Téma: RE Himalayan
21.10.2018 v 19:40
Zdravím, chtěl bych poprosit, zda někdo z majitelů RE Himalayan z Jihomoravského kraje nebo poblíž by mohl být ochotný, abych si motorku prohlédnout na vlastní oči. Mám o moto zájem, ale ještě jsem ji neviděl naživo a do Prahy se zatím nechystám. Kontaktoval jsem oba registrované majitele na fóru, ale po několika dnech jsou SZ nepřečtené. Předem děkuji Tomáš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
puffybodie> Classic tou dobou už by avizovanej, ale já chtěl bezdusovy kola a líbí se mi i to světlo bez oplechovani spolu s vidlici. Kupoval jsem to vlastně jen na občasný ježdění se ženou pár kiláků
Dneska jsem ho dal na planovanej servis a na cestu domů mi půjčili Himoše. No neměnil bych. Asi nejvíc mě při přímým presednuti zarazily ty pazvuky z motoru - na tohle jsem trochu přecitlivělej
A zas ty věci, co mě na něm trochu nesedely už dřív - stejně jako Meteor to má trochu zbytečně dlouhou jedničku i dvojku, takže v jen trochu techničtějším offu jsi odkazanej jen na jedna a spojku, to se k enduru vážně nehodí.
Ad CRF... je mi až stydno, ale na ní mám letos snad 250km...jednou to bude pěkná ulozenka do inzerce
ale je tak málo času...

Dneska jsem ho dal na planovanej servis a na cestu domů mi půjčili Himoše. No neměnil bych. Asi nejvíc mě při přímým presednuti zarazily ty pazvuky z motoru - na tohle jsem trochu přecitlivělej

A zas ty věci, co mě na něm trochu nesedely už dřív - stejně jako Meteor to má trochu zbytečně dlouhou jedničku i dvojku, takže v jen trochu techničtějším offu jsi odkazanej jen na jedna a spojku, to se k enduru vážně nehodí.
Ad CRF... je mi až stydno, ale na ní mám letos snad 250km...jednou to bude pěkná ulozenka do inzerce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
callowsick>v offu jezdím 2ku a 3ku plus spojku
,Ale jsem lehkej
pokud bych Nechtěl off tak bych Himalayana nebral, bral bych classic-Nebo spíš nic od RE, mám taky veterány.Ale třistapadesát ka klasik mě nadchla.
ad crf -Jezdíš prostě na tom co ti je nejmilejší,Člověk si udělá čas na to co mu dělá nejlíp…
Já mám asi 5 motorek ale teď mě nejvíc bere ten himl..
Příští sezónu to může být jinak…
Naposledy editováno 26.09.2022 20:40:14

pokud bych Nechtěl off tak bych Himalayana nebral, bral bych classic-Nebo spíš nic od RE, mám taky veterány.Ale třistapadesát ka klasik mě nadchla.
ad crf -Jezdíš prostě na tom co ti je nejmilejší,Člověk si udělá čas na to co mu dělá nejlíp…
Já mám asi 5 motorek ale teď mě nejvíc bere ten himl..

Naposledy editováno 26.09.2022 20:40:14
Fyro píše: callowsick>v offu jezdím 2ku a 3ku plus spojku ,Ale jsem lehkej
pokud bych Nechtěl off tak bych Himalayana nebral, bral bych classic-Nebo spíš nic od RE, mám taky veterány.Ale třistapadesát ka klasik mě nadchla.
ad crf -Jezdíš prostě na tom co ti je nejmilejší,Člověk si udělá čas na to co mu dělá nejlíp…
Já mám asi 5 motorek ale teď mě nejvíc bere ten himl.. Příští sezónu to může být jinak…
Ještě než jsem to vrátil, tak jsem zkusil, kam až jdou ty první dvě rychlosti těsně před červeným polem otáčkoměru - jednička bezmála padesát, dvojka dost přes sedmdesát

To mě překvapilo. Na druhou stranu na silnici je to zábavný a hodně jsem myslel na Scram a jeho menší kolo vpředu, míň váhy... To bude veselej indián

1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
Euro čtyřka má tu bouli na svodu výfuku až dole – líp to vypadá. Jinak je jiný štítek protože euro pětka má ještě navíc na pŕstrojovce tu jednoduchou
navigaci,Zadní nosič na pětce je v rovině se sedlem,Jinak je to asi všechno stejný
Naposledy editováno 13.11.2022 18:51:47
navigaci,Zadní nosič na pětce je v rovině se sedlem,Jinak je to asi všechno stejný
Naposledy editováno 13.11.2022 18:51:47
1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
Tak vám tady pěkně děkuju, prave jsem se stal majitelem himalayana...
Nez to dám na bazoš... nechcete někdo origo kufry i s lešením?

Nez to dám na bazoš... nechcete někdo origo kufry i s lešením?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Wenca24 píše: Docela rozpačitej jsem z podvozku...má to mít sice zdvihy 200/200, ale přijde mi že to využívá tak půlku zdvihu-je to hrozně tvrdý, hlavně Central, který nakopává...řešil to někdo?
Vykopu po roce téma ze zapomnění, vzhledem k tomu, že jseš snad jedinej, kdo měl stejnej problém jako já :)
Na Scramu mě od začátku vadilo přesně tohle - hrozně tvrdej podvozek. Snažil jsem se to řešit hned po koupi (no, řešit...na zadku je 7 možností nastavení předpětí, jinak nic, ale zkusil jsem všechny :)). Všude na internetech jsem našel akorát to, že Himalayan má na rozpočtovku překvapivě solidní podvozek, se kterým můžeš vymetat díry na cestě a ani si toho nevšimneš. Akorát, že vůbec - mám tady za barákem asi kilák rozmlácený silnice, kterou když jsem projel v 80km/h, tak jsem počítal vypadaný plomby.
Blbý je, že charakter tý motorky (= moc to nejede) tě nutí jezdit právě po takovejch silnicích, a mě to i nejvíc baví.
Minulej tejden jsem koupil zadní YSS tlumič (nastavitelnej odskok a předpětí) a sadu pro upgrade předku (pružiny, pístky tlumení, s možností nastavení předpětí) a je to nebe a dudy. Hlavně ten zadek je úplně jinde - a to je i v nastavení, jak přišel, nijak jsem zatím neřešil SAG ani nic podobnýho. Na předku ten rozdíl tak zásadní není - na "testovacím polygonu" nerovnosti furt do rukou cejtím o trochu víc, než třeba na Tenerce (ale už to nemá tendenci mě řídítka vyrazit z rukou) - ale to už bude spíš 19" kolem a jinou geometrií (víc váhy na předku).


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Stanooo> Dobrý večer. četl jsem Vaše názory ohledně Himalayan; jak ho hodnotíte s odstupem; děkuji
lukas.s> Jaaj, to jsem tady úplně přehlídl...
Srovnání těch tlumičů je teda brutální
Myslel jsem, že i té přední vidlici to dost prospěje, ale asi se s tím základem zázraky dělat nedají. Ještě se do toho dají koupit cartridge od Adreani, ale ty jsou za cca 15tis...
Kde jsi to objednával? Řešil jsi při objednávce třeba i hmotnost řidiče? Je fakt, že ten podvozek mě po sezóně sere stále, takže bych to chtěl přes zimu nějak řešit...Buďto výměnou celého stroje nebo právě tady tím upgradem...
Díky

Srovnání těch tlumičů je teda brutální

Myslel jsem, že i té přední vidlici to dost prospěje, ale asi se s tím základem zázraky dělat nedají. Ještě se do toho dají koupit cartridge od Adreani, ale ty jsou za cca 15tis...
Kde jsi to objednával? Řešil jsi při objednávce třeba i hmotnost řidiče? Je fakt, že ten podvozek mě po sezóně sere stále, takže bych to chtěl přes zimu nějak řešit...Buďto výměnou celého stroje nebo právě tady tím upgradem...
Díky

1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
Objednával jsem z Británie (Hitchcocks). Váhu jsem neřešil, u YSS to myslím ani nešlo (v nabídce mají i zadní tlumič Hagons, kde už píšou, že ti ho nastaví podle hmotnosti řidiče).
Každopádně po odeznění prvního (placebo?;)) efektu a najetí asi 2000km musím říct, že jsem asi čekal víc. Možná to prostě neumím nastavit, ale doufal jsem hlavně v komfortnější svezení na rozbitejch silnicích. Což se sice částečně dostavilo, ale furt to není úplně ono. Měl jsem teď od bráchy půjčený CRF300 Rallye, který je brutálně měkký - s mejma skoro 100kg ;) Ale pořád to bylo asi blíž tomu, co bych chtěl. Bohužel v ničem ostatním se mě ta motorka nelíbí, takže zůstanu u Enfielda...a uvidíme, jak se vytáhnou s tou 450:)
Naposledy editováno 07.10.2023 08:06:03
Každopádně po odeznění prvního (placebo?;)) efektu a najetí asi 2000km musím říct, že jsem asi čekal víc. Možná to prostě neumím nastavit, ale doufal jsem hlavně v komfortnější svezení na rozbitejch silnicích. Což se sice částečně dostavilo, ale furt to není úplně ono. Měl jsem teď od bráchy půjčený CRF300 Rallye, který je brutálně měkký - s mejma skoro 100kg ;) Ale pořád to bylo asi blíž tomu, co bych chtěl. Bohužel v ničem ostatním se mě ta motorka nelíbí, takže zůstanu u Enfielda...a uvidíme, jak se vytáhnou s tou 450:)
Naposledy editováno 07.10.2023 08:06:03
1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
1 reakcí na tento příspěvek RE Himalayan
A neví tady někdo něco o připravovaném scrambleru 650?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Wenca24> Krome toho ze uz byl viden na testech i v Evrope , tak asi nejblize nejake info o nem je mozne na EICMA zacatkem Listopadu.
Hezci je ale ten od BSA no.
Hezci je ale ten od BSA no.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
puffybodie> to už myslis, že je finální vzhled?to jsem právě viděl a přijde mi to dost odflakly...nezvykle na enfield poslední dobou...
BSA nevim jak vypadá...jdu mrknout..
BSA nevim jak vypadá...jdu mrknout..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
puffybodie> To už vypadá o něco líp, když si člověk odmyslí ty navěšený hovadiny, co tam skrz testování vozí... no, jsem zvědavej, co z toho nakonec vyleze...
Díky

Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Wenca24> Jj tady podstatne ze krome tech pristroju na testovani na tom nejsou zadne ty kamuflazni prvky a natery, takze je to asi nejblize tomu co pujde do produkce vzhledove.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
puffybodie> Bude asi ještě nějaký fešácký lakování, atd...Ve předu to vypadá na 19ku, to je OK, otázka co ten podvozek...nevypadá, že by to tam vzal někdo úplně vážně s tím terénem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
Wenca24> Musis se na to divat tak, ze u nich je cena maximalne polovicni oproti nasi. Pritom jejich stredni trida je na tom lepe nez my a neni tak problem to servisovat, koupit lepsi tlumice a podobne nebo jezdit seriove a casteji menit na jejich cestach
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
puffybodie> jakoze jejich střední třída jezdící na himalajanech je na tom lip nez nase střední třída? Tak to jsem sam sebe pocital taky do střední třídy a o himalajana bych si neoprel kolo
Delam si prdel, ale myslim si, ze to tam neni tak růžove…

Delam si prdel, ale myslim si, ze to tam neni tak růžove…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RE Himalayan
assassin> Kdy jsi tam byl naposled
Nekoukej na chudinu, ktere je v 1,5 miliarde hromady. Super meteor pro chlapy, Hunter pro zenske to tam lita jak housky na krame. Takove motorky maji v rodine klidne 4, k tomu nejake auto az dve. Stejne jako supersporty, Hayabusy, Harley to tam sviha i na srazech motorkaru.
Nejvtipnejsi je to v tom, jak clovek co je pro firmu nakladove drazsi nez cech se pocita za levnou pracovni silu
Ale jak uz jsem psal i jinde tady nemusime do Indie. Staci do Japonska kde MT-125 je za 80 tis. a u nas za 140 tis.

Nejvtipnejsi je to v tom, jak clovek co je pro firmu nakladove drazsi nez cech se pocita za levnou pracovni silu

Ale jak uz jsem psal i jinde tady nemusime do Indie. Staci do Japonska kde MT-125 je za 80 tis. a u nas za 140 tis.



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Royal Enfield Himalayan - co na něj... [1, 2] Royal Enfield Himalayan | Miškin | 58 | 23.1.2025 v 09:55 Wenca24 |
SWM Superdual T 600 vs Royal Enfiel... [1, 2] SWM Superdual, Royal Enfield Himalayan | Puyol | 33 | 4.10.2024 v 11:58 Metric |
Honda CB 500X nebo Royal Enfield Hi... Honda CB 500X, Royal Enfield Himalayan | radim_cz | 12 | 3.7.2024 v 10:24 Jarda |
Royal Enfield Himalayan Royal Enfield Himalayan | eman65 | 7 | 11.10.2023 v 12:14 Wenca24 |
výrobce KRYT motoru royal enfield h... Royal Enfield Himalayan | drake1961 | 8 | 20.7.2023 v 23:23 Netopyr |