oxygen píše: Výhody nicméně jsou: lepší nastupování a z některých i výhled - a nějaká další výhoda pro pipinu za volantem by tam ještě byla? Krom větší ochrany, když ve své Q7 vrazí do osobáku nebo přejíždění dětí, který nevidí přes kapotu GL?
Za sebe - z SUV mám lepší přehled o tom, co se kolem děje a dřív zareaguju na potenciální průser, ještě než nastane.
No a taky v SUV nemám problém dodržovat rychlost 50 / 90 bez pocitu, že mě chce někdo zabít - tohle se týká tedy hlavně Česka, kde se nejezdí, ale závodí (týká se hlavně naftových kombíků a služebních dodávek)… a případné dálkové světla zezadu jenom tuším, no :)
A taky mě baví pohledy řidičů v kinder SUV, když mě potkají :) ale to je spíš taková nehezký, ba až nepěkný ošklivá věc z mé strany.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: ... s tím mám teď nejak6 zkušenosti... po X letech v provozu v ČR na STK zjistili, se nemám vyřazené VIN... děsná věc!
Dáme si pak vědět jak jsi vyřešil. Já to naštěstí nemám jako záznam zavedené v databázi u STK.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Bludevil píše: Dáme si pak vědět jak jsi vyřešil. Já to naštěstí nemám jako záznam zavedené v databázi u STK.
Ok, není problém... TK na 30 dní, plus číslo na soudního znalce, který posoudil zda vozidlo je skutečně totožné s dokumentací... za den vyhotovení zpráva o shodnosti, s tím na opakovanou TK, kde mi rovnou VIN i vyrazili a nechali zapsat do TP... easy money brácho
RomanSS píše: My chodíme pomáhat do útulku a majitelka má právě Q7 z důvodu obrovskýho kufru...narve tam 3 přepravky na velký psy...u normálního kombajnu nemá šanci
u pipin v nákupáku to asi nebudou psi, ale nákupní tašky od Michaela Kors atd.
Táta byl taky vždy proti SUV a teď před důchodem si vyšší auto chválí.
edit: Jo a ještě jeden poznatek...mamina taky jezdí suvčka, protože normálním autem nesjede do garáže ale takových asi moc nebude
A ještě jedna věc...pokud máš víc než 2 děti, tak do normálního auta se 3 sedačky vedle sebe nevlezou.
A z tohoto důvodu u nás doma skončil nakonec 9ti místný Suburban Pro mě jedno z mála aut na trhu, které kombinuje ohromný interiér (ty dětské tři sedačky vedle sebe a pořád můžeš odvézt někodo dalšího, což se celkem hodí, když bydlíš na samotě v lese a jinak byste museli s kýmkoliv dalším jet vždy dvěma auty). A i při této konfiguraci má dost velký kufr na velkého psa a bagáž celé posádky. Což se o autech rozměru Kodiaqu, byť 7místných, říct nedá. Tam je buď 7 míst, nebo 5 míst a kufr. Dále je 4x4, s vysokými zdvihy (co si budem říkat, ale na skvělých jimoravských cestách je to fakt klad). Podvozek reálně z náklaďáku, který snad nejde zničit. Neznám jiné auto, které by mi tohle nabídlo. Prosím hlavně nepsat věci typu Transporter 4x4, to je auto pro jiné určování, lacině převlečená dodávka, která do lesa fakt není a proti Suburbanu těžce podmotorovaná.
No a taky z něj není skoro vidět, manévruje jak parník a nikam se nevejdeš A o spotřebě je lepší decentně mlčet, 6.0 V8 s 360k...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: Ok, není problém... TK na 30 dní, plus číslo na soudního znalce, který posoudil zda vozidlo je skutečně totožné s dokumentací... za den vyhotovení zpráva o shodnosti, s tím na opakovanou TK, kde mi rovnou VIN i vyrazili a nechali zapsat do TP... easy money brácho
A celkové náklady? (nárážím tím na to, že když nikde není zavedené, že tam VIN není, tak není třeba pro ražbu to ztotožnění...)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Bludevil píše: A celkové náklady? (nárážím tím na to, že když nikde není zavedené, že tam VIN není, tak není třeba pro ražbu to ztotožnění...)
2700, z toho litr znalci...
zmulin píše: Naše 1203 skvěle vykružovala pravej oblouk při srovnanym volantu právě poté,co se jí torzka probořila zrezlym uchycenim Proto vlastně jezdily občas lehce bokem vpřed
hele ale shnilý čtyřstopý vozidla nám sem pls netahej i když ty 1203ky jezdily bokem snad už i z výroby
Naposledy editováno 25.10.2022 14:53:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: 2700, z toho litr znalci...
Mnohem lepší než jsem našel já Díky, ozvu se pak do PM.
Ale tady v hlavním městě, kam si mraky lidí denně zajíždí? Tady nám stojí kolony kamiónů a rostou jen semafory a obrubníky mraky silnic je ještě z totáče - např. hned za rohem na hlavní je už 3 roky díra hluboká jak kráva, nezájem.. přímo pod okny ještě dlažba z protektorátu, nezájem....
Ale ještě jedno PS: do kterýho že SUV narvete současně 4-člennou rodinu, 4 bicykly a 4 polonafouklý matračky se stejně přifouklou Zemanovskou gumajachtou -?
to by mne tedy zajímalo - páč u MPV tohle bývalo normální
I s tim krásnym rozhledem, plavnou jízdou a snadným nastupováním do zvýšenejch sedaček...
Naposledy editováno 25.10.2022 15:37:31
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
pochybuju, ze by sis koupil novou skodovku.. i kdyby nemela ty chyby co pises. no a lidi co si ji koupi si priplati za obrovsky kola, za mlhovky, za radio a za sklapeci sedaky
se koukni jaky auta tu maji bmw nadsenci - vsechno vic jak 20let stary. A to si nemyslim, ze to je jen tim, ze bmw uz nedela auta pro fanousky znacky - dela, jen fanousci znacky na ne nemaj. fanouskum se nelibi SUV, stejne jako se cayenne nelibil nadsencum do porsche, jenze nadsenci maji jen plakat nad posteli, kdezto prodeje cayennu tu znacku zachranili...
Naposledy editováno 25.10.2022 16:55:47
assassin píše: oxygen> hele v tech automobilkach jsou cela oddeleni ktera modely aut a jejich vybavu planuji podle toho co chce zakaznik - zakaznik ktere to auto koupi a ne ten kterej pise na netu o tom jak by si byl byval....
pochybuju, ze by sis koupil novou skodovku.. i kdyby nemela ty chyby co pises. no a lidi co si ji koupi si priplati za obrovsky kola, za mlhovky, za radio a za sklapeci sedaky
se koukni jaky auta tu maji bmw nadsenci - vsechno vic jak 20let stary. A to si nemyslim, ze to je jen tim, ze bmw uz nedela auta pro fanousky znacky - dela, jen fanousci znacky na ne nemaj. fanouskum se nelibi SUV, stejne jako se cayenne nelibil nadsencum do porsche, jenze nadsenci maji jen plakat nad posteli, kdezto prodeje cayennu tu znacku zachranili...
... 22 let stary pekne prosim
Bludevil: A to se mi na českých techničácích strašně líbí. Suburban co má pohotovostní nějakých 3050kg (teda ofico dle techničáku 2600 ) a dle výrobce smí tahat 9400lbs smí u nás dle techničáku tahat právě těch 2600. A mnohem lehčí Toureg se samonosnou kastlí smí tahat tahat 3,5t na kouli.
Je este lepsia absurdnost. Traktor s hmotnostou 2t a max. rychlostou 28 km/h ma povolene tahat len 2 tonovy brzdeny prives. Viac vraj nemoze, lebo nema vzduchove brzdy. Potom by mohol tahat 5 ton. Hlavne, ze moj 1700 kilovy osobak moze tahat 2 tony rychlostou 130 km/h.....
Ona na západě přece celý desetiletí normálně fungovala ta nabídka, poptávka a přirozená obměna - ale posledních teď už více let se utrhl řetěz a zákazník už nevládne, nic než byznys
A není to jen v autech, je to skoro ve všem
Je to stejný jako s politikou a příchodem kampaní total populismu...
Prostě lži a faleš se staly normou, stejně jako dnešní norma že 21palcový disky a top údaje o zrychlení 0-100kmh jsou vrchol sportovnosti káry
A za druhý: já bych si Škodofku klidně koupil - ale nějak mi žádnej model od ní nikdy nedával smysl, snad krom Fábky RS - tehdy jsem ale drandíval ostrý Imprezy a M3, takže taky nic
Ale to že prej na ten plyn nesmíš šlapat - nýbrdž jej musíš jen jemně hladit
Mokrej sen zkrátka - to mi i honěnej načipovanej třílitr 320cdi v méďovi žral míň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Někde byl před pár lety článek s rozhovorem s nějakým zástupcem BMW, kde říkal, že Xdrive je pro ČR stvořený, že tu skoro nic jiného neprodávaj. To mluví za vše.
Další věc je, že ti lidé mají zkušenost s autama z 90. let, kdy spotřeba byla nejdůležitější. Diesel byl tehdy bůh, bez ohledu na to že LPG výjde levněji. Provozní spolehlivost tehdy nebyla zrujnována problematickými emisními systémy. A protože nikdy neřídili auto se slušným motorem, připadá jim, že ta 1.9 nafta slušně jede. BMW je zajímá v podstatě jen kvůli značce, protože vyrostli v době, kdy BMW bylo top a ne šunt jako dnes. Tohle je typický zákazník.
Že dnes je vše jinak, a že spotřeba už není důležitá, protože jak za amortizaci, tak za údržbu zaplatí mnohem víc, to už si nikdo nespočítá.
Bývala to značková kvalita made in Germany či alespoň Eu Dnes navoněná naleštěná bída s vnitřnostmi Hanyu, Linhai a GuangZhou, vyrobenými kde asi... Navíc půlka z nich si to nechává vyrábět v SinTiangu - tj. v provincii s jeden a půl milionem Ujgurů zavřenejch v převýchovnejch pracovních lágrech super levně - tak jasný že to žádnej západní manažer, majitel ni akcionář netuší, nevidi, neslyší...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Páč i když tvrdím, že spoustu novejch úžasností nám tlačej do hlavy ty týmy marketérů - tak to, že SUV nemusím a jejich smysl na obyč. silnici vesměs nechápu, jsem s tím nikde nespojoval
Ale že jsou nám cíleně tlačeny např. čím dál větší disky s čím dál nižším profilem pneu, páč jsou jakože brutálně sportovnější? To jsem přesvědčenej, že je pravda - bo jen na jediný sadě takovejch válců mají pořádnej vývar jak snad na celym levnějším vozidle
Smutný je, že mj. jen a jen tenhle byznys spojenej s vzhledem těch příplatkovejch óbr disků pro osobáky byl jedinym důvodem pro letošní přechod ve F1 z 13ti na 18ti palce... a to i přesto, že pro ten sport je to debilně iracionální a nesmyslný - ty kola jsou tím dnes o dost těžší s mnohem větší setrvačností a nízký pneu jsou mnohem hůře pružící i kopírující...
Stejně tak jsem přesvědčenej že těžko někde existuje ňáká anketa, kde si majorita zákazníků přeje odstranit z interiérů aut fyzický tlačítka a všechno nacpat do menu a podmenu v displejích, navrch u VW s nesvítící a v šeru neviditelnou ovládací lištou - že by všechny tyhle debility byly fakt na přání zákazníků a né plody práce týmů vizionářů? Nevěřím, tak pitomí ti zákazníci zas nejsou, a snad nebudou
Nicméně.. jsem sám kdo má pocit, že to rozumný a normální jde postupně nějak do kytek?
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Zřejmě se vrátíme k loukoťovým kolům z počátku automobilismu, jen místo dřeva je odlejem z hliníku.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Já taky dřív vůbec neměl rad SUV,ale po svezení ve Foresteru XT a prave Stelviu a s prihlednutim k tomu,ze už nejsem koloušek,co by jinak automaticky nastupoval do BMW 430,nebo Giulie,tyhle auta beru jako ze se i v tomhle segmentu daj najít zábavný vozidla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
... a tohle má základ Honzo, to není faul už stačilo, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Deadman píše: oxygen> Forester mě jeden čas zajímal, jenže je to uvnitř malé jak E46.
Ona tehdy ta generace s jejich prvním boxer nafťákem skvěle jela i fakt málo žrala a prostoru odpovídajícně - určitě mnohem víc, než v X6
Věčná škoda, že se ten jejich úplně nově vyvinutej nafťák začal tak brzy tak srát - jinak bych ho měl tehdy dva tři roky starýho dávno doma
On totiž i podvozek měl tenhle model kouzelnej: měkkej, poddajnej, mohls to rvát přes kanály obrubníky a skoros o nich nevěděl jak s lanďákem, jenže pohodlněji
Bejt ten motor trvanlivej, tak by byl tenhle Forester fakt skvělá volba na všechno
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kdo je za tím, Boleslav nebo Němci? Nebo účetní odd. a výše marží Fabia vs Karoq Kamiq?
Páč od zákazníků tohle vzešlo asi těžko, že
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Muzes mi rict příklad jedine kampaně nebo čehokoliv co lidem vnucuje velky kola? Velky kola na aute chtej ti co resi to jak to vypada co ja pamatuju… velky kola si davali na upraveny auta kluci v dobe kdy v sérii nic takoveho nebylo…
Rwd a pripadne nejaky super jízdní vlastnosti jsou dnes k cemu? Vsude jedou šňůry aut 60-70kmh a ani nepredjedes, protoze neustale jede neco proti tobe.
A opevovane rwd? Za me - přineslo mi to vzdy jen komplikace proti ostatním autům, v zásadě jsem si zadne supervlastnosti pro běžný provoz nevsiml. Krome driftovani - ale ikdyz jsem svého casu jezdil blbnout na Strahov tak Subaru a audi byly na snehu vetsi prdel protoze rychlost…
oxygen píše: Deadman> klídek, co se rozčiluješ? dyť podle honzy assassinů kecáme a fabrický týmy za to nemůžou - páč jen plní přání nás, zákazníků
... a tohle má základ Honzo, to není faul už stačilo, ne?
Jsem rad, kdyz mi to nekdo od fochu vysvětli, jak to v automobilovem vývoji funguje.
Tzn pokud maji ve škodovce v designovem oddeleni auta s velkýma kolama na nástěnce, je jasny, ze jim to nekdo v pozadí nadiktoval, protoze uz vidi jak na tech priplatkovejch kolech vydělá balik a neni mozné, ze by se to lidem libilo, designove trendy ze by kopírovali požadavky zákazníků - ostatne ani upravci aut, co vezmou seriove auto a přestaví ho tak tam nedávají velka kola…
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 26.10.2022 08:10:45