na ni esli v tom kombajnu přeci jen nepřijde..
A taky dík za jasnou odpověď na jasnou otázku
Ono to jde, jen chtít
zmulin píše: BMW přeci chce prodávat naložený auta s tim,že si některý prvky výbavy budeš moct za poplatek pronajímat.Třeba vyhřívání sedaček na zimu
A k tomuhle bychom si my řidiči měli v Bruselu prolobovat: v zimě za heating sedadel platíme, OK - jenže když ho v létě neplatíme, tj prokazatelně nepoužíváme, měli bychom naopak my dostat vratky za ušetřenou ropnou energii a s tím spojené i přeplatky na emisních povolenkách!
.. no ne?
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
já jsem asi u VW černá ovce...vše co si chválím mi zruší
každej argumentuje tím, že na ten dotykáč se musíš podívat...já se celý léta při ovládání díval i na čudlíky
Naposledy editováno 26.10.2022 17:09:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
RomanSS píše: oxygen>každej argumentuje tím, že na ten dotykáč se musíš podívat...já se celý léta při ovládání díval i na čudlíky
Ano jenže čudlík je furt na svym místě - tzn. mrkneš na něj jen krátce a pak stačí ho už jen naslepo zmáčknout či pootočit žádnou haptickou odezvu nejdejbůh zírací kontrolu zap/vyp neřešíš, páč to prostě cítíš
A počkej až budeš nablízko potřebovat brejle, jako každej časem
oxygen píše: Ano jenže čudlík je furt na svym místě - tzn. mrkneš na něj jen krátce a pak stačí ho už jen naslepo zmáčknout či pootočit žádnou haptickou odezvu nejdejbůh zírací kontrolu zap/vyp neřešíš, páč to prostě cítíš
A počkej až budeš nablízko potřebovat brejle, jako každej časem
Jak říkám, já s tím problém nemám a pro mě to bylo jen o zvyku...ale chápu tě...bylo by lepší mít na výběr...ať se zákazník rozhodne sám a zaplatí si co mu víc vyhovuje. Ale to je zase náklad navíc pro výrobce no...
Ve finále si myslím, že ty dotykáče jsou všude, protože jsou dneska levnější (hlavně budíky)
Proste se vezme SWOT analýza, ve které se zakryji políčka pod W a T, takže to vyjde sluníčkově.
Naposledy editováno 26.10.2022 17:35:30
Stejně jak mraky dalších vylepšení: třeba prahy blatníky jak z papíru, co do nich uděláš důlky jenom palcem.. nebo kabelový svazky v místech kam není vidět jen nahňácaný, bez úchytek.. nebo total prasárna: zadní dveře sice s airbagem ale bez vnitřních výztuh (!!! zrovna u Volva!!!) - páč boční crashtest naráží více vpředu a jeho energii schytávají hlavně sloupky a přední dveře -??
... atd. atd., ale píár forever
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
vilemx píše: assassin> Co je složitého na tom, ze fixní naklady při malém počtu kus? zvedají cenu výrobku? No a proč si v případě, ze chci určitý motor, musim koupit i výbavu, kterou nechci?
ad prvni cast tam nejsme ve sporu ne? prestoze na internetu to vypada, ze vsichni chteji auto s velkou atmosferou, tak se jich prodava malo... malo se jich vyrabi a tudiz vyjdou drahe a automobilce se nevyplati je pro par lidi vyrabet.
vyrabet cele auto na zakazku je komplikovane, proto se udela v nejake zakladni konfiguraci a volitelne je jen to co jde resit. u silnych motoru se predpoklada, ze si to poridi nekdo kdo by si nekoupil auto hole. samo, ze priplatkova vybava - coz je vetsinou to na cem vyrobce vydela - je slozite nakombinovana tak aby vyrobce vydelal.
Oxy: pro VW uz jsem nedelal dlouho a jak to vypada tak dlouho nebudu. tyhle dotykovy tlacitka na volant jsem delal pro Teslu... a skoda, ze jsem tenkrat nevedel, kolik lidi co vi jak to udelat se vsude poflakuje...
ten vecnej boj za tlacitka moc nechapu ... schvalne jsem si par jizd do prace daval pozor, co potrebuju mackat za ovaladace a jestli je najdu poslepu a ... neovladam behem jizdy v podstate nic a ikdyz uz tak stejne se musim podivat i na mechanicke tlacitko... prijde mi, ze jen novinari potrebuji za kazdou cenu neco vypotit...
Naposledy editováno 27.10.2022 09:13:40
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naopak jsou sólo tlačítka a kroutitka dražší,než přiřadit další funkci na display ne?…
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
ja nedavno jezdil s passatem nasich nebo s 5er meho sefa. nevim co se cim ovlada a nijak mi to nevadi... nepotreboval jsem lezt do menu a neco tam ladit
stejne tak jako nevim, kterej plast ma v aute "mekkej" a kterej ne - z recenzi vim, ze tohle je hodne dulezite...